VW с нов модел за продажба на елмобилите си
Май 22, 2020
VW с нов модел за продажба на елмобилите си
Бъдещето на Volkswagen Group принадлежи на изцяло електрическото семейство ID. И сега всички търговски партньори на производителя подписават съответните договори за новия модел на продажба на електромобилите от Волфсбург.
Клиентите им могат да избират процес на закупуване между онлайн и офлайн канали или да поръчват директно от Volkswagen, докато желаният търговец остава местният контакт. При този модел на работа дилърът действа като агент и получава комисионна от Volkswagen за това, обясняват стратезите от Волфсбург.
Желаният дилър, посочен от клиента в началото на процеса на продажба, получава комисионна и бонус по същия начин, както в стационарния бизнес, дори ако автомобилът е закупен директно онлайн от Volkswagen. Цената на автомобила се определя от Volkswagen, което помага да се избягват сложни ценови преговори. Според VW предимството е очевидно - дилърите могат да разчитат на предвидимо възнаграждение, независимо от това дали клиентът купува автомобила си онлайн или в шоурума.
„От гледна точка на клиента, Volkswagen и търговецът стават едно цяло с договора за агенция. Нашите клиенти очакват точно този безпроблемен, координиран опит при покупка във всички точки за контакт“, казва Холгер Б. Сантел, ръководител на отдел продажби и маркетинг в Германия.
Volkwagen също финансира превозните средства и носи риск от възвръщаемост и остатъчна стойност, твърдят от компанията. Сантел добавя - "Дилърът вече не трябва да финансира превозните средства. Ние също поемаме разходите за складиране и изложба на превозните средства. Предоставяме демонстрационните превозни средства на разположение на дилъра чрез изключително атрактивна концепция за лизинг." Назад
Клиентите им могат да избират процес на закупуване между онлайн и офлайн канали или да поръчват директно от Volkswagen, докато желаният търговец остава местният контакт. При този модел на работа дилърът действа като агент и получава комисионна от Volkswagen за това, обясняват стратезите от Волфсбург.
Желаният дилър, посочен от клиента в началото на процеса на продажба, получава комисионна и бонус по същия начин, както в стационарния бизнес, дори ако автомобилът е закупен директно онлайн от Volkswagen. Цената на автомобила се определя от Volkswagen, което помага да се избягват сложни ценови преговори. Според VW предимството е очевидно - дилърите могат да разчитат на предвидимо възнаграждение, независимо от това дали клиентът купува автомобила си онлайн или в шоурума.
„От гледна точка на клиента, Volkswagen и търговецът стават едно цяло с договора за агенция. Нашите клиенти очакват точно този безпроблемен, координиран опит при покупка във всички точки за контакт“, казва Холгер Б. Сантел, ръководител на отдел продажби и маркетинг в Германия.
Volkwagen също финансира превозните средства и носи риск от възвръщаемост и остатъчна стойност, твърдят от компанията. Сантел добавя - "Дилърът вече не трябва да финансира превозните средства. Ние също поемаме разходите за складиране и изложба на превозните средства. Предоставяме демонстрационните превозни средства на разположение на дилъра чрез изключително атрактивна концепция за лизинг." Назад
Предишна статия
Следваща статия
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.Подобни статии
Авто Новини
Бизнес /Business
Електромобили
В Германия спада интересът към купуване на електрически автомобили
Авто Новини
Техника /Technics
Бизнес /Business
Камиони / Trucks
Електромобили
Mercedes-Benz
Клиенти тестват вече Mercedes-Benz eActros 600
Авто Новини
Техника /Technics
Бизнес /Business
Електромобили