Технологията Selfseal гарантира безопасност!
Яну 19, 2022
Технологията Selfseal гарантира безопасност!
Гумата е неразделна част от четириколесния ни любимец. Тя също имат свой собствен живот вече направен по-интересен и безопасен за собственика на автомобила. Технологията Selfseal на Michelin направи гумите „по-умни“ и гарантира, че те се ремонтират сами в случай на пробив по време на шофиране. Всички дупки, които се появят в протектора, могат се затворят незабавно с помощта на новата система, в моментите когато се появят. Технологията е подходяща за леки автомобили, високопроходими автомобили, микробуси и малки търговски превозни средства.
Във връзка с модерните системи за наблюдение на налягането в гумите и тенденцията към свързване в мрежата на гумите, използващи RFID технология, е създадена система, която прави шофирането още по-безопасно и по-надеждно. Това е особено вярно за автономното шофиране, защото какво по-добро за водача на превозно средство в режим на самостоятелно управление от това гумата да се ремонтира сама, докато върви със забит в нея пирон. Пътуването може да продължи безопасно и гумата може да бъде проверена от специалист по гуми на по-късна дата.
Гумите с технология за самозапечатване не трябва да се сменят преждевременно след пробива и могат да се използват до края на експлоатационния им живот. Това е особено интересно за операторите на автопаркове и използващите търговски превозни средства, тъй като благодарение на технологията за самозапечатване, спедиторите, доставчиците на колетни услуги или търговците могат да намалят повредите на превозните средства, като спестят врме еза ремонт и средства. Това повишава ефективността, спестява ресурси и е добре за портфейла.
В основата на технологията Selfseal на Michelin е тънък слой здрав уплътнител на основата на естествен каучук. Слоят, който е с дебелина само няколко милиметра, се нанася от вътрешната страна на протектора. Ако пирон или винт пробие гумата и уплътнителя, налягането вътре в гумата притиска вискозната маса към чуждото тяло веднага щом проникне. Въздухът в гумата не може да излезе и налягането в гумата остава постоянно.
Технологията Selfseal гарантира, че дупката в гумата е надеждно запечатана и ремонтирана. Ако чуждото тяло изпадне или се отстрани по време на движение, уплътнителят „натиска“ незабавно и уплътнява отново надеждно гумата. Самозапечатващите се гуми са проектирани да запечатват около 90 процента от всички пробиви от пирони и винтове на протектора с диаметър до 6 милиметра. Назад
Във връзка с модерните системи за наблюдение на налягането в гумите и тенденцията към свързване в мрежата на гумите, използващи RFID технология, е създадена система, която прави шофирането още по-безопасно и по-надеждно. Това е особено вярно за автономното шофиране, защото какво по-добро за водача на превозно средство в режим на самостоятелно управление от това гумата да се ремонтира сама, докато върви със забит в нея пирон. Пътуването може да продължи безопасно и гумата може да бъде проверена от специалист по гуми на по-късна дата.
Гумите с технология за самозапечатване не трябва да се сменят преждевременно след пробива и могат да се използват до края на експлоатационния им живот. Това е особено интересно за операторите на автопаркове и използващите търговски превозни средства, тъй като благодарение на технологията за самозапечатване, спедиторите, доставчиците на колетни услуги или търговците могат да намалят повредите на превозните средства, като спестят врме еза ремонт и средства. Това повишава ефективността, спестява ресурси и е добре за портфейла.
В основата на технологията Selfseal на Michelin е тънък слой здрав уплътнител на основата на естествен каучук. Слоят, който е с дебелина само няколко милиметра, се нанася от вътрешната страна на протектора. Ако пирон или винт пробие гумата и уплътнителя, налягането вътре в гумата притиска вискозната маса към чуждото тяло веднага щом проникне. Въздухът в гумата не може да излезе и налягането в гумата остава постоянно.
Технологията Selfseal гарантира, че дупката в гумата е надеждно запечатана и ремонтирана. Ако чуждото тяло изпадне или се отстрани по време на движение, уплътнителят „натиска“ незабавно и уплътнява отново надеждно гумата. Самозапечатващите се гуми са проектирани да запечатват около 90 процента от всички пробиви от пирони и винтове на протектора с диаметър до 6 милиметра. Назад
Галерия
Предишна статия
По-реалистични данни за потреблението на енергия чрез OBFCM?
Следваща статия
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.Подобни статии
Авто Новини
Нови Модели Коли
Техника /Technics
Бизнес /Business
Mazda
Toyota
Новата Mazda2 Hybrid 2024 - видео
Авто Новини
Техника /Technics
Камиони / Trucks
Електромобили
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks: Зареждане с 1000 киловата!
Авто Новини
Мотоциклети
Техника /Technics