VW ID.3: Новият критерий за компактно електрическо превозно средство? Обновено с видео
Авг 06, 2020
VW ID.3: Новият критерий за компактно електрическо превозно средство? Обновено с видео
Специално за auto-press.net от Рудолф Хубер, Global Press, Гросгерау, Германия
Маркетинговите стратези на VW обявяват на своите ценени клиенти „Сега можете!“. Това означава, че вече е налице напълно електрическият модел ID.3! Първите екземпляри трябва да пристигнат при дилърите през следващите няколко седмици. Този факт бележи края на проблемите с появата на модела на пазара свързани с коронавируса, софтуерната “турбулентност” и други неприятности. Нашият тест даде резултата си - чакането си струваше!
Първото визуално впечатление от първия истински електромобил на VW е че това е типичен фолксваген и това сега се приема навсякъде положително, защото дизайнерите отдел от Волфсбург усъвършенстваха способността си да рисуват автомобили с дългосрочна визуална гаранция. ID.3 има приятелско лице с LED дневни светлини и индикатори, леко SUV-образно тяло, шикозни цветове и джанти плюс двуцветно боядисване които правятмного приятно впечатление.
Продължаваме с интериора, където на първо място прави впечатление пространството. Благодарение на новата модулна система за електрическо задвижване (MEB) разстоянието до задната седалка надминава това на много по-дългия Passat Variant и създава много приятна спокойна атмосфера, когато четирима души пътуват с колата. Предните седалки са подходящи и за дълги пътувания.
И благодарение на многото плъзгащи контроли и няколкото бутона, оперирането с контролите отбелязва повратна точка при VW и е успешен пример за намаляване на несъщественото. Всичко е точно там, където го очаквате, информацията е фокусирана върху най-важното и е пред водача, информацията на десет инчовия таблет в центъра на таблото за управление е лесна за четене и лесно се намира.
Качеството на използваните материали в купето се развива от приемливо в горната част на гамата до доста евтино изглеждащо в долната, но не е проблем да живеете с това, което се предлага. Същото е и с багажника, който има общ обем 485 литра - пет повече от Golf.
И сега става вълнуващо. Благодарение на дистанционния си радиоключ ID.3 вече е превключил всичките си системи в зелено. Така че просто гпоставете крак върху спирачката, завъртете копчето за избор на предавка вдясно зад волана a la BMW i3 до „D“ - и пътуването може да започне.
Какво веднага се откроява? Електрическият мотор с мощност 204 к.с. производство на VW, автоматиката, кормилното управление и шасито се съчетават по впечатляващ начин. ID.3 се ускорява уверено, достига 100 за 7,6 секунди и има максимална скорост от 160 км/ч. Нищо повече не е необходимо...
VW електричката също е изненадващо тиха. Дори при максималната скорост интериорът остава безшумен като катедрала, с изключение на лекия шум от вятъра около A-колоните на покрива. Мерките за шумоизолация действат, не се чува дори шумът от търкаляне на гумите. ID.3 има двигател и задвижване отзад, както някога Beetle. Това гарантира, че пълният кръг на завоя е много малък - десет метра, а и няма смущаващо скърцане, когато колата се ускорява.
Теглото е разпределено 50:50 на предния и задния мост, теглото на акумулатора е 400 кг, центърът на тежестта е нисък. Това гарантират приятни маниери на колата дори в напрегнати завои, въпреки теглото й от 1730 килограма без товар.
Говорейки за акумулатора, в момента VW предлага само този със среден капацитет от 58 кВтч, което е добро за стандартен пробег от 426 километра, а при нормално реално шофиране за около 350 километра. Разходът на енергия, според средния тестови стандарте до 15,3 кВтч на 100 километра.
По-късно възможността за свързване към Android Auto и Apple CarPlay също ще влезе в колата, както и наистина впечатляващите дисплеи с разширена реалност. Софтуерът за това не е напълно готов, но благодарение на възможноста за актуализацияе "по въздуха" той ще бъде инсталиран възможно най-скоро. Разбира се, VW разполага и с всички необходими помощни и комфортни системи за ID.3, някои като стандарт, други с доплащане.
Извод: ID.3 е много убедителен от първия пряк контакт. Скоро ще стане синоним на компактните електрически автомобили подобно на Golf при компактните модели с двг. Освен това, вече добре оборудвания основен модел ще има цена от около 26 000 евро благодарение на субсидиите и намаленията на ДДС.
Технически данни VW ID.3:
- Дължина / ширина / височина: 4,26 / 1,81 / 1,55 м
- Празно тегло: 1730 кг
- Багажник: 385 л
- Мощност: 150 кВт / 204 к.с.
