New Dacia Duster

TOYOTA ПРЕДСТАВЯ НОВА БРАНД ИДЕНТИЧНОСТ ЗА ВСИЧКИ КОМУНИКАЦИОННИ КАНАЛИ

TOYOTA ПРЕДСТАВЯ НОВА БРАНД ИДЕНТИЧНОСТ ЗА ВСИЧКИ КОМУНИКАЦИОННИ КАНАЛИ

TOYOTA ПРЕДСТАВЯ НОВА БРАНД ИДЕНТИЧНОСТ ЗА ВСИЧКИ КОМУНИКАЦИОННИ КАНАЛИ

Реклама Nissan X-Trail
 Toyota Motor Europe представя ново лого на марката и дизайн концепция;
 Новият визуален дизайн разкрива пред клиентите новата дигитална ера, поставяйки на първо място мобилността;
 Европейската премиера на новата стилистична концепция стартира с дебюта на новия Yaris през август.

Toyota представя нова бранд идентичност в Европа с обновено лого и типография. Промяната бележи началото на нова ера в развитието на Toyota, като марката се трансформира от автомобилна компания в компания за мобилност. Разработена с оглед на извънредно разнообразната потребителска аудитория, насочваща се към марката, за да получи все по-широка гама от продукти и услуги за мобилност, новият дизайнерски език е приложим във всички дигитални и офлайн точки на контакт с аудиторията.

Новата визуална идентичност се ръководи от принципа за графична чистота и е изградена на основата на четири основни принципа – авангардна насоченост, мобилност, по-премиум излъчване и възможност за хармонична интеграция и прилагане във всички бизнес поделения и дъщерни марки и звена на компанията.

Новото лого на Toyota свежда графиката на емблемата до максимално опростен 2D дизайн и вече не включва надписа Toyota, тъй като самата емблема е добре позната в цяла Европа. Дизайнът излъчва послание за изчистеност, прозрачност и модерен дух, като се адаптира перфектно както към дигиталното пространство, така и във физическия свят. Новото лого ще бъде използвано във всички точки на комуникация, докато досегашното такова ще продължи да се използва за автомобилите. Актуалните фирмени табели на оправомощените търговци и сервизи на марката ще се запазят и ще бъдат преразгледани в рамките на стратегия Toyota 2025 Network Strategy.

Новата визуална идентичност е придружена и от изцяло нова, създадена специално за целта типография. Шрифтът Toyota Type е многофункционален и подходящ както за онлайн, така и за офлайн среда и позволява отворено и ангажиращо взаимодействие с клиентите. Той отбелязва следващата стъпка по отношение на дигиталната готовност в посока разширяване на онлайн търговията на дребно в Европа от страна на компанията.

Новият логотип също осигурява по-голяма яснота и последователност в различните бизнес области на Toyota, включително промените в наименованията - Toyota Plus се преименува на Toyota Approved Used.

„Разработихме новия визуален дизайн на марката, концентрирайки нашите мисли върху „утре”. Основният фокус в нашата работа бе да се даде възможност за осъществяване на все по- добра връзка на клиентите, които да бъдат в крак с бързото разширяване на предложенията на Toyota в областта на електрифицираните автомобили, мобилните услуги и онлайн търговията на дребно. Дизайнът бе преосмислен така, че да ни свърже по-добре с потребителите през разнообразните точки на контакт, с които клиентите ще се срещнат и ще изпитат за първи път с пускането на пазара на новия Yaris Hybrid - изцяло новото четвърто поколение на нашия иновативен градски автомобил.“
Дидие Гамбар, Вицепрезидент продажби, маркетинг и потребителско изживяване, TME Назад


Реклама Ford Summer Sale
Не пропускайте дори една новина!

Запишете се за нашият информационен бюлетин:

Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.

Подобни статии

Авто Новини Нови Модели Коли Официални вносители- новини Електромобили Opel Seat

Opel разкрива зашеметяващото следващо поколение Grandland SUV

Апр 25, 2024
Авто Новини Официални вносители- новини Авто глобус Rover

RANGE ROVER VELAR: СЪЗДАДЕН ДА БЪДЕ ЖЕЛАН

Апр 25, 2024