Как ще изглежда новата гама от модели на Audi?
Окт 23, 2020
Как ще изглежда новата гама от модели на Audi?
В новата гама на марката ще са запазени известните четири пръстена като търговски знак /има си хас!/. Но в случая гамата на Audi се подлага на основен “ремонт” - поне що се отнася до моделната гама за в бъдеще. И очевидно ще доста промени в листата.
"В първия си работен ден обсъдихме продуктовото портфолио с екипа си. Ние изостряме моделната гама и позиционираме марката Audi по-ясно" - каза новият шеф на Audi Маркус Дюсман - “Броят на вариантите остава почти същият, но тъй като се добавят чисто електрически автомобили, ние премахваме някои от конвенционалните модели. Което в някои случаи със сигурност може и да вреди."
Очевидно TT е в списъка на тези конвенционални модели. „Сегментът му се свива и е под голям натиск“ - продължи Дюсман - "Така че, разбира се, трябва да помислим колко дълго искаме да предложим нещо там - и дали нямаме по-готини идеи за други сегменти."
Според информацията колата вече няма да има наследник. От друга страна, няма опасност за високо продаваните моделни серии. „Модели като A4 и A6 ще останат важни носители на продажбен обем за нашата марка в бъдеще. Това важи и за спортните автомобили. Аз съм голям фен на R8., но неговата концепцията по-нататък трябва да се доразвие." - допълни Дюсман.
Същото се отнася и за дъщерното дружество на Lamborghini. "Емисиите на CO2 ще играят все по-важна роля във всеки пазарен сегмент. И в тази светлина наистина трябва да обсъждаме интензивно как можем да доразвием Lamborghini и да го направим по-модерен", подчертава новият шеф на Audi.
В крайна сметка обаче всичко е свързано с електрическите задвижвания, казва Дюсман - "За първокласна марка като нашата е изключително важно тя да бъде заредена емоционално. Електрическите автомобили като e-tron GT несъмнено ще помогнат за това. Електромобилноста вече не може да бъде спряна и затова ще предлагаме изцяло електрически модели във всеки сегмент." Назад
"В първия си работен ден обсъдихме продуктовото портфолио с екипа си. Ние изостряме моделната гама и позиционираме марката Audi по-ясно" - каза новият шеф на Audi Маркус Дюсман - “Броят на вариантите остава почти същият, но тъй като се добавят чисто електрически автомобили, ние премахваме някои от конвенционалните модели. Което в някои случаи със сигурност може и да вреди."
Очевидно TT е в списъка на тези конвенционални модели. „Сегментът му се свива и е под голям натиск“ - продължи Дюсман - "Така че, разбира се, трябва да помислим колко дълго искаме да предложим нещо там - и дали нямаме по-готини идеи за други сегменти."
Според информацията колата вече няма да има наследник. От друга страна, няма опасност за високо продаваните моделни серии. „Модели като A4 и A6 ще останат важни носители на продажбен обем за нашата марка в бъдеще. Това важи и за спортните автомобили. Аз съм голям фен на R8., но неговата концепцията по-нататък трябва да се доразвие." - допълни Дюсман.
Същото се отнася и за дъщерното дружество на Lamborghini. "Емисиите на CO2 ще играят все по-важна роля във всеки пазарен сегмент. И в тази светлина наистина трябва да обсъждаме интензивно как можем да доразвием Lamborghini и да го направим по-модерен", подчертава новият шеф на Audi.
В крайна сметка обаче всичко е свързано с електрическите задвижвания, казва Дюсман - "За първокласна марка като нашата е изключително важно тя да бъде заредена емоционално. Електрическите автомобили като e-tron GT несъмнено ще помогнат за това. Електромобилноста вече не може да бъде спряна и затова ще предлагаме изцяло електрически модели във всеки сегмент." Назад
Предишна статия
Следваща статия
Търговските автомобили с ръст от 13.3% през септември в Европа
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.Подобни статии
Авто Новини
Нови Модели Коли
Бизнес /Business
Електромобили
Ford
GM
Tesla
Още един сериозен играч в класа на EV-пикапите - GMC Sierra EV - видео
Авто Новини
Нови Модели Коли
Техника /Technics
Бизнес /Business
Mazda
Toyota