Lasurit

Регистрираните автомобили Kia в България преминаха границата от 50 000 броя

Регистрираните автомобили Kia в България преминаха границата от 50 000 броя

Регистрираните автомобили Kia в България преминаха границата от 50 000 броя

Реклама Renault Arkana
Компанията е с най-младия флийт в страната

През месец Март 2024г. регистрациите на Kia в България достигнаха рекорден брой автомобили. От своето представяне на българския пазар и основаването на компанията през 2002г. до момента в България са регистрирани 50 472 превозни средства с марка Kia. Това е нов крайъгълен камък в 22-годишната история на Киа България и поредно доказателството за популярността на марката.

Голям успех за Kia е броят регистрирани превозните средства на възраст до 5г. у нас –7943 или над 15% от общия брой регистрации, сочи последната статистика на КАТ. Този впечатляващ резултат определя Kia като компанията с най-младия флийт в страната от небюджетните марки, с постижение на така желаната от всички брандове комбинация: нови автомобили за младите потребители. Моделите Kia са предпочитани от потребителите заради комбинацията от открояващ се дизайн, модерен интериор, съвременни системи за свързаност, авангардни технологии и гама от високоефективни системи за задвижване. Иновативните електромобили и електрифицирани модели печелят пазарен дял, а търсенето на SUV модели с марка Kia у нас продължава да се увеличава. Доверието в Kia расте и благодарение на поредицата международни награди, с които са отличени моделите.

Само преди няколко месеца компанията предостави юбилейния Kia Sportage на своя 10-хиляден клиент. Бестселърът на марката – Sportage продължава да е предпочитан сред представителите на C-SUV сегмента у нас, като от началото на годината до момента се осъществени близо 200 продажби.

През изминалата 2023г. Киа България регистрира най-добрия резултат в своята история с реализирани 2450 продажби, което представлява 20% ръст на годишна база. Най-търсените модели на Kia за изминалата година са представителите на семейство Ceed с реализирани общо 896 броя. Sportage заема 2-ра позиция с регистрирани 709 броя, следван от Rio с 454 осъществени сделки.

Новата бранд идентичност на Kia следва представената през 2020г. дългосрочна стратегия на компанията ‘Plan S’, насочена към установяване на лидерска позиция на марката в автомобилната индустрия по отношение на услуги за мобилност и електрификация, свързаност и автономия. Фокусът е върху популяризирането на електрически превозни средства и въвеждането на широка гама от услуги за мобилност, съобразени с нуждите и предпочитанията на потребителите.

Kia ще продължи да развива и разширява своята гама от модели с електрифицирано задвижване в съответствие със своя план за представяне на 14 нови BEV автомобила в периода до 2027г., включително нова гама от електромобили (EV) в малкия и средния клас. Към 2030г. компанията планира годишният обем на продажбите да достигне 4 млн. автомобила, 1,2 млн. от които да бъдат BEV.

*Източник: www.kia.bg Назад


Реклама Ford Summer Sale
Не пропускайте дори една новина!

Запишете се за нашият информационен бюлетин:

Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.

Подобни статии