Странни модели със странни решения 5 - видео
Яну 20, 2022
Странни модели със странни решения 5 - видео
1981 AMC Eagle Kammback
Представете си AMC Gremlin, превърнат в 4x4. Вероятно си представяте ръждясало творение на някакъв механик от задния двор? Не, оказва се, че AMC всъщност е построил това нещо във фабриката без ръжда, макар че бързо е идвала след това. Отчаянието и липсата на пари са накарали тогава American Motors да комбинират древното си комби Hornet с ходова част на Jeep 4x4, за да създадат Eagle 4x4. След това повториха този опит още с AMC Spirit, обновената версия на Gremlin. Докато комбито Eagle беше успешен автомобил и предшественик на Subaru Outback и други подобни кросовъри, базирани на версии комби, Eagle Kammback не е успял да заблуди никого и продажбите му са били направо мрачни, дори и по скромните стандарти на AMC.
1983 Glenfrome Facet
Тази ужасна измишльотина влиза в списъка на най-странните автомобили от 80-те години на миналия век, но не само е странна, но толкова и грозна. Glenfrome е била британска фирма, специализирана в преработката на Range Rover за близкоизточния пазар. Вярвате или не, това странно творение от фибростъкло започва като това, което можем само да предположим, е идеално добър Range Rover. Сред аспектите на Facet - хидравлично повдигана горна част тип тарга, която може да се сваля и съхранява под предния капак, който ни изглежда като излязъл от модел на космически кораб, предназначен за нискобюджетен научнофантастичен филм от 1970-те. По това време този нелеп SUV се е продавал за £55 000, което е точно около 250 000 долара в днешни пари. Трябва да се чудим дали хората, които са отделили толкова вид пари за този автофранкенщайн, не са били толкова странни както самия Facet.
1992 г. Autozam AZ-1
Японските производители на автомобили са известни с това, че предлагат доста креативни неща с колите си тип Kei (микроразмерни превозни средства, създадени според строги законови ограничения за размер и ходов обем на двигателя, за да отговарят на изискванията за по-ниски данъци, застраховки и плащания за паркиране. Сред най-странните е AZ-1, продаван от ориентираното към младежта подразделение Autozam на Mazda и показано за първи път на автомобилното изложение в Токио през 1989 г. Истината е, че е изключително готино изделие, изключително забавно за каране, с врати тип крила на чайка, които се съчетават перфектно с външния му вид на умалено Ferrari. Със своя 0,66-литров двигател с турбокомпресор и 63 к.с. машинката е сравнително бърза за кей-автомобил. За съжаление, тогава времето за Mazda е ужасно — сложният дизайн забавя производството и AZ-1 не влиза в продажба до края на 1992 г., точно след рецесията в Япония. Mazda успя да продаде само 4400 Autozam AZ-1, преди да се откаже от модела в края на 1994 г.
Назад
Представете си AMC Gremlin, превърнат в 4x4. Вероятно си представяте ръждясало творение на някакъв механик от задния двор? Не, оказва се, че AMC всъщност е построил това нещо във фабриката без ръжда, макар че бързо е идвала след това. Отчаянието и липсата на пари са накарали тогава American Motors да комбинират древното си комби Hornet с ходова част на Jeep 4x4, за да създадат Eagle 4x4. След това повториха този опит още с AMC Spirit, обновената версия на Gremlin. Докато комбито Eagle беше успешен автомобил и предшественик на Subaru Outback и други подобни кросовъри, базирани на версии комби, Eagle Kammback не е успял да заблуди никого и продажбите му са били направо мрачни, дори и по скромните стандарти на AMC.
1983 Glenfrome Facet
Тази ужасна измишльотина влиза в списъка на най-странните автомобили от 80-те години на миналия век, но не само е странна, но толкова и грозна. Glenfrome е била британска фирма, специализирана в преработката на Range Rover за близкоизточния пазар. Вярвате или не, това странно творение от фибростъкло започва като това, което можем само да предположим, е идеално добър Range Rover. Сред аспектите на Facet - хидравлично повдигана горна част тип тарга, която може да се сваля и съхранява под предния капак, който ни изглежда като излязъл от модел на космически кораб, предназначен за нискобюджетен научнофантастичен филм от 1970-те. По това време този нелеп SUV се е продавал за £55 000, което е точно около 250 000 долара в днешни пари. Трябва да се чудим дали хората, които са отделили толкова вид пари за този автофранкенщайн, не са били толкова странни както самия Facet.
1992 г. Autozam AZ-1
Японските производители на автомобили са известни с това, че предлагат доста креативни неща с колите си тип Kei (микроразмерни превозни средства, създадени според строги законови ограничения за размер и ходов обем на двигателя, за да отговарят на изискванията за по-ниски данъци, застраховки и плащания за паркиране. Сред най-странните е AZ-1, продаван от ориентираното към младежта подразделение Autozam на Mazda и показано за първи път на автомобилното изложение в Токио през 1989 г. Истината е, че е изключително готино изделие, изключително забавно за каране, с врати тип крила на чайка, които се съчетават перфектно с външния му вид на умалено Ferrari. Със своя 0,66-литров двигател с турбокомпресор и 63 к.с. машинката е сравнително бърза за кей-автомобил. За съжаление, тогава времето за Mazda е ужасно — сложният дизайн забавя производството и AZ-1 не влиза в продажба до края на 1992 г., точно след рецесията в Япония. Mazda успя да продаде само 4400 Autozam AZ-1, преди да се откаже от модела в края на 1994 г.
Назад
Галерия
Предишна статия
Следваща статия
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.Подобни статии
Авто Новини
Automakers press releases
Официални вносители- новини
Ретро
DS
CITROËN ЧЕСТВА 90-ГОДИШНИНАТА НА ЛЕГЕНДАРНИЯ „АВТОМОБИЛ СЪС 100 ПАТЕНТА” ТRACTION AVANT - видео
Авто Новини
Automakers press releases
Ретро
Спорт
Mercedes-Benz
Състезателна кола-легенда на Mercedes за Targa Florio от 1924 г. се завръща на пътя
Авто Новини
Automakers press releases
Ретро
McLaren
Mercedes-Benz