Lasurit eshop

Golf GTI 8: Силна заявка на марката

Golf GTI 8: Силна заявка на марката

Golf GTI 8: Силна заявка на марката

Реклама Peugeot 408
Няма как повече от 2,3 милиона купувачи да сбъркат в избора си! Именно толкова машини VW Golf GTI са реализирани до края на 2019 г. Трите букви са синоним на много динамизъм при това на достъпни цени. Производителят от Долна Саксония иска да продължат тази история на успех с новия Golf 8 GTI. И шансовете му са добри.

Защото GTI номер 8 е, така да се каже, еманацията на целия опит, който VW има след раждането на концепцията за компактните спортни автомобили, създадена през 1975 година. "Динамична и чиста естетика" е кредото на шефа на дизайна Клаус Бишоф и за бързия новодошъл в гамата. Промените в сравнение с по-елегантните Golf версии не са радикални, но могат да се видят на пръв поглед. GTI изглежда по-бърз, дори когато е неподвижен, колелата 19 инча сякаш го бутат напред.

И VW обещава, че това впечатление ще бъде потвърдено на 100 процента от новия драйвърски вариант в действие, заради 2,0-литровия турбо двигател с директно впръскване (TSI) със 180 кВт/245 к.с., който осигурява максимален въртящ момент от 370 Нм. Ръчната 6-степенна скоростна кутия е инсталирана стандартно. Опционално се предлага изключително бърза 7-степенна трансмисия със сдвоен съединител. Електронно ограничената максимална скорост е 250 км/ч и в двата случая VW планира скоро да й достави повече стойности.

Новият GTI се характеризира с пълна мрежово свързване и максимално оборудване с електронни помощници и цифрови оферти. В зрителното поле на пилота 10,25-инчовият дигитален кокпит се слива с 10-инчовата навигационна система, за да образува „Innovision Cockpit“. Климатроникът и системата за пускане без ключове са също толкова стандартни, колкото Lane-, Front- и Park-Assist, а като опция има и Travel Assist.

Целта пред разработчиците са били постигане на повишено удоволствие от шофирането чрез още по-гъвкаво и неутрално управление, и поведение при шофиране, повече сцепление при завиване при по-високи скорости на завиване, по-висока стабилност при шофиране и прецизност до границата, плюс много добра предсказуемост на реакциите на автомобила.

На предната ос, например, това се постига чрез новонастроените лагери, пружини, спирачни буфери и хидравлика на амортисьора, с допълнително ново софтуерно приложение за шасито DCC и алуминиева подрамка, оптимизирана за твърдост и със спестяване на тегло от три килограма. Наред с други неща, лагерите на носача на задния мост също са други, инсталиран е нов държач за колела и актуализиран софтуерът DCC.

Електронно контролираното блокиране е проектирано да гарантира оптимално сцепление, за повече забавление при шофиране и по-добри показатели. Изборът на профил на шофиране и прогресивното управление също са подобрени - има всеобхватна актуализация, която позволява непрекъснат избор между максимален комфорт и интензивен спорт. Мениджърът по динамика на движението поема контролирането и регулирането на електромеханичните функции на шасито на всеки две стотни от секундата. И разбира се, спирачките и ESC също са доразвити.

В момента VW не коментира още цените. Предварителните продажби на GTI трябва да започнат през лятото на 2020 година. Назад

Галерия



Реклама Lasurit eshop
Не пропускайте дори една новина!

Запишете се за нашият информационен бюлетин:

Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.

Подобни статии

Авто Новини Нови Модели Коли Официални вносители- новини Бизнес /Business BG Авто Електромобили Dacia

НОВАТА DACIA SPRING: ГАМА И ЦЕНИ В БЪЛГАРИЯ

Май 07, 2024
Авто Новини Нови Модели Коли Авто глобус Електромобили Kia

Електрическата KIA EV3 с премиера на 23 май

Май 07, 2024
Авто Новини Нови Модели Коли Mazda

Първа среща с новия флагман на Mazda за Европа - CX-80

Май 03, 2024