Great Wall с доста новости от подмарките си Wey и Haval - видео
Юли 25, 2020
Great Wall с доста новости от подмарките си Wey и Haval - видео
Дъщерната марка Wey на Great Wall e сравнително млада. Великата стена я лансира едва преди четири години като луксозна и премиум. Оттогава досега нямаше нито един рамен SUV в нейната линия. По всяка вероятност новият Wey Tank 300 има за цел да поправи пропуска.
Новата машина е получила привлекателен и същевременно брутален външен вид. При създаването на новия си SUV производителят е имал предвид постигнатото при Jeep Wrangler и наскоро представения Ford Bronco от 2021 г.
Габаритът на колата е 4,5 метра, Wey Tank 300 има широки арки на колелата, огледала на калниците и шарнирна задна врата, на която е монтирано резервното колело.
Новият SUV е изграден на същата платформа като известния Haval H9. Тук има независимо окачване, цял заден мост, трансмисия на задвижване на всички колела, низходящ предавателен ред и заключване на двата осеви диференциала. Налице са няколко режима на работа, управлявани по електронен път.
Версията, представена на автосалона в Ченгду, е предсерийна. Засега нищо не се знае за хибридния вариант, предполага се, че SUV-ът ще бъде оборудван с 2,0-литров бензинов турбо двигател с мощност 245 к.с. и 8-степенна автоматична трансмисия. Вътре е налице виртуален „подреден“ джойстик на скоростната кутия и модерна гарнитура.
Производителят ще покаже серийният вариант на Tank 300 в края на 2020 година, а по-нататък в плановете на Wey фигурира пускането още два, по-големи модела в близко бъдеще.
При другата, ориентирана като кросовърна марка – Haval, също има нов модел с име DaGou /голямо куче – кит./, който ще замени Haval H5. Новата машина е вече кросовър с монококово тяло и напречна конструкция на двигателя. Според производителя кросовърът е изграден на нова платформа с окачване Макферсън отпред и "многовръзково /мултилинк" отзад. Представената на изложението предсерийна машина имаше задвижване само на предните колела.
„Злият“ външен вид на DaGou се подчертава от неоцветените брони, масивните арки на колелата и релсите на покрива. Интересен момент е че дизайнерът Фил Симънс, който преди е работил за Land Rover, е водещ при създаването на този нов китайски модел.
Ако говорим за габаритите на новия китайски кросовър, то те са съпоставими с тези на Nissan X-Trail и Mitsubishi Outlander. Общата дължина е 4620 мм, ширината 1890 мм, височината е 1780 мм, а междуосието е 2738 мм.
Атмосферата на SUV продължава и в кабината. Окото веднага пада върху масивните перила на стълбовете на покрива. Всяка врата има джоб за бутилка, който може да бъде закрепен с каишки. На предния панел има цифров „подреден“ и широкоформатен дисплей на мултимедийната система с който се управлява двузонов климатичен контрол.
Също така новата машина е получила предни седалки с електрическо задвижване, волан с лостчета за ръчно управление на скоростната кутия, двуетажен централен тунел, селекторна шайба за смяна на режимите, панорамен покрив и много камери.
Базовата версия с 1,5-литров бензинов двигател с турбокомпресор с мощност 169 к.с. ще е първа на пазара, работеща с роботизирана скоростна кутия с два съединителя. По-късно ще бъде пусната версия с нова 2.0-литрова турбочетворка от семейството 4N20 и със задвижване на всички колела с блокаж на задния диференциал.
На китайския пазар продажбите на Haval DaGou ще започнат в края на есента. Назад
Новата машина е получила привлекателен и същевременно брутален външен вид. При създаването на новия си SUV производителят е имал предвид постигнатото при Jeep Wrangler и наскоро представения Ford Bronco от 2021 г.
Габаритът на колата е 4,5 метра, Wey Tank 300 има широки арки на колелата, огледала на калниците и шарнирна задна врата, на която е монтирано резервното колело.
Новият SUV е изграден на същата платформа като известния Haval H9. Тук има независимо окачване, цял заден мост, трансмисия на задвижване на всички колела, низходящ предавателен ред и заключване на двата осеви диференциала. Налице са няколко режима на работа, управлявани по електронен път.
Версията, представена на автосалона в Ченгду, е предсерийна. Засега нищо не се знае за хибридния вариант, предполага се, че SUV-ът ще бъде оборудван с 2,0-литров бензинов турбо двигател с мощност 245 к.с. и 8-степенна автоматична трансмисия. Вътре е налице виртуален „подреден“ джойстик на скоростната кутия и модерна гарнитура.
Производителят ще покаже серийният вариант на Tank 300 в края на 2020 година, а по-нататък в плановете на Wey фигурира пускането още два, по-големи модела в близко бъдеще.
При другата, ориентирана като кросовърна марка – Haval, също има нов модел с име DaGou /голямо куче – кит./, който ще замени Haval H5. Новата машина е вече кросовър с монококово тяло и напречна конструкция на двигателя. Според производителя кросовърът е изграден на нова платформа с окачване Макферсън отпред и "многовръзково /мултилинк" отзад. Представената на изложението предсерийна машина имаше задвижване само на предните колела.
„Злият“ външен вид на DaGou се подчертава от неоцветените брони, масивните арки на колелата и релсите на покрива. Интересен момент е че дизайнерът Фил Симънс, който преди е работил за Land Rover, е водещ при създаването на този нов китайски модел.
Ако говорим за габаритите на новия китайски кросовър, то те са съпоставими с тези на Nissan X-Trail и Mitsubishi Outlander. Общата дължина е 4620 мм, ширината 1890 мм, височината е 1780 мм, а междуосието е 2738 мм.
Атмосферата на SUV продължава и в кабината. Окото веднага пада върху масивните перила на стълбовете на покрива. Всяка врата има джоб за бутилка, който може да бъде закрепен с каишки. На предния панел има цифров „подреден“ и широкоформатен дисплей на мултимедийната система с който се управлява двузонов климатичен контрол.
Също така новата машина е получила предни седалки с електрическо задвижване, волан с лостчета за ръчно управление на скоростната кутия, двуетажен централен тунел, селекторна шайба за смяна на режимите, панорамен покрив и много камери.
Базовата версия с 1,5-литров бензинов двигател с турбокомпресор с мощност 169 к.с. ще е първа на пазара, работеща с роботизирана скоростна кутия с два съединителя. По-късно ще бъде пусната версия с нова 2.0-литрова турбочетворка от семейството 4N20 и със задвижване на всички колела с блокаж на задния диференциал.
На китайския пазар продажбите на Haval DaGou ще започнат в края на есента. Назад
Галерия
Предишна статия
Следваща статия
Mitsubishi обещава сериозни новости за тази и следващата година
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.Подобни статии
Авто Новини
Нови Модели Коли
Бизнес /Business
Електромобили
Ford
GM
Tesla