Liqui Moly расте и в кризата
Юли 24, 2020
Liqui Moly расте и в кризата
Коронакризата оказва значително негативно влияние върху икономиката в световен мащаб. Някои компании вече са изложени на риск от фалит. Но има и малки истории за успех - Liqui Moly например увеличи продажбите си през първата половина на 2020 г. с поне 2,9 процента в сравнение с 2019 г.
„Нашите мерки в това изключително време се оказват плодотворни. Все още сме в зелено“, казва Ернст Прост, управляващ директор на компанията. Liqui Moly е известен специалист и производител в индустрията за моторни масла, добавки, грижи за автомобили и сервизи.
Стратегията на компанията за успешно управление на кризата е в допълнителното инвестиране на 18 милиона евро в класически рекламни мерки и 4 милиона евро, дарени за услуги за спешна и мобилна помощ под формата на продукти. Така производството бе допълнително оползотворено и бяха наети 36 нови служители.
"Правителствените мерки, като например обезщетенията за работа за кратко време, не сме ползвали. Напротив - в началото на кризата служителите ни получиха специално плащане в размер на 1500 евро.”
В Германия Liqui Moly отчете увеличение на продажбите с 5 процента. На международния пазар растежът е повече от един процент. Компанията продава стоките си в 150 страни. Някои от тях, като Русия и Китай, бяха особено силно засегнати от кризата, което Liqui Moly също почувства.
„С нашата гама ние така сме позиционирани на международния пазар към клиентите си, което ни прави устойчиви като компания“, обяснява Гюнтер Йермайер, втори управляващ директор в Liqui Moly.
“Месеците юли и август сега са особено важни”, казва Ернст Прост - “Защото през 2019 г. бяха рекордните месеци за компанията. Направихме близо 60 милиона евро оборот преди година.”
Ернст Прост обаче е сигурен, че Liqui Moly ще успее да постигне или дори да надмине този резултат - "Ние сме в добра позиция да продължим да изпреварваме конкурентите си." Назад
„Нашите мерки в това изключително време се оказват плодотворни. Все още сме в зелено“, казва Ернст Прост, управляващ директор на компанията. Liqui Moly е известен специалист и производител в индустрията за моторни масла, добавки, грижи за автомобили и сервизи.
Стратегията на компанията за успешно управление на кризата е в допълнителното инвестиране на 18 милиона евро в класически рекламни мерки и 4 милиона евро, дарени за услуги за спешна и мобилна помощ под формата на продукти. Така производството бе допълнително оползотворено и бяха наети 36 нови служители.
"Правителствените мерки, като например обезщетенията за работа за кратко време, не сме ползвали. Напротив - в началото на кризата служителите ни получиха специално плащане в размер на 1500 евро.”
В Германия Liqui Moly отчете увеличение на продажбите с 5 процента. На международния пазар растежът е повече от един процент. Компанията продава стоките си в 150 страни. Някои от тях, като Русия и Китай, бяха особено силно засегнати от кризата, което Liqui Moly също почувства.
„С нашата гама ние така сме позиционирани на международния пазар към клиентите си, което ни прави устойчиви като компания“, обяснява Гюнтер Йермайер, втори управляващ директор в Liqui Moly.
“Месеците юли и август сега са особено важни”, казва Ернст Прост - “Защото през 2019 г. бяха рекордните месеци за компанията. Направихме близо 60 милиона евро оборот преди година.”
Ернст Прост обаче е сигурен, че Liqui Moly ще успее да постигне или дори да надмине този резултат - "Ние сме в добра позиция да продължим да изпреварваме конкурентите си." Назад
Предишна статия
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.Подобни статии
Авто Новини
Нови Модели Коли
Бизнес /Business
Електромобили
Smart
Toyota