Skoda Monte Carlo

Hyundai идва за пръв път преди 30 години в Европа с модела Pony

Hyundai идва за пръв път преди 30 години в Европа с модела Pony

Hyundai идва за пръв път преди 30 години в Европа с модела Pony

Реклама Skoda Stock
Hyundai дойде в Европа преди 30 години. Pony е името на първото превозно средство от Южна Корея в Стария континент и една сериозна история на бизнес успех започва с него.

Тя тръгва с показа на колата в автосалона IAA във Франфурт през септември 1991 г. Hyundai прави и още нещо друго за пръв път - започва със собствена дилърска мрежа, първоначално като частна компания за внос, а от 2012 г. като дъщерно дружество на Hyundai Motor Company, която е основана в Корея през 1967 г.

„Hyundai написа уникална история на успех в Германия“ - споделя Юрген Келер, управляващ директор на Hyundai Motor Germany - „В началото на марката се смееха , а сега Hyundai е двигател на иновациите в много области. Ioniq 5 и изцяло електрическата подмарка Ioniq правят още една крачка към мобилността на бъдещето. Футуристичният луксозен ван Staria също поставя нови визуални стимули в ежедневния трафик. Hyundai е в разгара на прехода от чист автомобилен производител към интелигентен доставчик на мобилност, с решения за мобилност за всички области на ежедневието и извън него“, довършва Келер.

Основният камък е положен от първите четири модела, Pony, Lantra, Sonata и S-Coupe, с които Hyundai постига успех в началото на 90-те години. Още през 1993 г. броят на новите регистрации на Hyundai нараства до над 30 000 бройки, въпреки че в началото в Германия има само 30 дилъри, предлагащи четирите серии и само 33 служители в Некарсулм за компанията вносител.

Днес успехът на марката се ръководи от около 250 служители в Hyundai Motor Германия в централата в Офенбах, където вносителят е базиран заедно с Hyundai Motor Europe в Kaiserlei от 2013 г. С общо над 1800 работни места, които са пряко свързани с Hyundai Group, Hyundai е и най-големият работодател сред вносителите в Германия.

С увеличаването на броя на локациите в Германия се увеличава и броят на новите модели, с които имиджът на Hyundai на германския пазар постепенно се променя. Със Santa Fe, Tucson и Terracan вносителят присъства в SUV сегмента от началото на хилядолетието. Днес на модерната гама модели тип SUV се падат половината от продажбите на марката.

От 2018 г. при всички дилъри на Hyundai е въведена нова корпоративна идентичност, която се характеризира предимно с топъл бронзов цвят и е заменила предишната сребристо-синя цветова схема. Оттогава бронзът се използва като цвят за външната табела, от фасадната лента до входната портална табела. Назад

Галерия



Реклама Lasurit eshop
Не пропускайте дори една новина!

Запишете се за нашият информационен бюлетин:

Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.

Подобни статии

Авто Новини Нови Модели Коли Бизнес /Business Електромобили Ford GM Tesla

Още един сериозен играч в класа на EV-пикапите - GMC Sierra EV - видео

Апр 26, 2024
Авто Новини Нови Модели Коли Бизнес /Business Renault

Renault Captur facelift: с ново лице и Google

Апр 26, 2024
Авто Новини Нови Модели Коли Техника /Technics Бизнес /Business Mazda Toyota

Новата Mazda2 Hybrid 2024 - видео

Апр 26, 2024