Alfa Romeo се завърна с електрическия SUV Milano!
Апр 10, 2024
Alfa Romeo се завърна с електрическия SUV Milano!
Milano е първият изцяло електрически автомобил на марката, но има и мек хибриден вариант. Milano е с два напълно електрически варианта, включително версията Veloce Performance с 237 к.с.
Днес в Милано беше показан пПървият изцяло електрически модел на Alfa Romeo, малкият SUV Milano, който ще предлага до 237 к.с. в най-мощните версии. Milanoе базиран на платформата Stellantis e-CMP2, ще има и 48-волтова мека хибридна версия със задвижване на четирите колела. Поръчките за изданието „Speciale“ на Milano, с двете задвижвания, бяха отворени днес.
Електрическите версии на Milano ще имат две нива на мощност: базов модел със 154 к.с. и вариант Veloce с 237 к.с. Veloce разполага със самоблокиращ се диференциал, по-широка следа, специални предни и задни стабилизиращи щанги, 20-инчови джанти, 25 мм по-нисък просвет, настроено окачване и по-мощни спирачки.
Обхватът на Milano EV е до 410 км при смесен цикъл WLTP от батерия с мощност 54 килоВатчаса. Времето за зареждане от 10 до 80 процента е по-малко от 30 минути при 100-киловатова DC станция, спореда Alfa Romeo.
Меката хибридна версия съчетава трицилиндров, 1,2-литров, бензинов двигател с цикъл на Милър (мощност 134 к.с.) с 21-киловатов електрически мотор, захранван от 48-волтова батерия. Електрическият мотор е интегриран в шестстепенна скоростна кутия с двоен съединител. Мекият хибрид ще се предлага при пускане на пазара във версия с предно задвижване, версията Q4 със задвижване на четирите колела ще бъде добавена по-късно, като задната ос се задвижва от електрическия мотор.
Milano е кръстен на града, където марката е основана през 1910 г., но ще се произвежда в завода на Stellantis в Tychy, Полша, заедно с моделите Jeep Avenger и Fiat 600.
„Най-спортният“ автомобил в своя сегмент Milano е „символично добре дошли обратно“ за собствениците на последните малки автомобили на Alfa Romeo, Giulietta и Mito, казаха от Stellantis днес, когато разкриха Milano. Това е „най-спортната и по-ангажираща кола за шофиране в своя сегмент, способна да достигне до собствениците на предишния малък хечбек Mito и компактния хечбек Giulietta и да спечели нови, по-млади клиенти“, се каза от Alfa Romeo в съобщение за новините.
Milano е дълъг 4170 мм (с 86 мм повече от Jeep Avenger), широк е 1780 мм и висок 1500 мм. Неговият екстериорен стил от Alejandro Mesonero-Romanos припомня традиционните стилистики на Alfa Romeo, като широки арки на колелата и квадратната „опашка“ Kamm на Giulia TZ от началото на 1960-те.
Според плановете, обявени през 2023 г., Milano ще бъде последното Alfa Romeo, което предлага и вариант с ICE. От 2025 г. всички нови модели ще бъдат пускани само като електрически, а от 2027 г. Alfa Romeo ще продава само изцяло електрически модели. Назад
Днес в Милано беше показан пПървият изцяло електрически модел на Alfa Romeo, малкият SUV Milano, който ще предлага до 237 к.с. в най-мощните версии. Milanoе базиран на платформата Stellantis e-CMP2, ще има и 48-волтова мека хибридна версия със задвижване на четирите колела. Поръчките за изданието „Speciale“ на Milano, с двете задвижвания, бяха отворени днес.
Електрическите версии на Milano ще имат две нива на мощност: базов модел със 154 к.с. и вариант Veloce с 237 к.с. Veloce разполага със самоблокиращ се диференциал, по-широка следа, специални предни и задни стабилизиращи щанги, 20-инчови джанти, 25 мм по-нисък просвет, настроено окачване и по-мощни спирачки.
Обхватът на Milano EV е до 410 км при смесен цикъл WLTP от батерия с мощност 54 килоВатчаса. Времето за зареждане от 10 до 80 процента е по-малко от 30 минути при 100-киловатова DC станция, спореда Alfa Romeo.
Меката хибридна версия съчетава трицилиндров, 1,2-литров, бензинов двигател с цикъл на Милър (мощност 134 к.с.) с 21-киловатов електрически мотор, захранван от 48-волтова батерия. Електрическият мотор е интегриран в шестстепенна скоростна кутия с двоен съединител. Мекият хибрид ще се предлага при пускане на пазара във версия с предно задвижване, версията Q4 със задвижване на четирите колела ще бъде добавена по-късно, като задната ос се задвижва от електрическия мотор.
Milano е кръстен на града, където марката е основана през 1910 г., но ще се произвежда в завода на Stellantis в Tychy, Полша, заедно с моделите Jeep Avenger и Fiat 600.
„Най-спортният“ автомобил в своя сегмент Milano е „символично добре дошли обратно“ за собствениците на последните малки автомобили на Alfa Romeo, Giulietta и Mito, казаха от Stellantis днес, когато разкриха Milano. Това е „най-спортната и по-ангажираща кола за шофиране в своя сегмент, способна да достигне до собствениците на предишния малък хечбек Mito и компактния хечбек Giulietta и да спечели нови, по-млади клиенти“, се каза от Alfa Romeo в съобщение за новините.
Milano е дълъг 4170 мм (с 86 мм повече от Jeep Avenger), широк е 1780 мм и висок 1500 мм. Неговият екстериорен стил от Alejandro Mesonero-Romanos припомня традиционните стилистики на Alfa Romeo, като широки арки на колелата и квадратната „опашка“ Kamm на Giulia TZ от началото на 1960-те.
Според плановете, обявени през 2023 г., Milano ще бъде последното Alfa Romeo, което предлага и вариант с ICE. От 2025 г. всички нови модели ще бъдат пускани само като електрически, а от 2027 г. Alfa Romeo ще продава само изцяло електрически модели. Назад
Галерия
Предишна статия
Следваща статия
Лифтираният Hyundai Tucson е по-“наточен“ и по-добре свързан
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.Подобни статии
Авто Новини
Нови Модели Коли
Авто глобус
Електромобили
Geely
Smart
Geely обещава хибридна автономност от над 2000 километра
Авто Новини
Нови Модели Коли
Техника /Technics
Бизнес /Business
Audi