Hyundai идва за пръв път преди 30 години в Европа с модела Pony
Сеп 21, 2021
Hyundai идва за пръв път преди 30 години в Европа с модела Pony
Hyundai дойде в Европа преди 30 години. Pony е името на първото превозно средство от Южна Корея в Стария континент и една сериозна история на бизнес успех започва с него.
Тя тръгва с показа на колата в автосалона IAA във Франфурт през септември 1991 г. Hyundai прави и още нещо друго за пръв път - започва със собствена дилърска мрежа, първоначално като частна компания за внос, а от 2012 г. като дъщерно дружество на Hyundai Motor Company, която е основана в Корея през 1967 г.
„Hyundai написа уникална история на успех в Германия“ - споделя Юрген Келер, управляващ директор на Hyundai Motor Germany - „В началото на марката се смееха , а сега Hyundai е двигател на иновациите в много области. Ioniq 5 и изцяло електрическата подмарка Ioniq правят още една крачка към мобилността на бъдещето. Футуристичният луксозен ван Staria също поставя нови визуални стимули в ежедневния трафик. Hyundai е в разгара на прехода от чист автомобилен производител към интелигентен доставчик на мобилност, с решения за мобилност за всички области на ежедневието и извън него“, довършва Келер.
Основният камък е положен от първите четири модела, Pony, Lantra, Sonata и S-Coupe, с които Hyundai постига успех в началото на 90-те години. Още през 1993 г. броят на новите регистрации на Hyundai нараства до над 30 000 бройки, въпреки че в началото в Германия има само 30 дилъри, предлагащи четирите серии и само 33 служители в Некарсулм за компанията вносител.
Днес успехът на марката се ръководи от около 250 служители в Hyundai Motor Германия в централата в Офенбах, където вносителят е базиран заедно с Hyundai Motor Europe в Kaiserlei от 2013 г. С общо над 1800 работни места, които са пряко свързани с Hyundai Group, Hyundai е и най-големият работодател сред вносителите в Германия.
С увеличаването на броя на локациите в Германия се увеличава и броят на новите модели, с които имиджът на Hyundai на германския пазар постепенно се променя. Със Santa Fe, Tucson и Terracan вносителят присъства в SUV сегмента от началото на хилядолетието. Днес на модерната гама модели тип SUV се падат половината от продажбите на марката.
От 2018 г. при всички дилъри на Hyundai е въведена нова корпоративна идентичност, която се характеризира предимно с топъл бронзов цвят и е заменила предишната сребристо-синя цветова схема. Оттогава бронзът се използва като цвят за външната табела, от фасадната лента до входната портална табела. Назад
Тя тръгва с показа на колата в автосалона IAA във Франфурт през септември 1991 г. Hyundai прави и още нещо друго за пръв път - започва със собствена дилърска мрежа, първоначално като частна компания за внос, а от 2012 г. като дъщерно дружество на Hyundai Motor Company, която е основана в Корея през 1967 г.
„Hyundai написа уникална история на успех в Германия“ - споделя Юрген Келер, управляващ директор на Hyundai Motor Germany - „В началото на марката се смееха , а сега Hyundai е двигател на иновациите в много области. Ioniq 5 и изцяло електрическата подмарка Ioniq правят още една крачка към мобилността на бъдещето. Футуристичният луксозен ван Staria също поставя нови визуални стимули в ежедневния трафик. Hyundai е в разгара на прехода от чист автомобилен производител към интелигентен доставчик на мобилност, с решения за мобилност за всички области на ежедневието и извън него“, довършва Келер.
Основният камък е положен от първите четири модела, Pony, Lantra, Sonata и S-Coupe, с които Hyundai постига успех в началото на 90-те години. Още през 1993 г. броят на новите регистрации на Hyundai нараства до над 30 000 бройки, въпреки че в началото в Германия има само 30 дилъри, предлагащи четирите серии и само 33 служители в Некарсулм за компанията вносител.
Днес успехът на марката се ръководи от около 250 служители в Hyundai Motor Германия в централата в Офенбах, където вносителят е базиран заедно с Hyundai Motor Europe в Kaiserlei от 2013 г. С общо над 1800 работни места, които са пряко свързани с Hyundai Group, Hyundai е и най-големият работодател сред вносителите в Германия.
С увеличаването на броя на локациите в Германия се увеличава и броят на новите модели, с които имиджът на Hyundai на германския пазар постепенно се променя. Със Santa Fe, Tucson и Terracan вносителят присъства в SUV сегмента от началото на хилядолетието. Днес на модерната гама модели тип SUV се падат половината от продажбите на марката.
От 2018 г. при всички дилъри на Hyundai е въведена нова корпоративна идентичност, която се характеризира предимно с топъл бронзов цвят и е заменила предишната сребристо-синя цветова схема. Оттогава бронзът се използва като цвят за външната табела, от фасадната лента до входната портална табела. Назад
Галерия
Предишна статия
Motor Bella прекратява сушата в автосалона в Детройт - видео
Следваща статия
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.Подобни статии
Авто Новини
Нови Модели Коли
Бизнес /Business
Електромобили
Ford
GM
Tesla
Още един сериозен играч в класа на EV-пикапите - GMC Sierra EV - видео
Авто Новини
Нови Модели Коли
Техника /Technics
Бизнес /Business
Mazda
Toyota