Президентът на Toyota подчерта огромните проблеми от прехода към елмобилите
Сеп 23, 2021
Президентът на Toyota подчерта огромните проблеми от прехода към елмобилите
На редовно заседание на Японската асоциация на автомобилните производители (JAMA), нейният председател и едновременно изпълняващ директор на Toyota Motor- Акио Тойода, заяви, че преходът към електрически превозни средства ще струва скъпо на индустрията. Според него, до 2030 г. японската автомобилна индустрия ще намали производството до около 8 милиона превозни средства. В същото време до 5,5 милиона души ще загубят работата си в нея.
Подобно на много други страни, японското правителство се ангажира с постигането на нулеви емисии на въглерод и се стреми да постигне тази цел до 2050 г. За това се прави всичко необходимо, включително преминаване към електрически превозни средства. Според Акио Тойода правителството не взема предвид факта, че производственият сектор играе важна роля и всъщност е в основата на икономическото благосъстояние на страната, а редуцирането ме ще доведе до социални стресения.
Внезапният и неоправдано бърз преход към „зелен“ транспорт, налаган от политици, които са далеч от икономиката и социалното положение на хората ще влоши положението. От своя страна топ мениджърът предлага по-универсален подход за намаляване на вредните емисии.
Според президента на Toyota всяка година японските компании произвеждат около 10 милиона автомобила, половината от които се изпращат на чужди пазари. До 2030 г. японските автомобилни заводи ще сглобяват 8 милиона превозни средства годишно. Тази цифра ще включва хибриди. Ако правителството реши напълно да забрани автомобилите с ICE /ДВГ/, японската икономика ще бъде на ръба на колапса.
Тойода също продължава да настоява за присъствието на хибриди на пазара, което означава и запазване производството на двигателите с вътрешно горене. Той отбелязва, че те имат огромен принос за постигане на въглеродна неутралност, въпреки факта, че използват именно двигатели с вътрешно горене. Назад
Подобно на много други страни, японското правителство се ангажира с постигането на нулеви емисии на въглерод и се стреми да постигне тази цел до 2050 г. За това се прави всичко необходимо, включително преминаване към електрически превозни средства. Според Акио Тойода правителството не взема предвид факта, че производственият сектор играе важна роля и всъщност е в основата на икономическото благосъстояние на страната, а редуцирането ме ще доведе до социални стресения.
Внезапният и неоправдано бърз преход към „зелен“ транспорт, налаган от политици, които са далеч от икономиката и социалното положение на хората ще влоши положението. От своя страна топ мениджърът предлага по-универсален подход за намаляване на вредните емисии.
Според президента на Toyota всяка година японските компании произвеждат около 10 милиона автомобила, половината от които се изпращат на чужди пазари. До 2030 г. японските автомобилни заводи ще сглобяват 8 милиона превозни средства годишно. Тази цифра ще включва хибриди. Ако правителството реши напълно да забрани автомобилите с ICE /ДВГ/, японската икономика ще бъде на ръба на колапса.
Тойода също продължава да настоява за присъствието на хибриди на пазара, което означава и запазване производството на двигателите с вътрешно горене. Той отбелязва, че те имат огромен принос за постигане на въглеродна неутралност, въпреки факта, че използват именно двигатели с вътрешно горене. Назад
Предишна статия
Първите екстремисти Bugatti Chiron Super Sport 300+ са готови
Следваща статия
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.