STELLANTIS : Името на новата група след сливането на FCA и Groupe PSA
Юли 20, 2020
STELLANTIS : Името на новата група след сливането на FCA и Groupe PSA
Правейки огромна стъпка, по пътя към приключване на своето равнопоставено сливане, както е дефинирано в Споразумението за обединение, обявено на 18 декември 2019 г., Peugeot S.A. („Groupe PSA“) и Fiat Chrysler Automobiles N.V. („FCA“) (NYSE: FCAU / MTA: FCA) обявиха, че корпоративното име на новата група ще бъде STELLANTIS. STELLANTIS произхожда от латинския глагол „stello“, който означава „озарявам със звезди“. То черпи вдъхновение от този нов и амбициозен съюз на легендарни автомобилни марки и силни корпоративни култури, които в обединението си създават един от новите лидери на следващата ера на мобилност, като същевременно запазват цялата изключителна стойност и ценности на отделните си части.
ще комбинира мащаба на наистина глобален бизнес с изключителния обхват и дълбочина на талант, ноу-хау и ресурси, които могат да осигурят решения за устойчива мобилност през идните десетилетия. Латинският произход на името отдава почит на богатата история на компаниите основатели, а асоциацията с астрономията улавя истинския дух на оптимизъм, енергия и обновяване, задвижващ това сливане, което ще промени бранша.
Процесът по избора на новото име започна малко след като бе обявено Споразумението за обединение, като висшето ръководство на двете компании участва активно през цялото време, с подкрепата на Publicis Group.
Името ще бъде използвано изключително на ниво Група като корпоративен бранд. Следващата стъпка от процеса ще бъде разкриването на логото, което заедно с името ще се превърне в корпоративна идентичност на бранда. Имената и логата на съставните брандове на Групата ще останат непроменени.
Както бе обявено по-рано, очаква се проектът по сливането да приключи през първото тримесечие на 2021г. при спазване на обичайните условия за финализиране, включително одобрение от акционерите на двете компании на съответните им извънредни общи събрания и удовлетворяване на антитръстовите и други регулаторни изисквания. Назад
ще комбинира мащаба на наистина глобален бизнес с изключителния обхват и дълбочина на талант, ноу-хау и ресурси, които могат да осигурят решения за устойчива мобилност през идните десетилетия. Латинският произход на името отдава почит на богатата история на компаниите основатели, а асоциацията с астрономията улавя истинския дух на оптимизъм, енергия и обновяване, задвижващ това сливане, което ще промени бранша.
Процесът по избора на новото име започна малко след като бе обявено Споразумението за обединение, като висшето ръководство на двете компании участва активно през цялото време, с подкрепата на Publicis Group.
Името ще бъде използвано изключително на ниво Група като корпоративен бранд. Следващата стъпка от процеса ще бъде разкриването на логото, което заедно с името ще се превърне в корпоративна идентичност на бранда. Имената и логата на съставните брандове на Групата ще останат непроменени.
Както бе обявено по-рано, очаква се проектът по сливането да приключи през първото тримесечие на 2021г. при спазване на обичайните условия за финализиране, включително одобрение от акционерите на двете компании на съответните им извънредни общи събрания и удовлетворяване на антитръстовите и други регулаторни изисквания. Назад
Предишна статия
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.Подобни статии
Авто Новини
Официални вносители- новини
Авто глобус
Електромобили
Volvo
Изцяло електрическият Volvo EX30 е обявен за "Световен градски автомобил 2024“
Авто Новини
Официални вносители- новини
Авто глобус
Електромобили
Hyundai