New Dacia Duster

3-колесен верижен мотоциклет не се плаши и от най-жестокия терен!

3-колесен верижен мотоциклет не се плаши и от най-жестокия терен!

3-колесен верижен мотоциклет не се плаши и от най-жестокия терен!

Реклама Honda ZR-V
Oruga на Unitrack показва един и същи мотоциклет в множество различни сурови околности, които са предназначеното му естествено местообитание. Oruga SIA е една от най-очарователните стартиращи компании, които сме виждали от дълго време насам, и творението й е уникално едноверижно превозно средство за всички терени. Има три колела с масивни балонни гуми вътре в патентована моноверижна система, голяма батерия и електрически мотор.

Oruga Unitrack е проектиран за неекспертно лесно използване в много сурови условия - много стръмни хълмове, сняг, кал, пясък. Oruga Unitrack е една от звездите на TechChill 2024, годишната конференция за технологии и стартиращи компании коят тече в момента /18-19 април/ в Рига, Латвия.

Oruga SIA е стартираща компания за технологии за мобилност, създадена в Латвия през лятото на 2023 г., като името Oruga произлиза от испанската дума за гъсеница. Униксалното на компанията е в нейната собствена монотракова технология чакаща патент и компанията възнамерява да разработва и произвежда продукти, „предназначени да завладяват различни предизвикателни терени - от горещ пясък и кални гори до скалисти изкачвания и заснежени пейзажи“.

Малко вероятно е Oruga Unitrack да бъде сбъркан с друго превозно средство. Уникалната му архитектура със сигурност разпалва интерес. Първоначалната серия от 100 машини е планирана да започне през 2025 г., въпреки че цените и подробностите все още не са налични. Централата на Oruga се намира в столицата на Латвия, Рига, и първата партида от 100 Unitracks ще бъде произведена в Латвия от средата на 2025 г. и ще се продава онлайн, като предварителните поръчки се приемат сега.

Очевидно е че верижният трак е проектиран да се огъва в участъците от контактната точка на долното предно колело, когато управлявате, давайки възможност за радиус на завиване от около 6 метра. Този доста голям радиус на завиване може да бъде намален чрез накланяне. Този подход е уникален, но е малко вероятно да предложи достатъчна способност за завиване за много обстоятелства, които неизменно ще срещне.

Дори със способността на Unitrack да кара на заден ход, правейки маневрирането в тесни места малко по-малко физически натоварващо, огромният радиус на завиване ще го ограничи и машината ще се справи много по-различно от чистокръвен мотоциклет, който повечето мотоциклетисти биха предпочели, когато търсят достатъчно сцепление.

И накрая, докато вероятността от повреда на трасето изглежда малка, повечето неща при традиционния мотоциклет могат да бъдат поправени с малко изобретателност и решителност. Подсказвам, че това няма да е лесен мотоциклет за работа, когато нещата се объркат.

Пълните възможности и цифрите зад Oruga Unitrack все още не са известни, но той очевидно има някои предимства, тъй като предлага екологичен инструмент за парамедиците, лицата, които трябва бързо реагират при трудни пътни условия и военните. Екологичната отговорност не е от първостепенно значение за военните, но офроуд мобилността, предлагана от Oruga Unitrack, също е и напълно безшумна.

Ще изчакаме, докато получим повече подробности, но въпреки че това може да е нишов продукт, просперитетът на Rokon и неговия посветен легион от последователи вече демонстрира необходимостта от продукт точно като този. Възможностите на мотора са тези, които ще решат съдбата му, с това как вози в трудни терени. Назад

Галерия



Реклама Ford Summer Sale
Не пропускайте дори една новина!

Запишете се за нашият информационен бюлетин:

Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.

Подобни статии

Авто Новини Техника /Technics Електромобили Polestar

Polestar 5 презарежда от 10 до 80 % в рамките на десет минути! - видео

Май 01, 2024
Авто Новини Нови Модели Коли Техника /Technics Бизнес /Business Audi

Audi Q7 и Q8 PHEV: по-голяма батерия, по-голям пробег

Апр 29, 2024
Авто Новини Техника /Technics Авто глобус Безопасност | Safety

Системите за подпомагане - кой ще е отговорен при катастрофа?

Апр 29, 2024