Skoda Monte Carlo

Mitsubishi Eclipse Cross – ежедневно елегантен SUV

Май 28, 2020
Mitsubishi Eclipse Cross – ежедневно елегантен SUV

Mitsubishi Eclipse Cross – ежедневно елегантен SUV

Реклама Opel Stock
Специално за auto-press.net от Солвейг Греве, Global Press, Гросгерау, Германия

SUV моделите са това за търговията с автомобили, което шницелите и пържените картофи са в храната - хит, който винаги върви, особено в последното десетилетие. Варирането на тази класика и подобряването й гарантира успех. Вариантите за кросовър, кабриолет и купе могат да бъдат намерени във все повече менюта на производителите на автомобили. С Eclipse Cross, Mitsubishi предлага SUV, който е забележителен в много отношения. Имахме възможност да тестваме японеца с наклонен покрив и 2,2-литров дизел в ежедневието.

Всеки, който флиртува със стила Coupe, преди всичко го залага на външния вид и обикновено ще направи две неща – намаляване на пространството в задната част и обемът на багажника. По отношение на местата за сядане Eclipse с дължина 4,40 метра и височина 1,68 метра се справя доста добре. С ширината от 1,80 метра се гарантира, че пътниците намират удобно настаняване отпред. Противно на очакванията, все още има много място за глави и крака отзад, въпреки стилно извитата линия на покрива, но средната седалка трябва да остане празна.

Що се отнася до багажника, скромните 378 литра стандартен обем са достатъчни. Ако желаете, това е цената за приятно изглеждащото тяло на колата, което е без обичайната за SUV обемност. В крайна сметка ако има нужда от повече място за багаж, задната седалка може да се придвижва напред с до 20 сантиметра, което оставя за багажа обем от 466 литра. В централната конзола има отделение за очила, смартфонът изчезва под голям капак, куките за дрехи поддържат нещата подредени и има държачи за чаши за всички редици седалки.

Mitsubishi е еднакво успешен в интериора на клиновиден SUV с оформените в купе остри странични линии и декоративен хром отпред за елегантност. Дизайнерите умело съчетават различни материали като пиано лак и с въглероден вид с оптически висококачествена пластмаса в кабината и ги гарнират с акценти в сребрист цвят.

Електрически регулируемите седалки предлагат достатъчно настройки, за да намерят перфектното присядане в тях за всеки. Седеминчовият сензорен екран за инфотейнмънт системата е над централната конзола, но навигационната система е предоставена само на най-добра линия за оборудване срещу допълнителни 400 евро. Алтернативата - сдвоете собствения си смартфон чрез Android Auto или Apple Carplay и просто си спестете навигационната система на Mitsubishi.

Mitsubishi има достатъчно съставки за безопасност. С острия бръснач на 360-градусов изглед на превозното средство от птичи поглед паркирането е детска игра, а когато излизате в перпендикулярен трафик, асистентът ви предупреждава за идващо движение. Автоматичният дистанционен контрол ACC е във връзка с круиз контрола и е стъпка в посока на полуавтоматизирано шофиране.

Асистентът за дълги светлини, сляпо място и задържане на лентата, както и система за предупреждение за сблъсък отпред с откриване на пешеходци затварят дългото безгрижно меню в тестовата кола. Не само любителите на класическата музика ще се насладят на 710-Ватовата аудио система Rockford Fosgate, която се предлага само в най-високата линия на оборудването и има мощен басов глас чрез осем високоговорителя и 25 сантиметров субуфер.

Eclipse Cross Mitsubishi използва 1,5-литров, турбо бензинов двигател или 2,2-литров дизел със 148 к.с. Благодарение на почистването на отработилите газове с SCR и AdBlue, турбодвигателят се представя достатъчно чисто за околната среда. С максимален въртящ момент от 388 Нм, заедно с почти незабележимото превключване и добре координирана осемстепенна автоматична трансмисия, той осигурява мощен старт без акустични отклонения. Е, времето за спринта от 0 до 100 км/ч от 11,4 секунди не е точно сензационно. Но този спортен “полъх” е достатъчен за ежедневието, точно както и максималната скорост от 193 км/ч.

Със „Super All Wheel Control“, системата за задвижване на всички колела на Mitsubishi, Eclipse също се представя добре в офроуд условия. Чрез управлението динамиката на движение с режимите на задвижване се превключва от "Автоматично" за нормални условия на шофиране, на "Сняг" за хлъзгави повърхности или сняг и "Чакъл" за непроходими пътища, като предаваният момент към предната и задната ос може да бъде различен, за да се овладеят различните трудни условия.

Mitsubishi дава 6.9 литра за среден разход, бордовият компютър определи нашия добре премерен стил на шофиране с резултат от малко под осем литра. Не е лошо за автомобил с тегло от почти 1,8 тона, който теоретично може да тегли дори два тона ремарке или каравана на куката си.

Eclipse Cross Diesel се предлага от 32 190 евро с почти всичко, което сърцето ви желае - кожени седалки, отопляем волан, камера за заден ход, дисплей 18-инчов модел и електрическа ръчна спирачка. Ако изберете най-горната версия, Eclipse ще ви струва 38 190 евро, допълнителни инвестиции са необходими само за избора между две различни метализирани бои, за панорамен стъклен покрив и интегрираната навигационна система.

Технически данни Mitsubishi Eclipse Cross 2.2 Дизел "Топ":
- Дължина / ширина / височина: 4,40 / 1,80 / 1,68 метра
- Двигател: турбодизел
- Ходов обем: 2268 куб.см
- Мощност: 109 кВт/148 к.с. при 3500/ мин
- Макс. въртящ момент: 388 Нм при 2000/ мин
- Автомат с осем степени
- 0 до 100 км / ч: 11.4 с
- Макс.скорост: 193 км/ч
- Стандартна консумация: 6,9 л / 100 км
- Емисии на CO2: 183 г/км
- Цена: от 38 190 евро Назад

Галерия



Реклама Lasurit eshop
Не пропускайте дори една новина!

Запишете се за нашият информационен бюлетин:

Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.

Подобни статии

Авто Новини Тестове Авто глобус Електромобили Hyundai

Hyundai IONIQ 5 N е без аналог (Видео)

Апр 24, 2024
Авто Новини Нови Модели Коли Тестове BYD Mazda

BYD Experience Day с Yangwang U8 - видео

Апр 24, 2024
Авто Новини Нови Модели Коли Китай Тестове Авто глобус BMW BYD Citroen Geely Mercedes-Benz MG Smart Tesla

Тестовете на ADAC сочат: китайските автомобили не са това което бяха!

Апр 23, 2024