Ограничението на скоростта не се харесва на немските автоклубове
Май 14, 2020
Ограничението на скоростта не се харесва на немските автоклубове
Германският съвет за пътна безопасност (DVR) наскоро призова за общо ограничение на скоростта по германските автомагистрали. Похвалите и критиките незабавно заваляха от всички страни, но има и несъгласни с предложението сред немските обединения на шофьорите.
„Стратегията на DVR съвпада с тази на международния автомобилет клуб FIA Vision Zero. Ето защо нашата работа е да работим за всички мерки, които предотвратяват пътнотранспортните произшествия със смъртни случаи и наранявания“ - казва проф. Д.ик.н. Валтер Айхендорф, президент на DVR. Това включва и общото ограничение на скоростта по федералните магистрали. Скоростта играе специална роля при произшествия. Тя има решаващо влияние върху спирачното разстояние, което автомобилът изминава в отговор на критично събитие, като сблъсък.”
ACE, вторият по големина автомобилен клуб в Германия, подкрепя решението на DVR да въведе ограничение на скоростта на германските магистрали. От друга страна, ACV Automobil-Club Verkehr счита това изискване за непропорционално и критикува мотивите, както и вземането на решения като неубедителни.
„Като дългогодишен член на DVR, ACV също се чувства ангажиран с Vision Zero“, признават от клуба - “Всяка фаталност означава немислимо страдание. Всяка една трагедия е свързана и със значителни социални разходи. Европейската комисия съвсем правилно си е поставила за цел да намали наполовина броя на жертвите до 2030 г. Ограничението на скоростта по магистралите обаче е напълно грешен подход в този контекст“, казва ACV - “Защото целта за намаляване наполовина на катастрофите не може да бъде постигната по този начин.”
“Според Федералната статистическа служба 3059 души са загинали при пътнотранспортни произшествия през миналата година”, се казва в съобщението на клуба. - “Това е с 216 по-малко хора в сравнение с миналата година. Тоест броят на жертвите като цяло е на исторически ниско ниво - голям успех, който показва, че усилията за подобряване на пътната безопасност дават плод.”
Намаление от 50 процента обаче ще доведе до спасяване на около 1500 жертви, изчислява ACV. Дори да няма по-смъртоносни произшествия по немските магистрали, тази цел не би могла да бъде постигната. Междувременно ADAC, най-големият автоклуб в Германия, остава с отрицателно мнение по този въпрос. Назад
„Стратегията на DVR съвпада с тази на международния автомобилет клуб FIA Vision Zero. Ето защо нашата работа е да работим за всички мерки, които предотвратяват пътнотранспортните произшествия със смъртни случаи и наранявания“ - казва проф. Д.ик.н. Валтер Айхендорф, президент на DVR. Това включва и общото ограничение на скоростта по федералните магистрали. Скоростта играе специална роля при произшествия. Тя има решаващо влияние върху спирачното разстояние, което автомобилът изминава в отговор на критично събитие, като сблъсък.”
ACE, вторият по големина автомобилен клуб в Германия, подкрепя решението на DVR да въведе ограничение на скоростта на германските магистрали. От друга страна, ACV Automobil-Club Verkehr счита това изискване за непропорционално и критикува мотивите, както и вземането на решения като неубедителни.
„Като дългогодишен член на DVR, ACV също се чувства ангажиран с Vision Zero“, признават от клуба - “Всяка фаталност означава немислимо страдание. Всяка една трагедия е свързана и със значителни социални разходи. Европейската комисия съвсем правилно си е поставила за цел да намали наполовина броя на жертвите до 2030 г. Ограничението на скоростта по магистралите обаче е напълно грешен подход в този контекст“, казва ACV - “Защото целта за намаляване наполовина на катастрофите не може да бъде постигната по този начин.”
“Според Федералната статистическа служба 3059 души са загинали при пътнотранспортни произшествия през миналата година”, се казва в съобщението на клуба. - “Това е с 216 по-малко хора в сравнение с миналата година. Тоест броят на жертвите като цяло е на исторически ниско ниво - голям успех, който показва, че усилията за подобряване на пътната безопасност дават плод.”
Намаление от 50 процента обаче ще доведе до спасяване на около 1500 жертви, изчислява ACV. Дори да няма по-смъртоносни произшествия по немските магистрали, тази цел не би могла да бъде постигната. Междувременно ADAC, най-големият автоклуб в Германия, остава с отрицателно мнение по този въпрос. Назад
Предишна статия
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.Подобни статии
Авто Новини
Тестове
Техника /Technics
Безопасност | Safety
Проучване - ниско е доверието в автономното шофиране!
Авто Новини
Авто глобус
Безопасност | Safety
Електромобили
Tesla
Tesla намали двойно цената на системата си за автономно управление
Авто Новини
Официални вносители- новини
Авто глобус
Безопасност | Safety
Honda