Skoda Monte Carlo

Зукърбърг се наигра - Honda спира разходите за реклами във Facebook и Instagram

Юни 28, 2020
Зукърбърг се наигра - Honda спира разходите за реклами във Facebook и Instagram

Зукърбърг се наигра - Honda спира разходите за реклами във Facebook и Instagram

Реклама Skoda Monte Carlo
Често критикуваната за не съвсем разбираемата си политика към публикуването на текстове и снимки социална мрежа Facebook получи сериозен шамар от американското автомобилно подразделение на Honda Motor Co. То се присъединява към бойкот на Facebook, което прави Honda първия автомобилен производител, който публично се ангажира да се присъедини към движение, което набира скорост с всеки изминал час.

„За месец юли американската Honda ще спре рекламата си във Facebook и Instagram, като избере да застане с хора, обединени срещу омразата и расизма“ - казват от Honda в изявление - „Това е в съответствие с ценностите на нашата компания, които са основани на човешко уважение. " Ходът на компанията включва спиране на разходи за реклама на марката Honda, както и за луксозната й марка Acura.

Verizon, Unilever и други големи производители на потребителски стоки обещаха да спрат разходите си във Facebook и Instagram в отговор на групи за граждански права, като обвиниха гиганта на социалните медии, че не успява да предотврати разпространението на дезинформация и реч на омразата.

Unilever направи пауза и в Twitter, и удължи спирането в САЩ до края на годината. Говорител на американската Honda заяви обаче, че автомобилостроителят ще продължи да харчи в Twitter. Honda е 33-ият по големина рекламен рекламен в страната според последните данни от Ad Age Datacenter.

Honda изразходва приблизително 693 000 долара през последните 30 дни във Facebook, според платформата за дигитална интелигентност Pathmatics, която проследява къде и как марките харчат рекламни долари. За разлика от своите конкуренти, обаче, производителят на автомобили значително е намалил разходите за реклама в платформата за социални медии в края на май, според Pathmatics.

„Ние дълбоко уважаваме решението на всяка марка и оставаме съсредоточени върху важната работа по премахване на речта на омразата и предоставяне на критична информация“ - каза тази седмица Каролин Евърсън, вицепрезидент на глобалната бизнес група Facebook - „Нашите разговори с търговски организации и за граждански права са за това как заедно можем да бъдем сила за добро." Назад


Реклама Ford Summer Sale
Не пропускайте дори една новина!

Запишете се за нашият информационен бюлетин:

Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.

Подобни статии

Авто Новини Нови Модели Коли Бизнес /Business Електромобили Ford GM Tesla

Още един сериозен играч в класа на EV-пикапите - GMC Sierra EV - видео

Апр 26, 2024
Авто Новини Нови Модели Коли Бизнес /Business Renault

Renault Captur facelift: с ново лице и Google

Апр 26, 2024
Авто Новини Нови Модели Коли Техника /Technics Бизнес /Business Mazda Toyota

Новата Mazda2 Hybrid 2024 - видео

Апр 26, 2024