Triumph Rocket 3 GT: мощен крайцер с чар - видео
Юли 24, 2020
Triumph Rocket 3 GT: мощен крайцер с чар - видео
Специално за auto-press.net от Райнер Унрух, Global Press, Гросгерау, Германия
Triumph Rocket 3 е може би серийният мотоциклет с вероятно най-големия ходов обем в света. Според производителя той може да се похвали и с най-високия въртящ момент. Течно охладеният, редови, трицилиндров двигатеб има ходов обем 2458 кубически сантиметра, осигурява страхотните 221 Нютонметра при 4000/мин и максимална мощност от 167 к.с. при 6000/мин. Rocket 3 GT се предлага в два пакетни варианта - "R" и "GT".
Конкуренти на британеца са, между другото, Harley-Davidson FXDR 114 или BMW R18, обявени за пускане през септември 2020 г. Триумфалната ракета хваща окото с мощния блок на двигателя с матови сребърни колектори. Дългото междуосие, дръжките, монтирани далеч напред, малкото предно стъкло и широкото кормило - всичко изглежда добре. Резервоарът седи ефектно върху блока на двигателя.
Седалката за водача е широка и удобна, пътникът трябва да се задоволи с тясна лента за седалка и облегалка - но Triumph Rocket е по-скоро солова машина за голяма туристическа обиколка. Впечатляващи са също и задното люлеещо се единично рамо със странично отместена подпора и сложно декорираният корпус на кардана. Задните тръби на изпускателната система са къси, а задната гума е изключително широка с размера си 240/50.
Бърз поглед назад към близката история - през 2017 г. производството на предшественика, Rocket III беше прекратено от англичаните. Причината бяха по-строгите регулации за емисиите, които бяха въведени по това време. Triumph обаче подготви новата ракета като модерна машина, с възможно най-добрата електроника, ново шаси и добро оборудване.
Удобна почти като диван седалка с височина над пътя от 77 сантиметра е подходяща и за по-малки хора. Погледът се спира в овалния кокпит с TFT дисплей. Палецът натиска бутона на стартера и моторъ започва да бълбука. Звукът се измъква през яките колектори, които излизат от мотоциклета отдясно като „ръце на бодибилдъри“ и се сливат в късите накрайници - два отдясно, един отляво.
Удобството при шофиране е отлично, контролът на мотора над машината е впечатляващ. Новият, хидравлично задействан и гладко работещ съединител на Rocket 3 GT с усилване на въртящия момент е главният виновник за това. Малко издърпване на дросела позволява на тежкия мотор да се ускорява дори прекомерно.
Мощността се предава чрез шестстепенна скоростна кутия, отличаваща се с плавни смени на предавките и специално проектирана за високия въртящ момент на новия двигател. Подобно на всички актуални модели на Triumph, Rocket 3 е оборудван със система "задвижване по жица" на дросела и управлението на двигателя.
Дори и да е построен основно за круизни пътувания, якият мотор овладява и останалите дисциплини. Той има яко дърпане, спаряв се отлично с междинният и постоянен спринт по магистралата, но също така може да ускори силно след завоя и всичко това, въпреки почти 300-килограмовото си "голо тегло".
Британците предлагат електронен пакет за безопасност за ракетата си, в който пилотът може да използва четири режима на шофиране (Road, Rain, Rider и Sport). Машината също е оборудвана с ABS за завой и управление на сцеплението. Предната спирачка е свързана със задната. Сложната електроника изчислява спирачната сила и приложението й, като по този начин гарантира още по-голяма безопасност.
Удоволствието от шофирането с Triumph Rocket 3 GT обаче струва съответно доста, защото машината поглъща между 6,5 и 7,5 литра гориво на 100 километра. Цената тръгва от 22 750 евро. В крайна сметка, обаче, круз контролът, помоща при стартиране по нагорнище и дори GoPro камерата са включени като стандарт.
Технически данни: Triumph Rocket 3 GT:
- Двигател: редови трицилиндров, с течно охлаждане
- Трансмисия: 6-степенна
- Ходов обем: 2458 куб.см
- Мощност: 123 кВт / 167 к.с. при 6000/ мин
- Макс. въртящ момент: 221 Нм при 4000/ мин
- Задвижване: карданен вал
- Капацитет на резервоара: 18 литра
- Разход: 7,0 л / 100 км
- сухо тегло: 294 кг
- Междуосие: 1677 мм
- Максимална скорост: 222 км / ч
- Цена: от 22 750 евро Назад
Triumph Rocket 3 е може би серийният мотоциклет с вероятно най-големия ходов обем в света. Според производителя той може да се похвали и с най-високия въртящ момент. Течно охладеният, редови, трицилиндров двигатеб има ходов обем 2458 кубически сантиметра, осигурява страхотните 221 Нютонметра при 4000/мин и максимална мощност от 167 к.с. при 6000/мин. Rocket 3 GT се предлага в два пакетни варианта - "R" и "GT".
