Шофьорите – искаме повече информация!
Юни 11, 2021
Шофьорите – искаме повече информация!
Собствениците на автомобили биха искали повече информация за всичките аспекти на автомобилите си. Търсенето е дори по-голямо от това, което в момента се покрива от производители, автокъщи и сервизи, според проучване за тези тенденции на тестващата организация KÜS.
48 процента от шофьорите на автомобили от сектора на търговията на дребно биха искали информация за сервизни кампании като смяна на гуми или пролетни проверки. Според собствените им изявления само 31 процента са получили тази информация. 40 процента също искат да бъдат информирани за нови модели превозни средства. В случай на конкретни оферти за превозни средства „недостигът“ на информация е от 42 процента.
Иска се повече информация в комуникацията с клиентите. 58% получават напомняне за услуга, докато 66% искат това. В момента 43 процента получават информация за сервизни кампании като смяна на гуми и пролетни проверки, докато 51 процента биха искали това. Дори и при конкретни предложения за аксесоари или сервизни услуги, реалността и желанието са на разстояние 25 и 36 процента. Между другото, 69 процента намират проактивния контакт с автокъщи и работилници за добър или много добър, 27 процента нямат нищо против и само 5 процента са раздразнени.
Освен че се обръщат към повече клиенти, има възможност и за информираност през социалните медии. Въпреки че само девет процента от анкетираните следват сервиза или автокъщата си в социалните медии, потенциалът е особено голям сред по-младите хора. Във възрастовата група от 18 до 39 години стойността вече е 19 процента. В каналите се търси информация за оферти (превозни средства, сервиз, аксесоари), общи новини за шофьори, вникване в ежедневието в сервиза / автокъщата, хумористични или странни статии. Следователно поддържането на собствени канали за социални медии може да си струва в автомобилната индустрия, особено за да достигне до младата целева група. Назад
48 процента от шофьорите на автомобили от сектора на търговията на дребно биха искали информация за сервизни кампании като смяна на гуми или пролетни проверки. Според собствените им изявления само 31 процента са получили тази информация. 40 процента също искат да бъдат информирани за нови модели превозни средства. В случай на конкретни оферти за превозни средства „недостигът“ на информация е от 42 процента.
Иска се повече информация в комуникацията с клиентите. 58% получават напомняне за услуга, докато 66% искат това. В момента 43 процента получават информация за сервизни кампании като смяна на гуми и пролетни проверки, докато 51 процента биха искали това. Дори и при конкретни предложения за аксесоари или сервизни услуги, реалността и желанието са на разстояние 25 и 36 процента. Между другото, 69 процента намират проактивния контакт с автокъщи и работилници за добър или много добър, 27 процента нямат нищо против и само 5 процента са раздразнени.
Освен че се обръщат към повече клиенти, има възможност и за информираност през социалните медии. Въпреки че само девет процента от анкетираните следват сервиза или автокъщата си в социалните медии, потенциалът е особено голям сред по-младите хора. Във възрастовата група от 18 до 39 години стойността вече е 19 процента. В каналите се търси информация за оферти (превозни средства, сервиз, аксесоари), общи новини за шофьори, вникване в ежедневието в сервиза / автокъщата, хумористични или странни статии. Следователно поддържането на собствени канали за социални медии може да си струва в автомобилната индустрия, особено за да достигне до младата целева група. Назад
Галерия
Следваща статия
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.Подобни статии
Авто Новини
Нови Модели Коли
Авто глобус
Kia
Tasman: Първи поглед към първото пикап предложение на KIA (Видео)
Авто Новини
Бизнес /Business
Авто глобус
Geely
Lotus
Polestar
Volvo
Geely Holding с ръст от 27% за първата четвърт на 2024 година
Авто Новини
Авто глобус