Lasurit

BMW Group продължава по пътя на растежа при BEV: Постигнат е крайъгълен камък от 1 милион електрически превозни средства

BMW Group продължава по пътя на растежа при BEV: Постигнат е крайъгълен камък от 1 милион електрически превозни средства

BMW Group продължава по пътя на растежа при BEV: Постигнат е крайъгълен камък от 1 милион електрически превозни средства

Реклама Renault Arkana
+++ Продажбите на BMW Group се покачват до 594 671 броя през първото тримесечие
+++ Двигатели на растежа: изцяло електрически автомобили и моделите от високия клас
+++ Марка BMW: Глобалните продажби нарастват с +2.5%; доставките на напълно електрически автомобили се увеличават с +40.6%
+++ По-високи доставки на BEV във всички големи региони на света
+++ Йохен Голерr: „Достигането до един милион изцяло електрически автомобили потвърждава привлекателността на нашето продуктово портфолио.“

BMW Group продължава постоянно да увеличава делът на електрическа мобилност през 2024 г. с атрактивни продуктови предложения, въпреки нестабилната пазарна среда. Компанията е доставила общо 82 700 напълно електрически превозни средства BMW, MINI и Rolls-Royce на клиенти по целия свят през първите три месеца на годината. Това представлява ръст на BEV от над 27,9% на годишна база за BMW Group. Увеличението на продажбите на напълно електрически превозни средства е резултат от балансираното представяне във всички основни региони на света.

„BMW Group продължава да върви по пътя си на растеж при BEV. С доставката на милионния си напълно електрически автомобил от пускането на пазара на BMW i3 постигнахме важен етап, който потвърждава привлекателността на продуктовото ни портфолио“, казва Йохен Голер, член на Управителния съвет на BMW AG, отговарящ за клиенти, марки и продажби. Наред с напълно електрическите модели, автомобилите с високоефективни двигатели с вътрешно горене и plug-in хибридна технология остават важни компоненти в портфолиото на задвижващи системи на BMW Group. „Предоставяйки избор от технологии за задвижване и благодарение на високото ниво на гъвкавост, BMW Group е в добра позиция да отговори на променящите се изисквания на клиентите. Тази стратегия сега се оказва особено ефективна в динамична пазарна среда“, продължава Йохен Голер.

BMW Group е доставила 594 671 автомобила на клиенти през първото тримесечие на тази година (+1,1%). Компанията постига силен търговски резултат в Европа - с 227 784 превозни средства BMW и MINI, доставени на клиентите там, BMW Group отчита увеличение с +5.5% спрямо същия период на 2023 г. В допълнение към значителния ръст на BEV, BMW Group отчита и значително увеличение на продажбите на модели от високия клас премиум сегмент през първото тримесечие (+21,6%). BMW Серия 7 отбелязва двуцифрен ръст в световен мащаб в периода от януари до март в сравнение с предходната година.

BMW Group очаква леко увеличение на доставките в автомобилния сегмент през 2024 г. Напълно електрическите превозни средства и модели от премиум сегмента от висок клас ще бъдат сред основните двигатели на растежа през 2024 г. И в двата сегмента BMW Group очаква значителен двуцифрен ръст през тази година.

Силен ръст на BEV за марката BMW

През първото тримесечие на 2024 г. марката BMW е реализирала 531 039 доставки в световен мащаб — увеличение от +2,5% в сравнение със същия период на миналата година. Марката отчита особено силен ръст при BEV автомобилите. Между януари и март 78 691 напълно електрически превозни средства BMW са доставени на клиенти по целия свят - увеличение с +40,6% в сравнение с предходната година.

Сред напълно електрическите автомобили на марката, BMW i4, BMW iX3*, BMW iX1, BMW iX и BMW i7 са особено търсени. BMW Group получава положителна обратна връзка от клиентите и за новото BMW iX2, въведено на пазара през март. BMW Серия 5 с четири варианта на задвижване, включително напълно електрическото BMW i5, също е особено популярно.

