Deutsche Bahn тества водородно задвижване
Ное 25, 2020
Deutsche Bahn тества водородно задвижване
Deutsche Bahn иска да тества използването на мотриси, задвижвани с водород. Групата планира да тества подобен влак за една година с тази технология от 2024 г. по маршрута между Тюбинген, Хорб и Пфорцхайм, където влак с водород ще замени предишните влакове с дизелово гориво.
Deutsche Bahn си е поставил за цел да бъде неутрален по отношение на климата след 30 години. Общо 1300 дизелови локомотиви ще трябва да бъдат заменени до 2050 г. Почти 40% от железопътната мрежа в страната сега няма въздушна контактна линия – това са около 13 000 километра железопътна линия. Обикновено това са маршрути за регионален трафик, които са по-малко натоварени от големите ICE и Intercity маршрути.
Новият водороден влак трябва да бъде произведен от Siemens. Това е специална версия на регионалното подразделение Mireo Plus, казаха от железопътната мрежа. Той трябва да има пробег от 600 километра и максимална скорост от 160 км / ч.
Освен това Deutsche Bahn разработва нова станция за пълнене на водород за проекта. В съоръжение в завода в Тюбинген водородът трябва да се произвежда в така наречения електролизатор. Водородът се преработва и охлажда и след това влакът трябва да може да зарежда бързо за 15 минути. Горивна клетка на борда преобразува водорода обратно в електрическа енергия, която задвижва електрически двигатели или може да се съхранява в батерия.
Според компанията водородът за железницата трябва да се произвежда от зелена електроенергия. Заводът за DB в Улм трябва да бъде оборудван за обслужване на водородния влак. Федералното министерство на транспорта е обещало финансиране на проекта, според Deutsche Bahn. Назад
Deutsche Bahn си е поставил за цел да бъде неутрален по отношение на климата след 30 години. Общо 1300 дизелови локомотиви ще трябва да бъдат заменени до 2050 г. Почти 40% от железопътната мрежа в страната сега няма въздушна контактна линия – това са около 13 000 километра железопътна линия. Обикновено това са маршрути за регионален трафик, които са по-малко натоварени от големите ICE и Intercity маршрути.
Новият водороден влак трябва да бъде произведен от Siemens. Това е специална версия на регионалното подразделение Mireo Plus, казаха от железопътната мрежа. Той трябва да има пробег от 600 километра и максимална скорост от 160 км / ч.
Освен това Deutsche Bahn разработва нова станция за пълнене на водород за проекта. В съоръжение в завода в Тюбинген водородът трябва да се произвежда в така наречения електролизатор. Водородът се преработва и охлажда и след това влакът трябва да може да зарежда бързо за 15 минути. Горивна клетка на борда преобразува водорода обратно в електрическа енергия, която задвижва електрически двигатели или може да се съхранява в батерия.
Според компанията водородът за железницата трябва да се произвежда от зелена електроенергия. Заводът за DB в Улм трябва да бъде оборудван за обслужване на водородния влак. Федералното министерство на транспорта е обещало финансиране на проекта, според Deutsche Bahn. Назад
Предишна статия
Следваща статия
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.Подобни статии
Авто Новини
Нови Модели Коли
Техника /Technics
Бизнес /Business
Mazda
Toyota
Новата Mazda2 Hybrid 2024 - видео
Авто Новини
Техника /Technics
Камиони / Trucks
Електромобили
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks: Зареждане с 1000 киловата!
Авто Новини
Мотоциклети
Техника /Technics