Lasurit

Retro Classics 2024 – Силно представяне от Mercedes-Benz

Retro Classics 2024 – Силно представяне от Mercedes-Benz

Retro Classics 2024 – Силно представяне от Mercedes-Benz

Реклама Skoda Monte Carlo
• Mercedes-Benz SLR McLaren “Stirling Moss” и Silver Arrow W 25 от 1934 г.
• Успехи в Spa-Francorchamps: AMG представя легендарното „Червено прасе“ от 1971 г. и победоносният Mercedes-Benz SLS AMG GT3 от 2013г
• Mercedes-Benz Classic: Уникален опит за класически автомобили с трилъчева звезда
• Множество бранд клубове се представят на Retro Classics
• 25 до 28 април 2024 г. в Щутгарт: Най-големият класически търговски панаир в Южна Германия

Домашна „игра“ за Mercedes-Benz Classic - на търговския панаир Retro Classics в Щутгарт подразделението за наследство на марката ще демонстрира своя уникален опит в класическите превозни средства с трилъчната звезда с широка гама от продукти. Тази година щандът може да бъде намерен в зала 5 на Messe Щутгарт. Фокусът на изявата на най-големия панаир за класически автомобили в Южна Германия е върху превозни средства от 130 години моторен спорт, както и ексклузивен супер спортен автомобил. Точно до щандът е голямата изложбена площ на официално признатите клубове на марката Mercedes-Benz. Тяхната глобалната общност показва страстен ангажимент към историята на марката Mercedes-Benz и автомобили.

Тази година Mercedes-Benz празнува 130 години моторен спорт. Годишнина, отбелязана от емоционални събития, исторически акценти и епохални успехи в национални и международни състезания събития – както тогава, така и сега. Началото на тази епоха е първото автомобилно състезание от Париж до Руан 22 юли 1894 г. В момента марката е активна с AMG Petronas Formula One Team, както и в клиентски състезания в DTM и много други състезателни серии със състезателните автомобили Mercedes-AMG GT.

Двама ентусиасти на моторния спорт, Ханс Вернер Ауфрехт и Ерхард Мелхер, основаха инженеринга фирма AMG през 1967 г. Оттогава високопроизводителната марка AMG успя да регистрира многобройни успехи в автомобилните състезания. AMG Classic поддържа тази история.

Състезателни и суперколи Mercedes-Benz Classic представя рядък Mercedes-Benz SLR McLaren “Stirling Moss” на Retro Класика. С два автомобила AMG Classic отбелязва успехите на взискателната Гран при писта на Spa-Francorchamps: през 1971 г. Mercedes-Benz AMG 300 SEL 6.8 внезапно направи младата компания AMG известна по целия свят с второ място в генералното класиране класиране и победа в класа в 24-часовото състезание. Mercedes-Benz SLS AMG GT3 също спечели това известно състезание за издръжливост през 2013 г., докато Mercedes-AMG GT3 триумфира през 2022 г. И двете продължават историята на успеха на AMG 300 SEL 6.8 и свидетелстват за моторното ДНК на AMG.

Живата история се нуждае от хора, които са отдадени на нея. В голямата общност на любителите на класиката Автомобили Mercedes-Benz, около 130 000 членове на 80 официално признати маркови клуба по целия свят са ентусиазирани от уникалната история на марката. Тази общност играе централна роля в активната грижа за наследството на Mercedes-Benz. В Retro Classics, множество клубове ще се представят в непосредствена близост до Mercedes-Benz Classic и AMG Classic.

На Retro Classics Mercedes-Benz Classic ще демонстрира своя авангарден опит в услуги за класическите автомобили на марката. Крайната цел е да предложим на клиентите възможно най-добрата оригиналност. Тази претенция е въплътена от услугата, предоставена от оригинални части Mercedes-Benz Classic: около 160 000 различни части са налични за класическите автомобили на марката. Те са произведени според точните стандарти на компанията. Това гарантира най-високо ниво на автентичност, качество и безопасност. Работилницата на Classic Center поддържа и реставрира исторически превозни средства, които датират от изобретение на автомобила от Карл Бенц и Готлиб Даймлер през 1886 г.

