Lasurit

Технология на Bosch за климатично неутрален транспорт

Технология на Bosch за климатично неутрален транспорт

Технология на Bosch за климатично неутрален транспорт

Реклама Skoda Monte Carlo
Технологичната група Bosch работи по начини за постигане на неутрален за климата транспорт. По-специално в сектора на търговските превозни средства изискванията към решенията за задвижване са различни, тъй като емисиите на CO2 варират значително в зависимост от профила на шофиране, полезния товар и производителността на шофиране. Ако леките автомобили преодоляват къси разстояния, например в градския разпределителен трафик, тежкотоварните камиони транспортират стоки на дълги разстояния.

Според регламентите на ЕС емисиите на CO2 трябва да спаднат значително до 2030 г. както за леки търговски превозни средства, така и за тежкотоварни автомобили. В бъдеще Bosch иска да допринесе за климатично неутрален транспорт във всички класове превозни средства. За тази цел компанията разработва ефективни задвижвания - от двигатели с вътрешно горене до акумулаторни задвижвания и горивни клетки.

В допълнение към електрическите решения за задвижване eCityTruck, технологичната компания също така насърчава електрификацията на търговски превозни средства движещи се извън границите на града. Компанията разполага с електрически решения за задвижване eRegioTruck за средни и тежки камиони, за градски автобуси, както и с различни специални приложения. Концепцията на задвижването допринася решаващо за постигане на възможно най-икономичен и ефективен регионален трафик в радиус от около 250 километра.

Системното решение включва електрически двигател, инвертор и блок за управление на автомобила. В зависимост от топологията, компактният електродвигател може да се използва като отделна електрическа машина във връзка със скоростна кутия или като активна част, интегрирана в твърда ос.

Поради големия пробег и транспортираните товари, този лост за намаляване на CO2 при превоз на дълги разстояния е особено важен. Компанията предлага правилното решение за задвижване в световен мащаб, в зависимост от изискванията на клиента - независимо дали е дизелово, на природен газ, батерийно електрическо или горивно-клетъчно електрическо", казват от Бош. В момента компанията се занимава с технически проблеми, свързани с използването на водород в двигатели с вътрешно горене, и проучва възможността за продажба тази техника.

Наличните днес двигателни технологии и съществуващите архитектури на превозните средства вече биха били много добра основа за прилагането на този подход на известната немска компания. Назад


Реклама Ford Summer Sale
Не пропускайте дори една новина!

Запишете се за нашият информационен бюлетин:

Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.

Подобни статии

Авто Новини Мотоциклети Техника /Technics

3-колесен верижен мотоциклет не се плаши и от най-жестокия терен!

Апр 19, 2024
Авто Новини Тестове Техника /Technics Безопасност | Safety

Проучване - ниско е доверието в автономното шофиране!

Апр 19, 2024
Авто Новини Техника /Technics Бизнес /Business Камиони / Trucks Електромобили Mercedes-Benz

Клиенти тестват вече Mercedes-Benz eActros 600

Апр 19, 2024