Конкуренти на британеца са, между другото, Harley-Davidson FXDR 114 или BMW R18, обявени за пускане през септември 2020 г. Триумфалната ракета хваща окото с мощния блок на двигателя с матови сребърни колектори. Дългото междуосие, дръжките, монтирани далеч напред, малкото предно стъкло и широкото кормило - всичко изглежда добре. Резервоарът седи ефектно върху блока на двигателя.
Седалката за водача е широка и удобна, пътникът трябва да се задоволи с тясна лента за седалка и облегалка - но Triumph Rocket е по-скоро солова машина за голяма туристическа обиколка. Впечатляващи са също и задното люлеещо се единично рамо със странично отместена подпора и сложно декорираният корпус на кардана. Задните тръби на изпускателната система са къси, а задната гума е изключително широка с размера си 240/50.
Бърз поглед назад към близката история - през 2017 г. производството на предшественика, Rocket III беше прекратено от англичаните. Причината бяха по-строгите регулации за емисиите, които бяха въведени по това време. Triumph обаче подготви новата ракета като модерна машина, с възможно най-добрата електроника, ново шаси и добро оборудване.
Удобна почти като диван седалка с височина над пътя от 77 сантиметра е подходяща и за по-малки хора. Погледът се спира в овалния кокпит с TFT дисплей. Палецът натиска бутона на стартера и моторъ започва да бълбука. Звукът се измъква през яките колектори, които излизат от мотоциклета отдясно като „ръце на бодибилдъри“ и се сливат в късите накрайници - два отдясно, един отляво.
Удобството при шофиране е отлично, контролът на мотора над машината е впечатляващ. Новият, хидравлично задействан и гладко работещ съединител на Rocket 3 GT с усилване на въртящия момент е главният виновник за това. Малко издърпване на дросела позволява на тежкия мотор да се ускорява дори прекомерно.
Мощността се предава чрез шестстепенна скоростна кутия, отличаваща се с плавни смени на предавките и специално проектирана за високия въртящ момент на новия двигател. Подобно на всички актуални модели на Triumph, Rocket 3 е оборудван със система "задвижване по жица" на дросела и управлението на двигателя.
Дори и да е построен основно за круизни пътувания, якият мотор овладява и останалите дисциплини. Той има яко дърпане, спаряв се отлично с междинният и постоянен спринт по магистралата, но също така може да ускори силно след завоя и всичко това, въпреки почти 300-килограмовото си "голо тегло".
Британците предлагат електронен пакет за безопасност за ракетата си, в който пилотът може да използва четири режима на шофиране (Road, Rain, Rider и Sport). Машината също е оборудвана с ABS за завой и управление на сцеплението. Предната спирачка е свързана със задната. Сложната електроника изчислява спирачната сила и приложението й, като по този начин гарантира още по-голяма безопасност.
Удоволствието от шофирането с Triumph Rocket 3 GT обаче струва съответно доста, защото машината поглъща между 6,5 и 7,5 литра гориво на 100 километра. Цената тръгва от 22 750 евро. В крайна сметка, обаче, круз контролът, помоща при стартиране по нагорнище и дори GoPro камерата са включени като стандарт.
Технически данни: Triumph Rocket 3 GT:
- Двигател: редови трицилиндров, с течно охлаждане
- Трансмисия: 6-степенна
- Ходов обем: 2458 куб.см
- Мощност: 123 кВт / 167 к.с. при 6000/ мин
- Макс. въртящ момент: 221 Нм при 4000/ мин
- Задвижване: карданен вал
- Капацитет на резервоара: 18 литра
- Разход: 7,0 л / 100 км
- сухо тегло: 294 кг
- Междуосие: 1677 мм
- Максимална скорост: 222 км / ч
- Цена: от 22 750 евро Назад
Галерия
Предишна статия
Следваща статия
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.Подобни статии
Авто Новини
Мотоциклети
Тестове
Harley-Davidson Road Glide - Big Bagger Grand American Touring - видео
Авто Новини
Нови Модели Коли
Тестове
Авто глобус
Dacia