Търсенето за емоционални продукти на BMW M сред клиентите остава високо

BMW M отново увеличава продажбите си от рекордния връх през първото тримесечие на миналата година и продължава растежа си през март 2024 г. С общо 48 110 продадени автомобила продажбите са нараснали с +3,6% спрямо същия период на предходната година. Този силен тримесечен резултат до голяма степен се дължи на продължаващата популярност на високопроизводителните модели BMW M2*, M3 Седан, M3 Туринг* и BMW XM, както и нововъведените Performance модели BMW X1 M35i*, M760e*, i7 M70* и i5 M60*.

Поради това BMW M GmbH очаква с увереност останалата част от 2024 г. и планира допълнително да разшири гамата си от електрифицирани превозни средства, като продължава да укрепва водещата си позиция в сегмента с висока производителност и производителна електромобилност.

Подготовката за новото моделно семейство MINI продължава

През първите три месеца на 2024 г. 62 107 клиенти са избрали MINI. Обединеното кралство, Испания, Португалия, Китай, Южна Африка, Южна Корея и Латинска Америка са сред страните, отчитащи ръст на продажбите. Подготовката за въвеждането на пазара на новото моделно семейство MINI продължава. В края на февруари на пазара бе въведено новото MINI Countryman*, което се произвежда в Лайпциг и ще се предлага с двигател с вътрешно горене и като електрически модел. През следващите месеци предстои лансирането на MINI Cooper като напълно електрически модел, а също и с двигател с вътрешно горене. Друг модел кросоувър, новото MINI Aceman*, ще отпразнува световната си премиера през април 2024 г.

Търсенето на автомобилите Rolls-Royce остава стабилно по целия свят

В съответствие с плановете на марката през първото тримесечие на клиенти в световен мащаб са доставени 1525 (-7,0%) автомобила Rolls-Royce. През първите три месеца на годината бяха представени редица грандиозни и сложни изпълнения по поръчка, включително Arcadia*, третият уникален Rolls-Royce Droptail.

BMW Motorrad отчита най-добрия месец март

Благодарение на продължаващото високо търсене, BMW Motorrad успя да достави 46 434 мотоциклета и скутери на клиентите през първото тримесечие на 2024 г. Въпреки че за BMW Motorrad този резултата е с 3,1% под рекордния връх за първото тримесечие на миналата година, с повече от 24 000 продажби през месец март, марката записва най-високите нови месечни продажби в историята си. Надграждайки на този импулс и отчитайки и предстоящите премиери на нови атрактивни модели BMW Motorrad е изпълнена с увереност за следващите месеци. Атрактивната гама, с успешни продукти, които доминират в съответните сегменти, в комбинация с представянето на пазара на популярни нови модели, като впечатляващия F 900 GS, печели клиенти по целия свят.

Продажби на BMW и MINI в регионите/пазарите

В САЩ общо 90 844 автомобила BMW и MINI са доставени на клиенти между януари и март 2024 г. Това представлява увеличение от +1,2%.

В Европа продажбите на BMW и MINI възлизат на 227 784 броя за първото тримесечие на 2024 г. и увеличение от +5.5%.

В Германия през този период са доставени 61 976 автомобила BMW и MINI - увеличение от +7,6%.

В Китай BMW Group е реализирала 187 452 автомобила BMW и MINI през първите три месеца на тази година (-3,8%).

*Източник: www.bmw.bg Назад


Реклама Lasurit eshop
Не пропускайте дори една новина!

Запишете се за нашият информационен бюлетин:

Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.

Подобни статии

Авто Новини Бизнес /Business Електромобили Audi BMW Peugeot Tesla Volkswagen Volvo

Март 2024: Това са най-продаваните електромобили в Европа

Апр 30, 2024
Авто Новини Нови Модели Коли Бизнес /Business Електромобили Peugeot

Модернизираният Peugeot E-Traveller вече е наличен за поръчка

Апр 30, 2024