DACIA отбелязва 15 години модерна история в Европа
Май 15, 2020
Dacia 15
През 2004 година, Groupe Renault постави началото на бъдещия пазарен успех на възродената от компанията марка Dacia с представянето на оригиналната концепция X90 на превърналият се в хитов за компанията модел Logan.
Спазвайки обещанието си, фирмата лансира модела на пазара с непретенциозен, но стилен дизайн, просторен интериор, задвижване, проверено във времето в портфолиото на Renault, и на изключително апетитна цена. Logan, който е сред основните двигатели на Dacia и в момента, може да се похвали с обща реализация на ниво от 1.8 милиона екземпляра.
През 2008 година станахме свидетели на разширяването на моделното портфолио на Dacia, която беше придобита от Renault през 1999 година, със Sandero и Sandero Stepway, които предложиха допълнителен избор и разнообразие на потребителите, и допринесоха с реализация на ниво от 2.1 милиона единици.
През годините, Dacia продължи да разширява семейството си, като лансира нови модели и моделни версии, в това число Logan MCV (2007) и многофункционалните Lodgy и Dokker (2012).
На истински бум в модерната история на Dacia станахме свидетели през 2010 година, когато марката представи пред света Duster- най-продаваната кола на компанията. Към момента, реализираните представители на SUV модела са на ниво от 1.6 милиона единици.
Следващата стъпка в развитието на Dacia в Европа ще бъде направена през следващата година, когато ще станем свидетели на пазарното лансиране на първата в историята на марката изцяло електрически градска кола- Spring, която подобно на Duster обещава да пренапише стандартите в сегмента си.
Като цяло, от 2004 година насам, продажбите на Dacia в Европа са на ниво от 6.4 милиона автомобила, а пазарният дял на марката за изминалата година е на ниво от 3.8%. Назад
Спазвайки обещанието си, фирмата лансира модела на пазара с непретенциозен, но стилен дизайн, просторен интериор, задвижване, проверено във времето в портфолиото на Renault, и на изключително апетитна цена. Logan, който е сред основните двигатели на Dacia и в момента, може да се похвали с обща реализация на ниво от 1.8 милиона екземпляра.
През 2008 година станахме свидетели на разширяването на моделното портфолио на Dacia, която беше придобита от Renault през 1999 година, със Sandero и Sandero Stepway, които предложиха допълнителен избор и разнообразие на потребителите, и допринесоха с реализация на ниво от 2.1 милиона единици.
През годините, Dacia продължи да разширява семейството си, като лансира нови модели и моделни версии, в това число Logan MCV (2007) и многофункционалните Lodgy и Dokker (2012).
На истински бум в модерната история на Dacia станахме свидетели през 2010 година, когато марката представи пред света Duster- най-продаваната кола на компанията. Към момента, реализираните представители на SUV модела са на ниво от 1.6 милиона единици.
Следващата стъпка в развитието на Dacia в Европа ще бъде направена през следващата година, когато ще станем свидетели на пазарното лансиране на първата в историята на марката изцяло електрически градска кола- Spring, която подобно на Duster обещава да пренапише стандартите в сегмента си.
Като цяло, от 2004 година насам, продажбите на Dacia в Европа са на ниво от 6.4 милиона автомобила, а пазарният дял на марката за изминалата година е на ниво от 3.8%. Назад
Галерия
Предишна статия
Следваща статия
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.Подобни статии
Авто Новини
Бизнес /Business
Електромобили
BMW
Citroen
Dacia
Ford
Peugeot
Renault
Skoda
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Февруари 2024: Dacia Sandero е най-продаваната нова кола в Европа
Авто Новини
Бизнес /Business
Авто глобус
Alfa Romeo
Chrysler
Citroen
Dodge
DS
DS Automobiles
Jeep
Lancia
Maserati
Opel
Peugeot
Vauxhall