Skoda Monte Carlo

ADAC: Зарядните портове отзад отляво на елколите са непрактични

ADAC: Зарядните портове отзад отляво на елколите са непрактични

ADAC: Зарядните портове отзад отляво на елколите са непрактични

Реклама Skoda Stock
Шофьорите на електрически автомобили познават проблема: портовете за зареждане на елмобилите и станциите за зареждане понякога не се съчетават напълно. Според проучване на ADAC шест различни позиции на зарядния порт се използват в електрическите автомобили, три от които са най-утвърдени на пазара.

Изследвани са 235 автомобила, от които 157 са налични пазарно модели. Гнездото за кабела за зареждане най-често се намира от страната на пътника отзад (86 превозни средства, 37 процента), следвано от страната на водача отзад (65 превозни средства, 28 процента) и от страната на водача отпред (41 превозни средства, 17 процента) процент). Така наречените носови зарядни устройства, които имат порт за зареждане в средата на предната част, са на четвърто място с девет процента от всички изследвани модели (20 автомобила).

По-специално превозните средства, при които контактът е разположен в задната част от страната на водача, могат да имат проблеми при зареждане на улицата - кабелът трябва да се дърпа около цялата кола, което често не достига. Капакът за товарене от страната на пътника се оказва практичен в повечето случаи. Особено при зареждане на обществени места, когато местата за паркиране са разположени успоредно на улицата, кабелът може да се включи лесно и, за разлика от капака за зареждане от страната на водача, който стърчи на улицата.

Достъпът до връзката може да бъде малко по-труден, особено в тесни гаражи, където трябва да паркирате близо до стената. Тук предимство имат превозните средства с контакт от страната на водача. До станциите за бързо зареждане обикновено се приближава през улицата и често се разполагат между две паркоместа. Те предлагат оптимални възможности за свързване за превозни средства с порт за зареждане отпред.

Ако портът е прикрепен отстрани на колата, може да се наложи да се маневрира и евентуално да се обърне. В зависимост от наличното място за паркиране тежкият DC кабел за зареждане може да се наложи да бъде включен плътно опънат или да е твърде къс.

ADAC съветва тези, които се интересуват от електрически автомобили, да не пренебрегват позицията на порта, когато вземат решение за покупка. Особено ако все още нямате wallbox, трябва да проверите преди да купите къде може лесно да се позиционира зарядната станция на вашето домашно паркомясто. По принцип, с оглед на превозни средства, закупени в бъдеще, стенните кутии трябва да бъдат инсталирани по такъв начин, че в идеалния случай възможно най-много различни позиции на вратата на багажника да могат лесно да бъдат достигнати.

Ако зареждате основно на обществени станции в града, трябва да изберете превозно средство с порт за зареждане от страната на пътника. Независимо от това, когато купуват кабел за зареждане, клиентите трябва да изберат по-дълъг. ADAC препоръчва дължина от седем до осем метра. Назад


Реклама Lasurit eshop
Не пропускайте дори една новина!

Запишете се за нашият информационен бюлетин:

Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.

Подобни статии

Авто Новини Техника /Technics Авто глобус Безопасност | Safety Камиони / Trucks

MAN пуска камиони на магистралата без шофьор

Апр 28, 2024
Авто Новини Нови Модели Коли Техника /Technics Бизнес /Business Mazda Toyota

Новата Mazda2 Hybrid 2024 - видео

Апр 26, 2024
Авто Новини Техника /Technics Камиони / Trucks Електромобили Mercedes-Benz

Mercedes-Benz Trucks: Зареждане с 1000 киловата!

Апр 23, 2024