Съветите за покупката на кола напълно на екрана
Юни 26, 2020
Съветите за покупката на кола напълно на екрана
Специално за auto-press.net от Ларс Валеранг, Global Press, Гросгерау, Германия
В интернет има много снимки на продаващи се автомобили. Производителите също така предоставят обширна информация за предимствата на най-новите си модели. Но сега производителят влиза в дома с клиента с предлаганата кола - на екрана разбира се. Компанията Hyundai показва как може да се направи това.
Hyundai Германия отвори онлайн шоурум през 2020 г. в Елсенфелд близо до Ашафенбург. Служителите са на място седем дни в седмицата, за да демонстрират натурално моделите в малки филмови студия, оборудвани с камери. Всеки, който се интересува, може да си уговори среща със съветник от дилърството, като бързо да кликне върху уебсайта на Hyundai Германия. Интересно е да се погледне зад кулисите на този история в Елсенфелд.
Процесът е прост. Щраквате върху връзката на екрана на компютъра и малко след това на снимката се появява служител на Hyundai. В този момент стои в студио с площ 30 квадратни метра с бял фон и превозното средство. Интересувате се например от електрическата Kona. Служителят се оказва сериозно обучен и подготвен - може да отговори на всеки въпрос - от прости факти като измерения, експлоатационни характеристики и пробег до подробности за електрониката и свързаните с нея приложения. При поискване той показва колата и демонстрира процес на зареждане. Огледът се извършва от всички гледни точки: отпред, отстрани, отзад, интериор, шофьорско място, дисплей и т.н.
В Елсенфелд всички налични модели на Hyundai могат да бъдат превърнати в ярките филмови герои, включително големият SUV с името Santa Fe ,дори в присъствието и на директорът по продажбите Холгер Мюлер. Онлайн шоурумът вече е работил през 2019 г. - месеци преди идването коронапандемията, казва Мюлер. Когато шоурумът е готов и стартира онлайн през февруари 2020 г., вирусът вече се разпространява.
Докато много компании са загрижени за онлайн алтернативи на директните контакти, това дилърство на Hyundai вече работи онлайн - в известен смисъл късмет в нещастие. Досега има 100 000 кликвания върху онлайн офертата. Голям брой заинтересовани страни също поискаха да се свържат с най-близкия дилър на Hyundai.
Дилърите все още не е без работа, защото онлайн шоурумът не е стая за директни продажби, а за чисти съвети за съвети, където се отговаря на всички въпроси за превозното средство, като клиенти особено са заинтересовани от технологията, дизайна и пробега (Кона: 484 километра), а клиентите за флиит поръчки повече от бизнеса и лизинговите проценти.
Ако искате да седнете в колата или да вземете пробно шофиране, трябва да напуснете виртуалния свят и да отидете лично при дилъра - но тогава вече ще бъдете добре информирани. Назад
В интернет има много снимки на продаващи се автомобили. Производителите също така предоставят обширна информация за предимствата на най-новите си модели. Но сега производителят влиза в дома с клиента с предлаганата кола - на екрана разбира се. Компанията Hyundai показва как може да се направи това.
Hyundai Германия отвори онлайн шоурум през 2020 г. в Елсенфелд близо до Ашафенбург. Служителите са на място седем дни в седмицата, за да демонстрират натурално моделите в малки филмови студия, оборудвани с камери. Всеки, който се интересува, може да си уговори среща със съветник от дилърството, като бързо да кликне върху уебсайта на Hyundai Германия. Интересно е да се погледне зад кулисите на този история в Елсенфелд.
Процесът е прост. Щраквате върху връзката на екрана на компютъра и малко след това на снимката се появява служител на Hyundai. В този момент стои в студио с площ 30 квадратни метра с бял фон и превозното средство. Интересувате се например от електрическата Kona. Служителят се оказва сериозно обучен и подготвен - може да отговори на всеки въпрос - от прости факти като измерения, експлоатационни характеристики и пробег до подробности за електрониката и свързаните с нея приложения. При поискване той показва колата и демонстрира процес на зареждане. Огледът се извършва от всички гледни точки: отпред, отстрани, отзад, интериор, шофьорско място, дисплей и т.н.
В Елсенфелд всички налични модели на Hyundai могат да бъдат превърнати в ярките филмови герои, включително големият SUV с името Santa Fe ,дори в присъствието и на директорът по продажбите Холгер Мюлер. Онлайн шоурумът вече е работил през 2019 г. - месеци преди идването коронапандемията, казва Мюлер. Когато шоурумът е готов и стартира онлайн през февруари 2020 г., вирусът вече се разпространява.
Докато много компании са загрижени за онлайн алтернативи на директните контакти, това дилърство на Hyundai вече работи онлайн - в известен смисъл късмет в нещастие. Досега има 100 000 кликвания върху онлайн офертата. Голям брой заинтересовани страни също поискаха да се свържат с най-близкия дилър на Hyundai.
Дилърите все още не е без работа, защото онлайн шоурумът не е стая за директни продажби, а за чисти съвети за съвети, където се отговаря на всички въпроси за превозното средство, като клиенти особено са заинтересовани от технологията, дизайна и пробега (Кона: 484 километра), а клиентите за флиит поръчки повече от бизнеса и лизинговите проценти.
Ако искате да седнете в колата или да вземете пробно шофиране, трябва да напуснете виртуалния свят и да отидете лично при дилъра - но тогава вече ще бъдете добре информирани. Назад
Галерия
Предишна статия
Следваща статия
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.Подобни статии
Авто Новини
Бизнес /Business
Електромобили
В Германия спада интересът към купуване на електрически автомобили
Авто Новини
Техника /Technics
Бизнес /Business
Камиони / Trucks
Електромобили
Mercedes-Benz
Клиенти тестват вече Mercedes-Benz eActros 600
Авто Новини
Техника /Technics
Бизнес /Business
Електромобили