Tesla ще пусне удължители за своите зарядни станции
Мар 11, 2024
Tesla ще пусне удължители за своите зарядни станции
През изминалата година почти всички автомобилни производители, които предлагат електромобили на територията на Съединените Американски Щати и Канада, обявиха, че започват трансформацията на моделното си портфолио към зарядния стандарт NACS (North American Charging Standard), въведен в масовата индустрия от Tesla.
Преминаването от доминиращият в Европа CCS (Combined Charging System) стандарт на зареждане вече стартира и Ford стана първата компания, освен Tesla, електромобилите на която имат достъп и вече могат да зареждат в Supercharger зарядната мрежа на Tesla.
До пълното въвеждане на NACS стандарта на поточните линии на отделните компании, техните електромобили могат да зареждат на Supercharger с помощта на адаптер.
В горната ситуация обаче съществува сериозен проблем, поради това, че зарядният порт на електромобилите на Tesla е разположен на едно и също място- задната лява част на купето, и зарядните станции и паркоместа са изцяло съобразени с това.
Голяма част от електромобилите на другите марки обаче са избрали различно място за интегрирането на зарядния порт и това води до неудобство, поради значително по-късия кабел на Supercharger станциите, както за "гостите" на Tesla, така и за самите собственици на нейните продукти, поради заемането на няколко празни места и блокирането на зарядни станции.
Сега от Tesla анонсират, че горните проблеми ще получат решение, чрез допълнителен NACS към NACS удължител, който Tesla в момента разработка и който ще бъде пуснат в свободна продажба.
"Освен това, насърчаваме всички автомобилни производители да стандартизират местата на портовете за зареждане от страната на водача отзад или от страната на предния пътник", анонсират още от Tesla. Назад
Преминаването от доминиращият в Европа CCS (Combined Charging System) стандарт на зареждане вече стартира и Ford стана първата компания, освен Tesla, електромобилите на която имат достъп и вече могат да зареждат в Supercharger зарядната мрежа на Tesla.
До пълното въвеждане на NACS стандарта на поточните линии на отделните компании, техните електромобили могат да зареждат на Supercharger с помощта на адаптер.
В горната ситуация обаче съществува сериозен проблем, поради това, че зарядният порт на електромобилите на Tesla е разположен на едно и също място- задната лява част на купето, и зарядните станции и паркоместа са изцяло съобразени с това.
Голяма част от електромобилите на другите марки обаче са избрали различно място за интегрирането на зарядния порт и това води до неудобство, поради значително по-късия кабел на Supercharger станциите, както за "гостите" на Tesla, така и за самите собственици на нейните продукти, поради заемането на няколко празни места и блокирането на зарядни станции.
Сега от Tesla анонсират, че горните проблеми ще получат решение, чрез допълнителен NACS към NACS удължител, който Tesla в момента разработка и който ще бъде пуснат в свободна продажба.
"Освен това, насърчаваме всички автомобилни производители да стандартизират местата на портовете за зареждане от страната на водача отзад или от страната на предния пътник", анонсират още от Tesla. Назад
Предишна статия
Следваща статия
BYD с цел: Заводът в Унгария да е готов до края на 2025 година
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.Подобни статии
Авто Новини
Нови Модели Коли
Авто глобус
Електромобили
Nissan
Автосалон Пекин 2024: Nissan показа две електрически и две PHEV хибридни концепции (Видео)
Авто Новини
Бизнес /Business
Авто глобус
Електромобили
Audi
BMW
Citroen
Dacia
Ford
Nissan
Peugeot
Renault
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo