Renault Megane E-Tech Electric тръгва у нас на цена от 69 190,00 лв
Окт 01, 2022
Renault Megane E-Tech Electric тръгва у нас на цена от 69 190,00 лв
Renault България обяви цените и спецификациите на дългоочаквания нов елхечбек Megane E-Tech Electric. Цените започват от 69190,00 лв. Тази начална цена ще ви осигури Megane E-Tech Electric с мотор със 130 к.с., задвижване на предните колела, 40 квтч батерия, която е монтирана под пода и пробег до 450 км.
Този пакет батерии може да се зарежда със скорости до 85 кВт от бърза DC зарядна точка, но много по-важното за повече шофьори е, че може да се зарежда и с 22 кВт AC мощност, което означава, че Megane може да се зарежда доста бързо от по-достъпни, повече многобройни крайпътни точки за зареждане.
Три са предлаганите версии – базовата equilibre - 69190,00 лв /18-инчови алуминиеви джанти Oston, камера за паркиране на заден ход, промяна на режима на шофиране чрез пера на волана, репликация на смартфон/, techno - 83300,00 лв. /3D LED задни светлини с динамични задни мигачи, централна конзола с място за съхранение и плъзгащ се подлакътник, дву-зонален автоматичен климатик и iconic на цена от 92300,00 лв /20“ алуминиеви джанти Enos, броня F1 blade в цвят warm titanium, електрическо регулиране на предните седалки в 6 посоки с масаж, 12" openR link мултимедия: навигация, вградени Google услуги, Harman Kardon премиум аудио.
Втората батерия е с капацитет до 60 кВтч батерия, която разширява пробега с едно зареждане до и която също така идва със значително повече мощност благодарение на електрически мотор с 220 к.с. Можете да зареждате тази по-голяма батерия с до 130 кВт от постоянен ток, но отново запазва брилянтната 22 квт AC система за зареждане.
Стандартното оборудване за базовия модел Equilibre включва 18-инчови алуминиеви джанти, изцяло LED фарове, тапицерия от черен плат, включително покрито с плат горно табло, околно осветление, климатик, електрически прозорци с едно докосване, отопляем волан, отопляеми предни седалки , асистент за паркиране отзад, камера за обратно виждане, 12,3-инчов инструментален панел, девет-инчов OpenR инфоразвлекателен дисплей с навигация, Android Auto и Apple CarPlay, свързани услуги, включително софтуерни актуализации по въздуха, аудиосистема Arkamys с четири високоговорителя и два предни USB-C портове.
Базовият модел се предлага и със стандартен кабел за зареждане Mode 3 (този от който се нуждаете за обществени точки за зареждане), както и много оборудване за безопасност и усъвършенствани системи за подпомагане на водача, включително предупреждение за разстояние, разпознаване на пътни знаци, автоматично аварийно спиране с асистент за кръстовища, включително предупреждения за пешеходци и велосипедисти, круиз контрол с ограничител на скоростта, предупреждение за сънливост на водача, асистент за поддържане на лентата при спешни случаи с откриване на насрещен трафик и край на пътя, асистент при потегляне по наклон и спешно електронно повикване.
Надстройването до модела Techno дава адаптивен круз контрол с ограничител на скоростта и центриране в лентата, разпознаване на пътни знаци с предотвратяване на превишена скорост, разпознаване и намеса в мъртвата точка, предупреждение за напречен трафик отзад със задно автоматично спиране и асистент за паркиране отпред и отзад. Моделите Techno се предлагат и с 20-инчови алуминиеви джанти, напълно адаптивни LED фарове с автоматични дълги/къси светлини, предни и задни характерни светлини с динамични мигачи, контрастни странични огледала и антена с перка на акула.
Интериорът е със сива и черна тапицерия, изработена от синтетична кожа и рециклирани материали, тонирани задни стъкла, огледало за обратно виждане без рамки с автоматично затъмняване и многочувствителни персонализирани режими на шофиране с 48-цветно околно осветление. Добавени са също двузонов климатроник, автоматични чистачки, височина и електрическо регулиране на лумбалната седалка както за водача, така и за предния пътник, пълната гама от услуги на Google, включително Google Assistant, Maps и Play store, безжично зареждане на смартфон, подобрена аудио система Arkamys с шест високоговорители и два монтирани отзад USB-C порта.
И накрая iconic получава различен стил джанти от 20-инчова алуминиева сплав, както и златна добавка за оформяне в стил F1, докато интериорът получава аудио система Harman Kardon с девет високоговорителя , интелигентно огледало за обратно виждане и система за 3D камери за околно виждане.
Новият електрически Megane е първият изцяло електрически модел, който се възползва от силно рекламираната стратегия „Renaulution“, въведена от изпълнителния директор на Renault Лука Де Мео. Базиран е на същата платформа CMF-EV като новата Ariya на Nissan (въпреки че е по-малка кола от Ariya) и се предлага с високотехнологични функции като базирана на Google система за информация и развлечения.
Той също така носи новата емблема на Renault, където прочутото лого с форма на диамант вече е плоско и всъщност изглежда като това, което е било монтирано на всички онези стари Renault 4s от 70-те и 80-те години на миналия век. Съответно, следващите модели, които ще последват стратегията Renaulution, ще бъдат новото, но в ретро стил Renault 5 EV и предстоящото електрическо възраждане на Renault 4.
