Зукърбърг се наигра - Honda спира разходите за реклами във Facebook и Instagram
Юни 28, 2020
Зукърбърг се наигра - Honda спира разходите за реклами във Facebook и Instagram
Често критикуваната за не съвсем разбираемата си политика към публикуването на текстове и снимки социална мрежа Facebook получи сериозен шамар от американското автомобилно подразделение на Honda Motor Co. То се присъединява към бойкот на Facebook, което прави Honda първия автомобилен производител, който публично се ангажира да се присъедини към движение, което набира скорост с всеки изминал час.
„За месец юли американската Honda ще спре рекламата си във Facebook и Instagram, като избере да застане с хора, обединени срещу омразата и расизма“ - казват от Honda в изявление - „Това е в съответствие с ценностите на нашата компания, които са основани на човешко уважение. " Ходът на компанията включва спиране на разходи за реклама на марката Honda, както и за луксозната й марка Acura.
Verizon, Unilever и други големи производители на потребителски стоки обещаха да спрат разходите си във Facebook и Instagram в отговор на групи за граждански права, като обвиниха гиганта на социалните медии, че не успява да предотврати разпространението на дезинформация и реч на омразата.
Unilever направи пауза и в Twitter, и удължи спирането в САЩ до края на годината. Говорител на американската Honda заяви обаче, че автомобилостроителят ще продължи да харчи в Twitter. Honda е 33-ият по големина рекламен рекламен в страната според последните данни от Ad Age Datacenter.
Honda изразходва приблизително 693 000 долара през последните 30 дни във Facebook, според платформата за дигитална интелигентност Pathmatics, която проследява къде и как марките харчат рекламни долари. За разлика от своите конкуренти, обаче, производителят на автомобили значително е намалил разходите за реклама в платформата за социални медии в края на май, според Pathmatics.
„Ние дълбоко уважаваме решението на всяка марка и оставаме съсредоточени върху важната работа по премахване на речта на омразата и предоставяне на критична информация“ - каза тази седмица Каролин Евърсън, вицепрезидент на глобалната бизнес група Facebook - „Нашите разговори с търговски организации и за граждански права са за това как заедно можем да бъдем сила за добро." Назад
„За месец юли американската Honda ще спре рекламата си във Facebook и Instagram, като избере да застане с хора, обединени срещу омразата и расизма“ - казват от Honda в изявление - „Това е в съответствие с ценностите на нашата компания, които са основани на човешко уважение. " Ходът на компанията включва спиране на разходи за реклама на марката Honda, както и за луксозната й марка Acura.
Verizon, Unilever и други големи производители на потребителски стоки обещаха да спрат разходите си във Facebook и Instagram в отговор на групи за граждански права, като обвиниха гиганта на социалните медии, че не успява да предотврати разпространението на дезинформация и реч на омразата.
Unilever направи пауза и в Twitter, и удължи спирането в САЩ до края на годината. Говорител на американската Honda заяви обаче, че автомобилостроителят ще продължи да харчи в Twitter. Honda е 33-ият по големина рекламен рекламен в страната според последните данни от Ad Age Datacenter.
Honda изразходва приблизително 693 000 долара през последните 30 дни във Facebook, според платформата за дигитална интелигентност Pathmatics, която проследява къде и как марките харчат рекламни долари. За разлика от своите конкуренти, обаче, производителят на автомобили значително е намалил разходите за реклама в платформата за социални медии в края на май, според Pathmatics.
„Ние дълбоко уважаваме решението на всяка марка и оставаме съсредоточени върху важната работа по премахване на речта на омразата и предоставяне на критична информация“ - каза тази седмица Каролин Евърсън, вицепрезидент на глобалната бизнес група Facebook - „Нашите разговори с търговски организации и за граждански права са за това как заедно можем да бъдем сила за добро." Назад
Следваща статия
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.Подобни статии
Авто Новини
Нови Модели Коли
Бизнес /Business
Електромобили
Ford
GM
Tesla
Още един сериозен играч в класа на EV-пикапите - GMC Sierra EV - видео
Авто Новини
Нови Модели Коли
Техника /Technics
Бизнес /Business
Mazda
Toyota