MAN: В бъдещето с горивни клетки и електрически задвижвания!
Окт 23, 2020
MAN: В бъдещето с горивни клетки и електрически задвижвания!
MAN иска да кара поне в две ленти в бъдещето. Според производителя решението в полза на акумулаторните превозни средства изглежда е вече взето в обществения транспорт и дистрибуция. А в транспорта на дълги разстояния водородът ще е „допълваща опция като алтернативно гориво“, според базираната в Мюнхен компания.
Темата за акумулаторните превозни средства вече е представена от MAN Truck & Bus с градския автобус Lion's City E, eTGE и електрокамиона eTGM. „Напълно електрическият камион от новото поколение ще бъде на пътя от 2023 г.“, казват от известния производител на търговски автомобили.
Сега MAN представи своята пътна карта за развитие на водородната стратегия на компанията. Според текущите проекти за предварителна разработка, първите прототипи на подобни превозни средства трябва да бъдат произведени още през 2021 г. „MAN тества както използването на горивна клетка, така и на двигател с вътрешно горене на водород /H2/“, се казва в съобщението на компанията.
Според MAN предимствата са очевидни: "От една страна, тази форма на електромобилност е много екологична. Когато се използват горивни клетки не се причиняват никакви вредни за климата емисии, тъй като излъчват само водни пари. От друга страна, те имат пробег с едно зареждане на водород от около 800 километра, благодарение на генерираната енергия на борда, а това е достатъчно за товарни превози на дълги разстояния с голям полезен товар. "
Двигателят с водородно гориво предлага по-бързо достъпно и стабилно решение благодарение на известната основна технология и по този начин може да служи като мостова технология. Първите тестови писти в сътрудничество с избрани клиенти са планирани за 2023/24. Целта е да се тества цялата водородна екосистема в транспортната логистика в рамките на така наречения флот на Бавария. С това MAN иска да тества водорода за използване при превози на дълги разстояния по пътищата заедно с баварски инфраструктурни оператори и спедиторски партньори.
„Ние приемаме нашата отговорност към околната среда и обществото много сериозно, така че MAN Truck & Bus изразходва много енергия за разработване на алтернативни задвижвания“ - казва д-р Фредерик Зом, член на борда за изследвания и развитие в MAN Truck & Bus. - "Водородът може да бъде интересно решение тук, но той изисква значително разширяване на инфраструктурата." Назад
Темата за акумулаторните превозни средства вече е представена от MAN Truck & Bus с градския автобус Lion's City E, eTGE и електрокамиона eTGM. „Напълно електрическият камион от новото поколение ще бъде на пътя от 2023 г.“, казват от известния производител на търговски автомобили.
Сега MAN представи своята пътна карта за развитие на водородната стратегия на компанията. Според текущите проекти за предварителна разработка, първите прототипи на подобни превозни средства трябва да бъдат произведени още през 2021 г. „MAN тества както използването на горивна клетка, така и на двигател с вътрешно горене на водород /H2/“, се казва в съобщението на компанията.
Според MAN предимствата са очевидни: "От една страна, тази форма на електромобилност е много екологична. Когато се използват горивни клетки не се причиняват никакви вредни за климата емисии, тъй като излъчват само водни пари. От друга страна, те имат пробег с едно зареждане на водород от около 800 километра, благодарение на генерираната енергия на борда, а това е достатъчно за товарни превози на дълги разстояния с голям полезен товар. "
Двигателят с водородно гориво предлага по-бързо достъпно и стабилно решение благодарение на известната основна технология и по този начин може да служи като мостова технология. Първите тестови писти в сътрудничество с избрани клиенти са планирани за 2023/24. Целта е да се тества цялата водородна екосистема в транспортната логистика в рамките на така наречения флот на Бавария. С това MAN иска да тества водорода за използване при превози на дълги разстояния по пътищата заедно с баварски инфраструктурни оператори и спедиторски партньори.
„Ние приемаме нашата отговорност към околната среда и обществото много сериозно, така че MAN Truck & Bus изразходва много енергия за разработване на алтернативни задвижвания“ - казва д-р Фредерик Зом, член на борда за изследвания и развитие в MAN Truck & Bus. - "Водородът може да бъде интересно решение тук, но той изисква значително разширяване на инфраструктурата." Назад
Галерия
Предишна статия
Следваща статия
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.Подобни статии
Авто Новини
Мотоциклети
Техника /Technics
3-колесен верижен мотоциклет не се плаши и от най-жестокия терен!
Авто Новини
Тестове
Техника /Technics
Безопасност | Safety
Проучване - ниско е доверието в автономното шофиране!
Авто Новини
Техника /Technics
Бизнес /Business
Камиони / Trucks
Електромобили
Mercedes-Benz