И накрая малко факти от кратък тест драйв - пробег София-Велинград-Батак-Пещера-Пловдив - 18,6 кВт на 100 км. Пловдив-София - 150-160 км/ч - 19,9 кВт на 100 км... Назад
Този пакет батерии може да се зарежда със скорости до 85 кВт от бърза DC зарядна точка, но много по-важното за повече шофьори е, че може да се зарежда и с 22 кВт AC мощност, което означава, че Megane може да се зарежда доста бързо от по-достъпни, повече многобройни крайпътни точки за зареждане.
Три са предлаганите версии – базовата equilibre - 69190,00 лв /18-инчови алуминиеви джанти Oston, камера за паркиране на заден ход, промяна на режима на шофиране чрез пера на волана, репликация на смартфон/, techno - 83300,00 лв. /3D LED задни светлини с динамични задни мигачи, централна конзола с място за съхранение и плъзгащ се подлакътник, дву-зонален автоматичен климатик и iconic на цена от 92300,00 лв /20“ алуминиеви джанти Enos, броня F1 blade в цвят warm titanium, електрическо регулиране на предните седалки в 6 посоки с масаж, 12" openR link мултимедия: навигация, вградени Google услуги, Harman Kardon премиум аудио.
Втората батерия е с капацитет до 60 кВтч батерия, която разширява пробега с едно зареждане до и която също така идва със значително повече мощност благодарение на електрически мотор с 220 к.с. Можете да зареждате тази по-голяма батерия с до 130 кВт от постоянен ток, но отново запазва брилянтната 22 квт AC система за зареждане.
Стандартното оборудване за базовия модел Equilibre включва 18-инчови алуминиеви джанти, изцяло LED фарове, тапицерия от черен плат, включително покрито с плат горно табло, околно осветление, климатик, електрически прозорци с едно докосване, отопляем волан, отопляеми предни седалки , асистент за паркиране отзад, камера за обратно виждане, 12,3-инчов инструментален панел, девет-инчов OpenR инфоразвлекателен дисплей с навигация, Android Auto и Apple CarPlay, свързани услуги, включително софтуерни актуализации по въздуха, аудиосистема Arkamys с четири високоговорителя и два предни USB-C портове.
Базовият модел се предлага и със стандартен кабел за зареждане Mode 3 (този от който се нуждаете за обществени точки за зареждане), както и много оборудване за безопасност и усъвършенствани системи за подпомагане на водача, включително предупреждение за разстояние, разпознаване на пътни знаци, автоматично аварийно спиране с асистент за кръстовища, включително предупреждения за пешеходци и велосипедисти, круиз контрол с ограничител на скоростта, предупреждение за сънливост на водача, асистент за поддържане на лентата при спешни случаи с откриване на насрещен трафик и край на пътя, асистент при потегляне по наклон и спешно електронно повикване.
Надстройването до модела Techno дава адаптивен круз контрол с ограничител на скоростта и центриране в лентата, разпознаване на пътни знаци с предотвратяване на превишена скорост, разпознаване и намеса в мъртвата точка, предупреждение за напречен трафик отзад със задно автоматично спиране и асистент за паркиране отпред и отзад. Моделите Techno се предлагат и с 20-инчови алуминиеви джанти, напълно адаптивни LED фарове с автоматични дълги/къси светлини, предни и задни характерни светлини с динамични мигачи, контрастни странични огледала и антена с перка на акула.
Интериорът е със сива и черна тапицерия, изработена от синтетична кожа и рециклирани материали, тонирани задни стъкла, огледало за обратно виждане без рамки с автоматично затъмняване и многочувствителни персонализирани режими на шофиране с 48-цветно околно осветление. Добавени са също двузонов климатроник, автоматични чистачки, височина и електрическо регулиране на лумбалната седалка както за водача, така и за предния пътник, пълната гама от услуги на Google, включително Google Assistant, Maps и Play store, безжично зареждане на смартфон, подобрена аудио система Arkamys с шест високоговорители и два монтирани отзад USB-C порта.
И накрая iconic получава различен стил джанти от 20-инчова алуминиева сплав, както и златна добавка за оформяне в стил F1, докато интериорът получава аудио система Harman Kardon с девет високоговорителя , интелигентно огледало за обратно виждане и система за 3D камери за околно виждане.
Новият електрически Megane е първият изцяло електрически модел, който се възползва от силно рекламираната стратегия „Renaulution“, въведена от изпълнителния директор на Renault Лука Де Мео. Базиран е на същата платформа CMF-EV като новата Ariya на Nissan (въпреки че е по-малка кола от Ariya) и се предлага с високотехнологични функции като базирана на Google система за информация и развлечения.
Той също така носи новата емблема на Renault, където прочутото лого с форма на диамант вече е плоско и всъщност изглежда като това, което е било монтирано на всички онези стари Renault 4s от 70-те и 80-те години на миналия век. Съответно, следващите модели, които ще последват стратегията Renaulution, ще бъдат новото, но в ретро стил Renault 5 EV и предстоящото електрическо възраждане на Renault 4.
И накрая малко факти от кратък тест драйв - пробег София-Велинград-Батак-Пещера-Пловдив - 18,6 кВт на 100 км. Пловдив-София - 150-160 км/ч - 19,9 кВт на 100 км... Назад
Галерия
Предишна статия
Следваща статия
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.Подобни статии
Авто Новини
Нови Модели Коли
Тестове
Авто глобус
Smart
Новата SKODA Superb: Флагманът стана още по-добър (Видео)
Авто Новини
Тестове
Техника /Technics
Екология /Ecology
BMW
Hyundai
Toyota
Прототип на BMW iX5 Hydrogen в практически тест
Авто Новини
Нови Модели Коли
Тестове
Техника /Technics
Бизнес /Business
Toyota