Renault реагира на увеличената онлайн търговия
Мар 12, 2024
Renault реагира на увеличената онлайн търговия
Renault влиза в партньорство с автомобилния портал Carwow. Целта е засилване на позициите в онлайн търговията. Автомобилният бизнес в интернет се разраства стабилно от години. Днес 96 процента от купувачите вече се информират онлайн предварително, а около 60 процента проучват платформа за нова кола, преди да купят.
Ето защо Renault реши да разшири продажбите на нови автомобили на дигитално ниво и да разшири онлайн бизнеса си заедно с Carwow. Това трябва да направи закупуването на автомобил още по-лесно за клиентите: желаното от тях превозно средство може да бъде конфигурирано само с няколко стъпки и ще получите пет оферти от регионалните партньори на Renault в рамките на 24 часа. Ако клиентът реши да направи оферта, търговецът дава консултации до приключване на покупката и доставя желания автомобил.
Поради променящите се нужди на клиентите е важно стратегията за цифрови продажби да се адаптира бързо и последователно, за да се предостави на клиентите точно информацията, която очакват, обясняват от продажби в Renault - „Това също така означава, че офертата за желаната от вас кола се доставя директно във вашия хол у дома – чрез и с нашите търговски партньори на Renault.“
Сега Carwow има над 4 милиона потребители на месец, които влизат в платформата, търсейки нова кола. През 2023 г. 7,8 милиона бъдещи купувачи са конфигурирали поне едно превозно средство само на www.carwow.de и са получили пет оферти по имейл в замяна. През същия период контактите доведоха до почти 510 000 конкретни заявки за тест драйв или контакти с автокъща. Назад
Ето защо Renault реши да разшири продажбите на нови автомобили на дигитално ниво и да разшири онлайн бизнеса си заедно с Carwow. Това трябва да направи закупуването на автомобил още по-лесно за клиентите: желаното от тях превозно средство може да бъде конфигурирано само с няколко стъпки и ще получите пет оферти от регионалните партньори на Renault в рамките на 24 часа. Ако клиентът реши да направи оферта, търговецът дава консултации до приключване на покупката и доставя желания автомобил.
Поради променящите се нужди на клиентите е важно стратегията за цифрови продажби да се адаптира бързо и последователно, за да се предостави на клиентите точно информацията, която очакват, обясняват от продажби в Renault - „Това също така означава, че офертата за желаната от вас кола се доставя директно във вашия хол у дома – чрез и с нашите търговски партньори на Renault.“
Сега Carwow има над 4 милиона потребители на месец, които влизат в платформата, търсейки нова кола. През 2023 г. 7,8 милиона бъдещи купувачи са конфигурирали поне едно превозно средство само на www.carwow.de и са получили пет оферти по имейл в замяна. През същия период контактите доведоха до почти 510 000 конкретни заявки за тест драйв или контакти с автокъща. Назад
Предишна статия
Следваща статия
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.Подобни статии
Авто Новини
Нови Модели Коли
Техника /Technics
Бизнес /Business
Audi
Audi Q7 и Q8 PHEV: по-голяма батерия, по-голям пробег
Авто Новини
Бизнес /Business
Авто глобус
Електромобили
Honda
Honda с инвестиция от 11 млрд долара за електрификацията си в Северна Америка
Авто Новини
Нови Модели Коли
Бизнес /Business
Volkswagen