Алтернативни задвижвания и в моторните спортове - видео
Сеп 29, 2022
Алтернативни задвижвания и в моторните спортове - видео
Мотоспортът все повече го „удря“ токът! Алтернативните задвижвания вече не играят поддържаща роля по състезателните трасета. Производители като Hyundai също се ангажират с устойчивостта в моторните спортове - Hyundai Motorsport ще бъде в началото на финала на сезона на FIA ETCR - eTouring Car World Cup на Sachsenring, и това е възможност за корейския производител да представи напредъка си в областта на електрификацията и концепциите за алтернативно задвижване.
За ETCR инженерите на Hyundai Motorsport разработиха и построиха първото изцяло електрическо високопроизводително превозно средство на компанията - Veloster N ETCR, в централата в Алценау. Машината е силно модифицирана версия на спортния модел Veloster N и предлага максимална мощност от 500 кВт/670 к.с. Задвижването ползва четири двигателя - по два на задно колело - съчетани с едностепенна скоростна кутия.
С разработването на туристически автомобил без вредни емисии като Veloster N ETCR, компанията иска да демонстрира осъществимостта на електрическите превозни средства с висока производителност и възможността за комбиниране на устойчивостта с моторния спорт. Междувременно Hyundai има за цел да оглави световния пазар на електромобили с 560 000 продадени електрически превозни средства с батерии до 2025 г.
Hyundai Motorsport също се фокусира върху електрификацията в Световния рали шампионат на FIA (WRC). От този сезон там се използва автомобилът с хибридно задвижване Hyundai i20 N Rally1. В допълнение към 280-е кВт/380 к.с. на турбо двигателя, рали автомобилът може да черпи и допълнителни 100 кВт/134 к.с. чрез MGU. Електрическата енергия се използва като усилвател за специални етапи и за чисто електрическо задвижване в сервизния парк. Hyundai вече постигна четири победи този сезон с i20 N Rally1.
Назад
За ETCR инженерите на Hyundai Motorsport разработиха и построиха първото изцяло електрическо високопроизводително превозно средство на компанията - Veloster N ETCR, в централата в Алценау. Машината е силно модифицирана версия на спортния модел Veloster N и предлага максимална мощност от 500 кВт/670 к.с. Задвижването ползва четири двигателя - по два на задно колело - съчетани с едностепенна скоростна кутия.
С разработването на туристически автомобил без вредни емисии като Veloster N ETCR, компанията иска да демонстрира осъществимостта на електрическите превозни средства с висока производителност и възможността за комбиниране на устойчивостта с моторния спорт. Междувременно Hyundai има за цел да оглави световния пазар на електромобили с 560 000 продадени електрически превозни средства с батерии до 2025 г.
Hyundai Motorsport също се фокусира върху електрификацията в Световния рали шампионат на FIA (WRC). От този сезон там се използва автомобилът с хибридно задвижване Hyundai i20 N Rally1. В допълнение към 280-е кВт/380 к.с. на турбо двигателя, рали автомобилът може да черпи и допълнителни 100 кВт/134 к.с. чрез MGU. Електрическата енергия се използва като усилвател за специални етапи и за чисто електрическо задвижване в сервизния парк. Hyundai вече постигна четири победи този сезон с i20 N Rally1.
Назад
Предишна статия
Следваща статия
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.Подобни статии
Авто Новини
Automakers press releases
Ретро
Спорт
Mercedes-Benz