Офроуд и с Opel Cargo и Vivaro
Авг 04, 2020
Офроуд и с Opel Cargo и Vivaro
От малки автомобили до флагман, от бензинови и дизелови до електрически автомобили: моделната гама на големите производителите на автомобили е широка и предлага нещо за всеки вкус и нужда. Например при Opel, Combo Cargo и Vivaro вече могат да се използват не само по нормалните пътища, но и извън тях.
Combo Cargo и Vivaro вече могат даимат задвижване на всички колела при поискване от страна на купувача - Vivaro дори в три варианта дължини на автомобила. Това означава, че лекотоварните превозни средства на Opel също могат спокойно да достигат отдалечени строителни площадки. Благодарение на системата за задвижване на всички колела и увеличения си просвет, те имат истински офроуд качества, обещани от производителя.
Пълното задвижване за Combo Cargo и Vivaro идва от елзаския специалист Dangel, който оборудва микробусите със системата 4x4 срещу доплащане съответно от 6400 евро и 6665 евро (плюс 1000 EUR за Combo Cargo / 300 EUR за Vivaro за подготовка за конвертиране 4x4 от Opel без ДДС.
Шофьорите на офроуд вариантите на Combo Cargo и Vivaro могат да избират между режимите на управление "ECO 2WD" и "AUTO 4WD", използвайки въртящ се превключвател на панела с инструменти. В режим "ECO 2WD" задвижването 4х4 остава изключено, двата автомобила на Opel вървят само с предно задвижване.
“Ако условията на пътя станат тежки, можете просто да преминете в режим "AUTO 4WD" по време на движение. Ако има някакво приплъзване на предните колела, вискозният съединител разпределя съответно мощността към задния мост” - обясняват инженерите на Opel.
На още по-трудна повърхност се препоръчва настройката "R. Lock". Тя заключва задната ос. Според Opel, опционално достъпният заден диференциал с ограничено приплъзване е предназначен да осигури най-добро сцепление дори в най-неблагоприятните условия на сцепление. Ако е необходимо, той може да предава целия въртящ момент дори само на едно задно колело. Назад
Combo Cargo и Vivaro вече могат даимат задвижване на всички колела при поискване от страна на купувача - Vivaro дори в три варианта дължини на автомобила. Това означава, че лекотоварните превозни средства на Opel също могат спокойно да достигат отдалечени строителни площадки. Благодарение на системата за задвижване на всички колела и увеличения си просвет, те имат истински офроуд качества, обещани от производителя.
Пълното задвижване за Combo Cargo и Vivaro идва от елзаския специалист Dangel, който оборудва микробусите със системата 4x4 срещу доплащане съответно от 6400 евро и 6665 евро (плюс 1000 EUR за Combo Cargo / 300 EUR за Vivaro за подготовка за конвертиране 4x4 от Opel без ДДС.
Шофьорите на офроуд вариантите на Combo Cargo и Vivaro могат да избират между режимите на управление "ECO 2WD" и "AUTO 4WD", използвайки въртящ се превключвател на панела с инструменти. В режим "ECO 2WD" задвижването 4х4 остава изключено, двата автомобила на Opel вървят само с предно задвижване.
“Ако условията на пътя станат тежки, можете просто да преминете в режим "AUTO 4WD" по време на движение. Ако има някакво приплъзване на предните колела, вискозният съединител разпределя съответно мощността към задния мост” - обясняват инженерите на Opel.
На още по-трудна повърхност се препоръчва настройката "R. Lock". Тя заключва задната ос. Според Opel, опционално достъпният заден диференциал с ограничено приплъзване е предназначен да осигури най-добро сцепление дори в най-неблагоприятните условия на сцепление. Ако е необходимо, той може да предава целия въртящ момент дори само на едно задно колело. Назад
Предишна статия
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.Подобни статии
Авто Новини
Нови Модели Коли
Техника /Technics
Дизайн / Design
Екология /Ecology
BMW
BMW Vision New Class X - видео
Авто Новини
Нови Модели Коли
Авто глобус
Citroen