Системите за подпомагане на мотоциклетите осигуряват безопасност
Мар 25, 2024
Системите за подпомагане на мотоциклетите осигуряват безопасност
В момента мотоциклетът е подложен на основна актуализация по отношение на сигурността. След триумфа си при автомобилите, електронно контролираните системи за безопасност вече пристигнаха и в сектора на двуколесните. ABS в завой и тракшън контрол, режимите на шофиране и активното шаси, круиз контролът, светлините за завиване и асистентът за лента са предназначени да направят живота на мотоциклетистите не само по-комфортен, но преди всичко по-безопасен.
Експертите по мотоциклетите в застрахователя Dekra препоръчват да се запознаете добре с понякога сложните системи, за да можете ясно да прецените границите на собствената си машина, дори при новите обстоятелства.
"Електронните системи за безопасност също имат голям потенциал при мотоциклетите за спасяване на животи, намаляване на последствията от злополуки и пълно избягване на инциденти. Това трябва да се използва", казва Луиджи Анкона, изследовател на инциденти в Dekra.
„Мотоциклетизмът все още е опасен. Според статистиката за произшествията за 2021 г. рискът от смърт на мотоциклет в Германия например е пет пъти по-висок, отколкото в автомобил, въз основа на популацията на превозните средства.“
Новата технология обаче не трябва да изкушава шофьорите да отменят подобренията в безопасността, които асистиращите системи носят, като шофират твърде бързо. „Дори и най-добрите системи не са в състояние да отменят законите на физиката на шофирането“, казва експертът на Dekra. Назад
Експертите по мотоциклетите в застрахователя Dekra препоръчват да се запознаете добре с понякога сложните системи, за да можете ясно да прецените границите на собствената си машина, дори при новите обстоятелства.
"Електронните системи за безопасност също имат голям потенциал при мотоциклетите за спасяване на животи, намаляване на последствията от злополуки и пълно избягване на инциденти. Това трябва да се използва", казва Луиджи Анкона, изследовател на инциденти в Dekra.
„Мотоциклетизмът все още е опасен. Според статистиката за произшествията за 2021 г. рискът от смърт на мотоциклет в Германия например е пет пъти по-висок, отколкото в автомобил, въз основа на популацията на превозните средства.“
Новата технология обаче не трябва да изкушава шофьорите да отменят подобренията в безопасността, които асистиращите системи носят, като шофират твърде бързо. „Дори и най-добрите системи не са в състояние да отменят законите на физиката на шофирането“, казва експертът на Dekra. Назад
Предишна статия
Peugeot 9X8 2024: с яко задно крило и модифицирани гуми - видео
Следваща статия
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.Подобни статии
Авто Новини
Нови Модели Коли
Техника /Technics
Бизнес /Business
Mazda
Toyota
Новата Mazda2 Hybrid 2024 - видео
Авто Новини
Техника /Technics
Камиони / Trucks
Електромобили
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks: Зареждане с 1000 киловата!
Авто Новини
Мотоциклети
Техника /Technics