Lasurit

Motor Bella прекратява сушата в автосалона в Детройт - видео

Motor Bella прекратява сушата в автосалона в Детройт - видео

Motor Bella прекратява сушата в автосалона в Детройт - видео

Реклама Skoda Stock
За втора поредна година няма да има Северноамериканско международно автомобилно изложение в Детройт /NAIAS/. Тази година обаче има междинно събитие, наречено Motor Bella, което стартира днес на около 25 мили северно от центъра на Детройт в Понтиак, на пистата M1 Concourse.

Последното зимно автомобилно изложение в Детройт беше организирано през 2019 г. в Cobo Center. Изминаха почти 1000 дни от тогава, през които Fiat Chrysler стана Stellantis, Карлос Гон е търсен от Япония международен беглец, а Hummer вече е електрически пикап с походка на рак и нулеви емисии.

Така и автосалонът в Детройт стана поне за тази година събитието с име Motor Bella, което е с намален мащаб и е основно на открито в Понтиак, предградие на север от Детройт. Докато продължаващата пандемия провали големи планове за преосмисляне на NAIAS, организаторите казват, че досега нямаше достатъчна възможност за публиката да откриват нови превозни средства и за тестването им, което според тях ще направи това междинно решение за все пак провеждането на автосалона успешно.



„Публиката има глад за общуване, за излязане и докосване до новите продукти и технологии вече две или три години“ - казва Род Албертс, изпълнителен директор на Асоциацията на дилърите в Детройт - „Не можете да направите толкова много за нея само по интернет.“

Шестдневното събитие обещава разкриване на нови превозни средства, сред които пикапа Toyota Tundra от 2022 г., както и карането им, за което ще се използва състезателната писта M1 Concourse. Организаторите очакват показа на около 350 превозни средства от общо 35 марки.

Motor Bella ще бъде нещо като тест за следващия NAIAS, който според официалните лица ще се върне в центъра на Детройт през 2022 г.

Автопроизводителите искат от асоциацията по-кратки представяния, възможности за тестване и други дейности извън стационарното излагане на експонатите. Това е промяна в сравнение с миналото, когато компаниите често плащаха милиони долари за екстравагантни вътрешни щандове в опит да надминат представянето на конкурентите си. Сега настренията им са доста променени във финансово отношение заради пандемията, намаленото производство и недостига на чипове.

Производителите се стремят да са по-ефективни в маркетинга си, искат да са уверени че ефективноста на инвестициите им ще е налице и да е съизмерима. Това означава по-малко разходи за тях, но със създаване на по-високи стойности на ефективност.

Motor Bella ползва 1,3 милиона квадратни метра площ на мястото на пистата M1 Concourse. Освен това, павилион от 25 000 квадратни фута ще включва технологии за мобилност, а спортните марки ще използват пистата от 1 миля. Има два дни за пресата и индустрията, последвани от четири дни отворени за публиката. Организаторите очакват около 150 000 посетителя. Назад

Галерия



Реклама Lasurit eshop
Не пропускайте дори една новина!

Запишете се за нашият информационен бюлетин:

Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.

Подобни статии

Авто Новини Нови Модели Коли Авто глобус Kia

Tasman: Първи поглед към първото пикап предложение на KIA (Видео)

Апр 26, 2024
Авто Новини Бизнес /Business Авто глобус Geely Lotus Polestar Volvo

Geely Holding с ръст от 27% за първата четвърт на 2024 година

Апр 26, 2024