Mercedes-Benz Classic също наскоро придоби части от бившия Kienle Automobiltechnik GmbH. В резултат на това беше възможно значително разширяване на капацитета на цеха. Допълнителни възможности за фабрично възстановяване, ремонти и поддръжка са създадени за класиките на Mercedes-Benz от всички епохи. Classic Center предлага и специална услуга: експертизата на производителя доказва в детайли оригиналност на особено висококачествени класики от марката и нейните предшественици. Специалистите използвайте най-съвременните методи за изпитване и измерване за проверка и преглед на превозното средство многобройни характеристики на превозното средство, от съответстващи номера на превозни средства до автентични спецификации на части и материали. Информацията се съчетава с резултатите от архивни проучвания, за да формира детайлна цялост снимка на експертизата.

Посетителите на Retro Classics ползват 20% отстъпка върху входната цена за тяхното посещение музей на Mercedes-Benz. Голям QR код на щанда показва пътя към тази оферта. 750-килограмова състезателна кола с формула (W 25), 1934 г. беше първата състезателна кола на Mercedes-Benz за новата формула Grand Prix, която влезе в сила сила през 1934 г. Теглото на превозното средство е ограничено до 750 килограма, без работните течности и гуми. По този начин организаторите искаха да ограничат представянето на състезателните автомобили и възможните максимални скорости.

Дизайнерите на Mercedes-Benz избраха класическа концепция за автомобил с a монтиран отпред двигател и задвижване на задните колела. Редовият осемцилиндров двигател първоначално имаше работен обем от 3,4 литра и беше оборудван с компресор. Юни 1934 г. Манфред фон Браухич печели първото състезание с W 25 и по този начин стартира историята на успеха на Сребърните стрели. През 1935 г. W 25 помага на Рудолф Карачола да спечели европейската Шампионска титла и през 1936 г. две победи в Гран При.

Технически данни Mercedes-Benz формула (W 25) Употреба: 1934 до 1936 г Двигател: 8/редови Работен обем: 3,364 куб.см Максимална мощност: 260 kW (354 к.с.) Максимална скорост: 280 км/ч

Mercedes-Benz AMG 300 SEL 6.8 “Red Pig” (W 109), 1971 г. направи AMG международно известен. На 15 юли 1971 г. Ханс Хейер и Клеменс Шикентанц спечелиха класа на 24-те часа на Spa-Francorchamps в туристическия автомобил и завършиха втори генерално. Това е първият голям успех на инженерната фирма AMG, основана през 1967 г. от Ханс Вернер Ауфрехт и Ерхард Мелхер. AMG направи значителна ревизия на луксозния седан на Mercedes-Benz 109 моделна серия. В резултат на това теглото е намалено със 195 килограма до 1635 килограма. При 315 кВт (428 к.с.), мощността на осемцилиндровия двигател, който е увеличен от 6,3 на 6,8 литра, е със 131 кВт (178 к.с.) по-висока от тази на „6.3“. След успеха в Белгия състезателният туристически автомобил по-късно известен като "Червеното прасе" е силно модифициран и преустроен, за да бъде продаден на френската компания Matra като тестово превозно средство за високоскоростни гуми за самолети. Предполага се, че оригиналното превозно средство е изгубено.

Тъй като тази легендарна състезателна туристическа кола е допринесла толкова много за популярността на AMG, специалистите в Афалтербах вярно я пресъздават на базата на Mercedes-Benz 300 SEL 6.3. Технически данни Mercedes-Benz AMG 300 SEL 6.8 (W 109) Употреба: 1971 г Двигател: V8 Работен обем: 6635 куб.см Максимална мощност: 315 кВт (428 к.с.) Максимална скорост: Над 265 км/ч