- Макс. въртящ момент: 310 Nm
- Задвижване: отзад
- 0 - 100 км / ч: 7,6 сек
- Макс. скорост: 160 км / ч
- Батерия: 58.0 кВтч
- Пробег (WLTP): 426 км
- Стандартна консумация 16,9 - 15,4 кВтч / 100 км
- Цена: от 35 574,95 евро Назад
Маркетинговите стратези на VW обявяват на своите ценени клиенти „Сега можете!“. Това означава, че вече е налице напълно електрическият модел ID.3! Първите екземпляри трябва да пристигнат при дилърите през следващите няколко седмици. Този факт бележи края на проблемите с появата на модела на пазара свързани с коронавируса, софтуерната “турбулентност” и други неприятности. Нашият тест даде резултата си - чакането си струваше!
Първото визуално впечатление от първия истински електромобил на VW е че това е типичен фолксваген и това сега се приема навсякъде положително, защото дизайнерите отдел от Волфсбург усъвършенстваха способността си да рисуват автомобили с дългосрочна визуална гаранция. ID.3 има приятелско лице с LED дневни светлини и индикатори, леко SUV-образно тяло, шикозни цветове и джанти плюс двуцветно боядисване които правятмного приятно впечатление.
Продължаваме с интериора, където на първо място прави впечатление пространството. Благодарение на новата модулна система за електрическо задвижване (MEB) разстоянието до задната седалка надминава това на много по-дългия Passat Variant и създава много приятна спокойна атмосфера, когато четирима души пътуват с колата. Предните седалки са подходящи и за дълги пътувания.
И благодарение на многото плъзгащи контроли и няколкото бутона, оперирането с контролите отбелязва повратна точка при VW и е успешен пример за намаляване на несъщественото. Всичко е точно там, където го очаквате, информацията е фокусирана върху най-важното и е пред водача, информацията на десет инчовия таблет в центъра на таблото за управление е лесна за четене и лесно се намира.
Качеството на използваните материали в купето се развива от приемливо в горната част на гамата до доста евтино изглеждащо в долната, но не е проблем да живеете с това, което се предлага. Същото е и с багажника, който има общ обем 485 литра - пет повече от Golf.
И сега става вълнуващо. Благодарение на дистанционния си радиоключ ID.3 вече е превключил всичките си системи в зелено. Така че просто гпоставете крак върху спирачката, завъртете копчето за избор на предавка вдясно зад волана a la BMW i3 до „D“ - и пътуването може да започне.
Какво веднага се откроява? Електрическият мотор с мощност 204 к.с. производство на VW, автоматиката, кормилното управление и шасито се съчетават по впечатляващ начин. ID.3 се ускорява уверено, достига 100 за 7,6 секунди и има максимална скорост от 160 км/ч. Нищо повече не е необходимо...
VW електричката също е изненадващо тиха. Дори при максималната скорост интериорът остава безшумен като катедрала, с изключение на лекия шум от вятъра около A-колоните на покрива. Мерките за шумоизолация действат, не се чува дори шумът от търкаляне на гумите. ID.3 има двигател и задвижване отзад, както някога Beetle. Това гарантира, че пълният кръг на завоя е много малък - десет метра, а и няма смущаващо скърцане, когато колата се ускорява.
Теглото е разпределено 50:50 на предния и задния мост, теглото на акумулатора е 400 кг, центърът на тежестта е нисък. Това гарантират приятни маниери на колата дори в напрегнати завои, въпреки теглото й от 1730 килограма без товар.
Говорейки за акумулатора, в момента VW предлага само този със среден капацитет от 58 кВтч, което е добро за стандартен пробег от 426 километра, а при нормално реално шофиране за около 350 километра. Разходът на енергия, според средния тестови стандарте до 15,3 кВтч на 100 километра.
По-късно възможността за свързване към Android Auto и Apple CarPlay също ще влезе в колата, както и наистина впечатляващите дисплеи с разширена реалност. Софтуерът за това не е напълно готов, но благодарение на възможноста за актуализацияе "по въздуха" той ще бъде инсталиран възможно най-скоро. Разбира се, VW разполага и с всички необходими помощни и комфортни системи за ID.3, някои като стандарт, други с доплащане.
Извод: ID.3 е много убедителен от първия пряк контакт. Скоро ще стане синоним на компактните електрически автомобили подобно на Golf при компактните модели с двг. Освен това, вече добре оборудвания основен модел ще има цена от около 26 000 евро благодарение на субсидиите и намаленията на ДДС.
Технически данни VW ID.3:
- Дължина / ширина / височина: 4,26 / 1,81 / 1,55 м
- Празно тегло: 1730 кг
- Багажник: 385 л
- Мощност: 150 кВт / 204 к.с.
- Макс. въртящ момент: 310 Nm
- Задвижване: отзад
- 0 - 100 км / ч: 7,6 сек
- Макс. скорост: 160 км / ч
- Батерия: 58.0 кВтч
- Пробег (WLTP): 426 км
- Стандартна консумация 16,9 - 15,4 кВтч / 100 км
- Цена: от 35 574,95 евро Назад
Галерия
Предишна статия
Следваща статия
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.Подобни статии
Авто Новини
Тестове
Техника /Technics
Безопасност | Safety