Skoda Monte Carlo

Странни модели със странни решения 5 - видео

Странни модели със странни решения 5 - видео

Странни модели със странни решения 5 - видео

Реклама Opel Stock
1981 AMC Eagle Kammback
Представете си AMC Gremlin, превърнат в 4x4. Вероятно си представяте ръждясало творение на някакъв механик от задния двор? Не, оказва се, че AMC всъщност е построил това нещо във фабриката без ръжда, макар че бързо е идвала след това. Отчаянието и липсата на пари са накарали тогава American Motors да комбинират древното си комби Hornet с ходова част на Jeep 4x4, за да създадат Eagle 4x4. След това повториха този опит още с AMC Spirit, обновената версия на Gremlin. Докато комбито Eagle беше успешен автомобил и предшественик на Subaru Outback и други подобни кросовъри, базирани на версии комби, Eagle Kammback не е успял да заблуди никого и продажбите му са били направо мрачни, дори и по скромните стандарти на AMC.



1983 Glenfrome Facet
Тази ужасна измишльотина влиза в списъка на най-странните автомобили от 80-те години на миналия век, но не само е странна, но толкова и грозна. Glenfrome е била британска фирма, специализирана в преработката на Range Rover за близкоизточния пазар. Вярвате или не, това странно творение от фибростъкло започва като това, което можем само да предположим, е идеално добър Range Rover. Сред аспектите на Facet - хидравлично повдигана горна част тип тарга, която може да се сваля и съхранява под предния капак, който ни изглежда като излязъл от модел на космически кораб, предназначен за нискобюджетен научнофантастичен филм от 1970-те. По това време този нелеп SUV се е продавал за £55 000, което е точно около 250 000 долара в днешни пари. Трябва да се чудим дали хората, които са отделили толкова вид пари за този автофранкенщайн, не са били толкова странни както самия Facet.



1992 г. Autozam AZ-1
Японските производители на автомобили са известни с това, че предлагат доста креативни неща с колите си тип Kei (микроразмерни превозни средства, създадени според строги законови ограничения за размер и ходов обем на двигателя, за да отговарят на изискванията за по-ниски данъци, застраховки и плащания за паркиране. Сред най-странните е AZ-1, продаван от ориентираното към младежта подразделение Autozam на Mazda и показано за първи път на автомобилното изложение в Токио през 1989 г. Истината е, че е изключително готино изделие, изключително забавно за каране, с врати тип крила на чайка, които се съчетават перфектно с външния му вид на умалено Ferrari. Със своя 0,66-литров двигател с турбокомпресор и 63 к.с. машинката е сравнително бърза за кей-автомобил. За съжаление, тогава времето за Mazda е ужасно — сложният дизайн забавя производството и AZ-1 не влиза в продажба до края на 1992 г., точно след рецесията в Япония. Mazda успя да продаде само 4400 Autozam AZ-1, преди да се откаже от модела в края на 1994 г.

Назад

Галерия



Реклама Ford Summer Sale
Не пропускайте дори една новина!

Запишете се за нашият информационен бюлетин:

Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.

Подобни статии

Авто Новини Automakers press releases Официални вносители- новини Ретро DS

CITROËN ЧЕСТВА 90-ГОДИШНИНАТА НА ЛЕГЕНДАРНИЯ „АВТОМОБИЛ СЪС 100 ПАТЕНТА” ТRACTION AVANT - видео

Апр 25, 2024
Авто Новини Automakers press releases Ретро Спорт Mercedes-Benz

Състезателна кола-легенда на Mercedes за Targa Florio от 1924 г. се завръща на пътя

Апр 25, 2024
Авто Новини Automakers press releases Ретро McLaren Mercedes-Benz

Retro Classics 2024 – Силно представяне от Mercedes-Benz

Апр 24, 2024