Новата емблема на Lamborghini е като старата, само че е нова (Видео)
Мар 29, 2024
Новата емблема на Lamborghini е като старата, само че е нова (Видео)
Automobili Lamborghini обяви, че компанията преминава през програма за нова корпоративна идентичност, основен акцент в която е лансирането на новата емблема на легендарната марка. Промяната на лого може да звучи достатъчно просто, но може да бъде изпълнена с опасност - особено ако това лого е на известна автомобилна фирма като Lamborghini.
Само по себе си, това решение е от значение за марката като цяло, защото както споделят от марката, подобна инициатива се случва за първи път от 20 години насам, но в същото време промените са толкова козметични, че спокойно могат да останат незабелязани без съответното уточнение.
"Промяната в стила се ръководи от нова стратегия, която включва адаптиране на визуалното излъчване на марката, за да отразява по-добре "смелите", "неочакваните" и "автентичните" ценности на нейната мисия, а именно „Driving Humans Beyond“- концепция, която се превръща в намерение винаги да се прекрачват границите, стандартите и конвенциите", казват от Automobili Lamborghini.
Що се отнася до дизайна на значката, той включва по-широк надпис „Lamborghini“ в горната част заедно с много по-проста итерация на бика в центъра с по-фина употреба на традиционно използваното златно оцветяване. Последният път, когато Lamborghini промени логото си, беше през 1998 г., когато беше закупено от Volkswagen Group. Нещо, което остава централно за значката от 1963 г. насам, е бикът в средата на щита.
Очакваме първото Lamborghini, което ще носи новата емблема, да бъде предстоящият plug-in хибридът Urus, който трябва да се появи по-късно тази година, следван отблизо от наследника на суперавтомобила Huracan.
Продажбите на Automobili Lamborghini през 2023 година преминаха рекордната за историята на марката граница от 10 000 автомобила (10 112 единици), 6087 от които бяха представители на SUV модела URUS. Назад
Само по себе си, това решение е от значение за марката като цяло, защото както споделят от марката, подобна инициатива се случва за първи път от 20 години насам, но в същото време промените са толкова козметични, че спокойно могат да останат незабелязани без съответното уточнение.
"Промяната в стила се ръководи от нова стратегия, която включва адаптиране на визуалното излъчване на марката, за да отразява по-добре "смелите", "неочакваните" и "автентичните" ценности на нейната мисия, а именно „Driving Humans Beyond“- концепция, която се превръща в намерение винаги да се прекрачват границите, стандартите и конвенциите", казват от Automobili Lamborghini.
Що се отнася до дизайна на значката, той включва по-широк надпис „Lamborghini“ в горната част заедно с много по-проста итерация на бика в центъра с по-фина употреба на традиционно използваното златно оцветяване. Последният път, когато Lamborghini промени логото си, беше през 1998 г., когато беше закупено от Volkswagen Group. Нещо, което остава централно за значката от 1963 г. насам, е бикът в средата на щита.
Очакваме първото Lamborghini, което ще носи новата емблема, да бъде предстоящият plug-in хибридът Urus, който трябва да се появи по-късно тази година, следван отблизо от наследника на суперавтомобила Huracan.
Продажбите на Automobili Lamborghini през 2023 година преминаха рекордната за историята на марката граница от 10 000 автомобила (10 112 единици), 6087 от които бяха представители на SUV модела URUS. Назад
Галерия
Предишна статия
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.Подобни статии
Авто Новини
Авто глобус
Aston Martin
BYD
Dacia
Hyundai
Tesla