EZ-1 – нов сериозен елемент от споделената мобилност - видео
Яну 18, 2021
EZ-1 – нов сериозен елемент от споделената мобилност - видео
Някой каза ли Citroen Ami? Малкият френски чаровник на Двойния шеврон във всеки случай е брат по дух на бъдещото предложение за мобилност, наречено EZ-1 от новото дъщерно дружество на Renault с име Mobilize. Новата марка е предназначена да обедини дейностите на Groupe Renault в областта на мобилността, енергията и решенията, базирани на данни, и да се обърне към клиентите, които искат да използват по-устойчиви решения за споделена мобилност, според френската компания.
Теоретичният подход става конкретен в прототипа EZ-1, превозно средство, специално проектирано за споделена мобилност. Електромобилът за двама души е с дължина само 2,3 метра и е напълно свързан в мрежата. Той има вход без ключ и взаимодейства с потребителите чрез техните смартфони. Те плащат само за това, което използват. "Само времето за шофиране или изминатите километри се таксуват", казват от Renault.
Изцяло остъклените врати на прототипа EZ-1 дават на обитателите безпрепятствена гледка към околността. Малкото елмепесе може да се зарежда конвенционално, но има и система за бърза смяна на батерията. Машината се състои от 50 процента рециклирани материали и е на 95 процента рециклируема в края на жизнения си цикъл.
С ноу-хау на разработчиците си и дизайнерските екипи на „мама“ Renault зад тях, Mobilize постепенно ще извежда на пазара редица „специално проектирани“ превозни средства. Според французите те ще са модулни, здрави и 100 процента електрически. Те също така отговарят на най-важните изисквания за споделяне на автомобили, доставка на стоки и пратки „до последната миля“ и транзит при поискване. Назад
Теоретичният подход става конкретен в прототипа EZ-1, превозно средство, специално проектирано за споделена мобилност. Електромобилът за двама души е с дължина само 2,3 метра и е напълно свързан в мрежата. Той има вход без ключ и взаимодейства с потребителите чрез техните смартфони. Те плащат само за това, което използват. "Само времето за шофиране или изминатите километри се таксуват", казват от Renault.
Изцяло остъклените врати на прототипа EZ-1 дават на обитателите безпрепятствена гледка към околността. Малкото елмепесе може да се зарежда конвенционално, но има и система за бърза смяна на батерията. Машината се състои от 50 процента рециклирани материали и е на 95 процента рециклируема в края на жизнения си цикъл.
С ноу-хау на разработчиците си и дизайнерските екипи на „мама“ Renault зад тях, Mobilize постепенно ще извежда на пазара редица „специално проектирани“ превозни средства. Според французите те ще са модулни, здрави и 100 процента електрически. Те също така отговарят на най-важните изисквания за споделяне на автомобили, доставка на стоки и пратки „до последната миля“ и транзит при поискване. Назад
Галерия
Предишна статия
Следваща статия
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.Подобни статии
Авто Новини
Нови Модели Коли
Официални вносители- новини
Авто глобус
Honda
Honda оглавява изложба по време на Седмицата на дизайна в Милано
Авто Новини
Нови Модели Коли
Техника /Technics
Дизайн / Design
Екология /Ecology
BMW
BMW Vision New Class X - видео
Авто Новини
Нови Модели Коли
Авто глобус
Citroen