Citroen с ново лого
Сеп 30, 2022
Citroen с ново лого
Citroen преработва своята корпоративна идентичност. Това включва и ново лого за 103-годишната марка, която направи своя дебют на нов концептуален автомобил в края на септември. То преосмисля оригиналното лого, избрано от основателя Андре Ситроен, вдъхновено от успеха на първата му металообработваща компания, произвеждаща трансмисионни системи с конусни зъбни колела.
„Двойният шеврон“ оттогава е в основата на идентичността на Citroen и сега се доразвива за десети път като основа за логото на марката. Винсент Коби, главен изпълнителен директор на Citroen, подчертава: „Докато се впускаме във вероятно най-вълнуващата глава в нашата знаменита 103-годишна история, е време Citroën да приеме модерен и съвременен нов облик. Нашата нова идентичност е елегантен символ на напредъка, докато придвижваме нашите клиенти физически в смели, напредничави превозни средства, които предизвикват традиционните индустриални правила, и емоционално, като гарантираме, че цялото им изживяване – особено шофирането с електричество – е по-достъпно, удобно и приятно, каквито и да са техните желания и нужди“ .
Новото лого също така ще надхвърли дигиталната среда и използването на новото лого върху и в превозните средства, за да обхване всички елементи на корпоративната идентичност на компанията, от мърчандайзинг до дилърство и обозначения на корпоративни сгради. Ефективните нови емблеми ще бъдат по-леки и по-енергийно ефективни, както и без хром, за да се увеличи рециклируемостта.
Новото лого на марката и корпоративната идентичност на Citroën са комбинирани с надписа „Нищо не ни движи като Citroën“, за да подчертаят предстоящата революция в задвижването и мобилността в подхода на марката и нейния ангажимент към благосъстоянието на клиентите. Назад
„Двойният шеврон“ оттогава е в основата на идентичността на Citroen и сега се доразвива за десети път като основа за логото на марката. Винсент Коби, главен изпълнителен директор на Citroen, подчертава: „Докато се впускаме във вероятно най-вълнуващата глава в нашата знаменита 103-годишна история, е време Citroën да приеме модерен и съвременен нов облик. Нашата нова идентичност е елегантен символ на напредъка, докато придвижваме нашите клиенти физически в смели, напредничави превозни средства, които предизвикват традиционните индустриални правила, и емоционално, като гарантираме, че цялото им изживяване – особено шофирането с електричество – е по-достъпно, удобно и приятно, каквито и да са техните желания и нужди“ .
Новото лого също така ще надхвърли дигиталната среда и използването на новото лого върху и в превозните средства, за да обхване всички елементи на корпоративната идентичност на компанията, от мърчандайзинг до дилърство и обозначения на корпоративни сгради. Ефективните нови емблеми ще бъдат по-леки и по-енергийно ефективни, както и без хром, за да се увеличи рециклируемостта.
Новото лого на марката и корпоративната идентичност на Citroën са комбинирани с надписа „Нищо не ни движи като Citroën“, за да подчертаят предстоящата революция в задвижването и мобилността в подхода на марката и нейния ангажимент към благосъстоянието на клиентите. Назад
Предишна статия
Следваща статия
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.Подобни статии
Авто Новини
Нови Модели Коли
Авто глобус
Kia
Tasman: Първи поглед към първото пикап предложение на KIA (Видео)
Авто Новини
Бизнес /Business
Авто глобус
Geely
Lotus
Polestar
Volvo
Geely Holding с ръст от 27% за първата четвърт на 2024 година
Авто Новини
Авто глобус