Електромобилът Hyundai KONA изминава 1026 километра с един заряд на батерията си
Авг 13, 2020
Електромобилът Hyundai KONA изминава 1026 километра с един заряд на батерията си
Hyundai Motor обяви, че компанията е провела интересен тест с три представителя на изцяло електрическата KONA Electic, след приключването на който компанията е отчела рекорден показател по отношение на изминатият пробег с един заряд на батерията си.
Предизвикателството пред тримата водачи и техните електромобили е било елементарно на пръв поглед- да изминат повече от 1000 километра. Подобен тип изпитания за автономност са известни като hypermiling и при тях се прави всичко възможно, за да се постигне възможно най-големия пробег.
След приключването на теста, с трите представителя на KONA Electic са били отчетени резултати от съответно 1018.7, 1024.1 и 1026 километра. На базата на интегрираната на борда на електромобила батерия (64 kWh), съответните показатели за консумация на енергия са били 6.28, 6.25 и 6.24 kWh/100 километра.
По време на изпитанието, екипите не са използвали климатичната инсталация и мултимедийната система на автомобилите си, а средната скорост на движение на трите електромобила е била между 29 и 31 км/ч.
От Hyundai споделят, че по време на изпитанието, показанията на бордовата система по отношение на оставащата автономност са били изключително точни и надеждни, като са се актуализирали в реално време в зависимост от стила на управление. При достигането на 0% заряд, електромобилите са запазили задвижването си в продължение на още няколкостотин метра, продължили са по инерция, след което са спрели с автоматично задействане на паркинг спирачката. Назад
Предизвикателството пред тримата водачи и техните електромобили е било елементарно на пръв поглед- да изминат повече от 1000 километра. Подобен тип изпитания за автономност са известни като hypermiling и при тях се прави всичко възможно, за да се постигне възможно най-големия пробег.
След приключването на теста, с трите представителя на KONA Electic са били отчетени резултати от съответно 1018.7, 1024.1 и 1026 километра. На базата на интегрираната на борда на електромобила батерия (64 kWh), съответните показатели за консумация на енергия са били 6.28, 6.25 и 6.24 kWh/100 километра.
По време на изпитанието, екипите не са използвали климатичната инсталация и мултимедийната система на автомобилите си, а средната скорост на движение на трите електромобила е била между 29 и 31 км/ч.
От Hyundai споделят, че по време на изпитанието, показанията на бордовата система по отношение на оставащата автономност са били изключително точни и надеждни, като са се актуализирали в реално време в зависимост от стила на управление. При достигането на 0% заряд, електромобилите са запазили задвижването си в продължение на още няколкостотин метра, продължили са по инерция, след което са спрели с автоматично задействане на паркинг спирачката. Назад
Галерия
Предишна статия
Следваща статия
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.Подобни статии
Авто Новини
Бизнес /Business
Авто глобус
Електромобили
BYD
BYD гони 20% ръст в глобалните си продажби през 2024 година
Авто Новини
Авто глобус
Lamborghini