Mercedes-Benz SLR McLaren “Stirling Moss” (Z 199), 2009 г. Високопроизводителният спортен автомобил Mercedes-Benz SLR McLaren направи своя дебют през 2004 г. Беше създаден в сътрудничество с тогавашния партньор във Формула 1 Макларън. Неговият дизайн с врати тип "крила на чайка" и стилистичните елементи на Formula One Silver Arrows свързват двуместния автомобил с легендарния SLR състезателни спортни автомобили от 50-те години на миналия век и състезателните автомобили McLaren-Mercedes от модерната епоха, с които Мика Хакинен спечели световния шампионат на Формула 1 през 1998 и 1999 г. Състезателната технологията включва усъвършенствана аеродинамика за висока притискаща сила при скорости над 300 км/ч, въздушна спирачка отзад, олекотена конструкция с композит от въглеродни влакна, монокок пътническа клетка, алуминиево шаси и керамични спирачки.

Mercedes-Benz SLR McLaren „Стърлинг Мос“, базиран на роудстъра, увенчава моделното семейство през 2009 г.: нито покрив, нито предно стъкло, нито страничните прозорци отделят водача и пътника отпред от околната среда. Специалният модел плаща почит към британския състезател сър Стърлинг Мос (1929 до 2020), който беше вицешампион във Формулата 1 Световен шампионат през 1955 г. с Mercedes-Benz и печели Mille Miglia през същата година с Mercedes-Benz 300 SLR (W 196 S).

Броят на колите е ограничен до 75 автомобила. Всички мерцедеси- Benz SLR McLaren са произведени в Обединеното кралство в Уокинг близо до Лондон. Произведени са 2000 SLR McLaren, което е значително повече от другите супер спортни автомобили в категорията.

Технически данни Mercedes-Benz SLR McLaren “Stirling Moss” (Z 199) Година на строителство: 2009г Двигател: V8 Работен обем: 5439 куб.см Мощност: 478 кВт (650 к.с.) при 6500/мин Максимална скорост: 350 км/ч

Mercedes-Benz SLS AMG GT3 (C 197), 2011г е първият автомобил, разработен изцяло в AMG в Афалтербах. През 2009 г. това супер спортен автомобил направи своя дебют на Международното автомобилно изложение (IAA) във Франкфурт на Майн. Колата изпъква на пътя благодарение на външния си вид и изключителните характеристики на шофиране. Версията за моторни спортове SLS AMG GT3 е разработена за спринт и състезания за издръжливост в съответствие с правилата на FIA за GT3 автомобили. Бернд Шнайдер, петкратен шампион на DTM, е един от тестовите пилоти в разработката развитие на SLS AMG GT3. През 2013 г. Шнайдер изведе gullwing-а до победа в един от най-важните моменти класики за издръжливост, 24-те часа на Спа-Франкоршамп, заедно с Максимилиан Бук и Максимилиан Гьотц. Така SLS AMG GT3 надгражда успеха на управлявания Mercedes-Benz 300 SE от белгийците Робърт Кревитс и Гюстав Госелин в 24-часовото състезание от 1964 г. преди 60 години.

Технически данни Mercedes-Benz SLS AMG GT3 (C 197) Употреба: 2011г Двигател: V8 Работен обем: 6208 куб.см Максимална мощност: 404 кВт (550 к.с.) Максимална скорост: над 300 км/ч. Назад

Галерия



Реклама Dacia Duster
Не пропускайте дори една новина!

Запишете се за нашият информационен бюлетин:

Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.

Подобни статии

Авто Новини Ретро Авто глобус Volkswagen

Майски „бръмбар“ къмпинг с емблематичните VW бускемпери

Май 01, 2024
Авто Новини Ретро Авто глобус Ford

Офроудът с Ford Model T не е шега! - видео

Апр 28, 2024
Авто Новини Automakers press releases Официални вносители- новини Ретро DS

CITROËN ЧЕСТВА 90-ГОДИШНИНАТА НА ЛЕГЕНДАРНИЯ „АВТОМОБИЛ СЪС 100 ПАТЕНТА” ТRACTION AVANT - видео

Апр 25, 2024