SKODA Auto с ръст от 5.2% през първото тримесечие на 2024 година
Май 04, 2024
SKODA Auto с ръст от 5.2% през първото тримесечие на 2024 година
Официалните данни на SKODA Auto сочат, че продажбите на компанията през първите три месеца на 2024 година са се увеличили с 5.2% и са достигнали ниво от 220 500 единици.
Основната част от автомобилите- 127 700 единици (+7.9%), са били реализирани на територията на Западна Европа, 43 500 от които в Германия (+8.3%).
Най-продаваната нова кола на SKODA Auto през първата четвърт на годината е Octavia, с ръст от 36% до 61 200 единици.
В Топ 5 при моделите на марката, с минимална разлика в реализацията си, влизат също така Kamiq (28 600), Fabia (27 600), Karoq (27 600) и Kodiaq (24 400). След тях се подреждат Scala (15 100), Superb (14 100), Enyaq (14 000), Kushaq (4300) и Slavia (3700).
"SKODA Auto отбеляза стабилно представяне през първото тримесечие, като отново демонстрира стабилен бизнес модел, изграден върху атрактивни продукти, съобразени с ежедневието на нашите клиенти", коментира Клаус Зелмер, изпълнителен директор на компанията. "След предизвикателствата от последните няколко години виждаме устойчиво търсене от страна на клиентите и запазване на капацитета ни за изпълнение. Докато бъдещето е все по-електрическо, ние подкрепяме нашите ICE и хибридни модели, които заедно предоставят на клиентите свободата да избират през тази ера на преход". Назад
Основната част от автомобилите- 127 700 единици (+7.9%), са били реализирани на територията на Западна Европа, 43 500 от които в Германия (+8.3%).
Най-продаваната нова кола на SKODA Auto през първата четвърт на годината е Octavia, с ръст от 36% до 61 200 единици.
В Топ 5 при моделите на марката, с минимална разлика в реализацията си, влизат също така Kamiq (28 600), Fabia (27 600), Karoq (27 600) и Kodiaq (24 400). След тях се подреждат Scala (15 100), Superb (14 100), Enyaq (14 000), Kushaq (4300) и Slavia (3700).
"SKODA Auto отбеляза стабилно представяне през първото тримесечие, като отново демонстрира стабилен бизнес модел, изграден върху атрактивни продукти, съобразени с ежедневието на нашите клиенти", коментира Клаус Зелмер, изпълнителен директор на компанията. "След предизвикателствата от последните няколко години виждаме устойчиво търсене от страна на клиентите и запазване на капацитета ни за изпълнение. Докато бъдещето е все по-електрическо, ние подкрепяме нашите ICE и хибридни модели, които заедно предоставят на клиентите свободата да избират през тази ера на преход". Назад
Галерия
Предишна статия
Lancia лансира новия Ypsilon в Италия. Старт на производството
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.Подобни статии
Авто Новини
Официални вносители- новини
Авто глобус
BMW
Световна премиера в Кан: BMW XM Mystique Allure, вдъхновено от Наоми Кембъл
Авто Новини
Бизнес /Business
Авто глобус
Електромобили
Honda