Great Wall с нов, пълноразмерен пикап
Юли 28, 2020
Great Wall с нов, пълноразмерен пикап
Марката Great Wall, която се концентрира върху производството само на пикапи от 2018 г. насам, обяви предстоящото пускане на първия си пълноразмерен пикап. Той ще има бензинов турбо двигател с шест цилиндъра и ходов обем 3.0 GDIT (260 кВт, 354 к.с., 500 Нм.
Бензиновият двигател, чиято топлинна ефективност достига 38%, ще е допълнен с 48-волтова мека хибридна система. Ще се появи и пълноценен хибрид с 120 кВт електромотор (163 к.с., 400 Нм).
Предавателната кутия ще е деветстепенна, автоматик, окачването адаптивно и, разбира се, задвижването е на четирите колела. Подобно на пикапа P Series, големият брат ще бъде построен на платформата от SUV Haval H9 (P71), която китайските медии сега наричат "танк" заради здравината й.
Дължината на машината е около 6000 мм, ширина ще надвишава 2100. Ходовете на окачването се оценяват на 120 мм, просветът на 224 мм. Ъгълът на атака отпред на каросерията е 36,3 °, отзад 37,2 °. Дълбочината на преодолеяваната водна преграда е 965 мм.
Задното окачване ще е многовръзково /multilink/. Обещава се заключване на централния и заден диференциали, както и електрическа стабилизаторна система против преобръщане.
Премиерата на предсерийния вариант вероятно ще се състои на 26 септември на международния автосалон в Пекин. Назад
Бензиновият двигател, чиято топлинна ефективност достига 38%, ще е допълнен с 48-волтова мека хибридна система. Ще се появи и пълноценен хибрид с 120 кВт електромотор (163 к.с., 400 Нм).
Предавателната кутия ще е деветстепенна, автоматик, окачването адаптивно и, разбира се, задвижването е на четирите колела. Подобно на пикапа P Series, големият брат ще бъде построен на платформата от SUV Haval H9 (P71), която китайските медии сега наричат "танк" заради здравината й.
Дължината на машината е около 6000 мм, ширина ще надвишава 2100. Ходовете на окачването се оценяват на 120 мм, просветът на 224 мм. Ъгълът на атака отпред на каросерията е 36,3 °, отзад 37,2 °. Дълбочината на преодолеяваната водна преграда е 965 мм.
Задното окачване ще е многовръзково /multilink/. Обещава се заключване на централния и заден диференциали, както и електрическа стабилизаторна система против преобръщане.
Премиерата на предсерийния вариант вероятно ще се състои на 26 септември на международния автосалон в Пекин. Назад
Галерия
Предишна статия
Следваща статия
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.Подобни статии
Авто Новини
Нови Модели Коли
Авто глобус
Електромобили
Volkswagen