Повече хибридна мощност за Lexus UX
Апр 10, 2024
Повече хибридна мощност за Lexus UX
Lexus UX навлиза в новата моделна година с по-мощно хибридно задвижване. В комбинация с подобрена координация, компактният кросоувър SUV сега предлага повече динамика на шофиране. В същото време благородният филиал на Toyota е усъвършенствал комфорта, свързаността и безопасността на своя бестселър.
Сърцето на системата е хибридното задвижване от пето поколение. Новият Lexus UX 300h развива системна мощност от 146 кВт/199 к.с., което е увеличение от осем процента в сравнение със 135 кВт/184 к.с. на текущия Lexus UX 250h. Във вариантите на оборудване „F Sport” и „Luxury Line” двулитровият четирицилиндров бензинов двигател работи с два електрически мотора в комбинация с подобрената система за задвижване на четирите колела e-Four.
Вместо асинхронния двигател с мощност 5,3 квт/7 к.с., на задната ос вече се използва двигател с постоянен магнит с мощност 30 кВт/41 к.с. Резултатът е по-директна реакция и подобрено ускорение. Lexus UX с предно задвижване сега спринтира от нула до 100 км/ч за 8,1 секунди, а при модела със задвижване на всички колела времето за спринта е намалено с 0,8 до 7,9 секунди в сравнение с предишния модел.
По-динамичното разпределение на въртящия момент между предната и задната ос увеличава удоволствието от шофирането и безопасността. Назад
Сърцето на системата е хибридното задвижване от пето поколение. Новият Lexus UX 300h развива системна мощност от 146 кВт/199 к.с., което е увеличение от осем процента в сравнение със 135 кВт/184 к.с. на текущия Lexus UX 250h. Във вариантите на оборудване „F Sport” и „Luxury Line” двулитровият четирицилиндров бензинов двигател работи с два електрически мотора в комбинация с подобрената система за задвижване на четирите колела e-Four.
Вместо асинхронния двигател с мощност 5,3 квт/7 к.с., на задната ос вече се използва двигател с постоянен магнит с мощност 30 кВт/41 к.с. Резултатът е по-директна реакция и подобрено ускорение. Lexus UX с предно задвижване сега спринтира от нула до 100 км/ч за 8,1 секунди, а при модела със задвижване на всички колела времето за спринта е намалено с 0,8 до 7,9 секунди в сравнение с предишния модел.
По-динамичното разпределение на въртящия момент между предната и задната ос увеличава удоволствието от шофирането и безопасността. Назад
Предишна статия
Следваща статия
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.Подобни статии
Авто Новини
Нови Модели Коли
Авто глобус
Електромобили
Geely
Smart
Geely обещава хибридна автономност от над 2000 километра
Авто Новини
Нови Модели Коли
Техника /Technics
Бизнес /Business
Audi