New Dacia Duster

НОВИЯТ CITROËN Ë-JUMPY: “KNOW-IT-ALL“ В ËЛЕКТРИЧЕСКИ РЕЖИМ!

НОВИЯТ CITROËN Ë-JUMPY: “KNOW-IT-ALL“ В ËЛЕКТРИЧЕСКИ РЕЖИМ!

НОВИЯТ CITROËN Ë-JUMPY: “KNOW-IT-ALL“ В ËЛЕКТРИЧЕСКИ РЕЖИМ!

Реклама Opel Stock
• Водещ играч на пазара на лекотоварни автомобили от създаването на марката преди 90 години, днес Citroën разкрива детайлите за своя 100% електрически компактен ван ë-Jumpy.
• Следвайки философията “Inspired by pro” , Citroën предлага решения, съобразени с конкретните нужди на своите бизнес клиенти, както по отношение на продуктите (new Berlingo Van, Jumpy, гамата на Jumper), така и по отношение на дистрибуторската мрежа (специализираните търговски центрове La Manufacture, които към днешна дата са развити във Франция, Холандия, Белгия и Испания).
• 100% електрическата версия на Jumpy предлага на бизнес клиентите практически решения с които да посрещнат съвременните предизвикателства на мобилността в градски условия (въвеждане на условия за достъп до централните части на градовете) и възможности за придвижване в извънградска среда. ë-Jumpy дава възможност на бизнеса да работи по нов начин като бъде част от енергийния преход на пазара.
• Без компромис в показателите и оборудването, които превърнаха Jumpy в успешен модел, ë-Jumpy добавя комфорт от ново измерение и гарантира спокойствие на всеки търговец :
• Пробег: достатъчен да покрие ежедневните нужди
• 230 км по WLTP с батерия 50 кВч
• 330 км по WLTP с батерия 75 кВч
• Комфорт: без вибрации и шум, и забележително плавно управление;
• Управление в електрически режим
• Намалено напрежение в работния процес на ползвателя: свободно движение в зоните с контролиран достъп в градовете (CO2 ограничения)
• Непроменен товарен обем в сравнение с версиите с двигатели с вътрешно горене;
• Намалени експлоатационни разходи.
• Ë-Jumpy ще бъде пуснат в продажба през второто полугодие на 2020. В края на годината ще бъде лансирана и 100% електрическа версия на Jumper, а такава на Berlingo Van ще бъде представена следващата година. По този начин, през 2021, цялата лекотоварна гама на Citroën ще бъде електрифицирана в допълнение към гамата двигатели с вътрешно горене за всеки модел.

JUMPY: БЕНЧМАРК ЗА КОМПАКТЕН ВАН
Citroën Jumpy, лансиран през 2016, надминал 145,000 продажби и с обновена отскоро гама, отговаряща на специфичните нужди на широк спектър клиенти, предлага надеждност и голяма товароносимост. Гамата на модела включва общо 5 версии, 3 от които лансирани скоро (Worker, Driver и CityVan) и предназначени за тесни специалисти: компании в сферата на строителството (с повдигнато окачване, допълнителна защита, увеличен полезен товар, Grip Control), бизнеси, които извършват доставки на далечни разстояния (с допълнителни системи в помощ на управлението по отношение на комфорта и сигурността) и бизнеси, опериращи предимно в града (по-добра маневреност и лекота на управление).

01 – CITROËN Ë-JUMPY: “THE KNOW IT ALL” В ËЛЕКТРИЧЕСКИ РЕЖИМ

Ë-JUMPY, 100% ЕЛЕКТРИЧЕСКИ
Очакванията на Citroën са ë-Jumpy да се нареди на челните позиции на BEV (Battery Electric Vehicle) пазара, благодарение на решенията, които предлага и които са адаптирани изцяло към нуждите му. Моделът се вписва и е продължение на съществуващата гама на Jumpy. Отличителните му белези са входът за зареждане, разположен върху предния ляв калник, решетката отпред и логото “ë”.

ПРОБЕГ - БАТЕРИИ
Eлектрическата версия на Jumpy използва платформата EMP2 multi-energy на PSA и се предлага с две батерии с различен пробег, което позволява всеки клиент според естеството на своя бизнес и бюджет да избере най-доброто за него.

• 230 км по WLTP (предлага се за версии XS, M и XL) с батерия 50 кВч, състояща се от 18 модула
• 330 км nо WLTP (предлага се за версии M и XL) с батерия 75 кВч, състояща се от 27 модула.

НАЙ-ДОБРОТО ПРЕДЛОЖЕНИЕ В СЕГМЕНТА – С възможността за избор измежду два варианта на пробег, ë-Jumpy се отличава в своя сегмент и отлично се вписва в средното търсене на пазара – около 300 км/ ден.

ë-Jumpy се предлага с литиево-йонна батерия, чиято технология се смята за най-добрата на пазара. Платформата EMP2 на конструктора позволява тя да бъде монтирана в шасито, което запазва товарния обем на автомобила. Батерията съхранява и доставя енергията, необходима за работата на електрическия двигател, отоплението и климатика. На бордното табло водачът разполага с индикатор за нивото на зареденост и със светлинен предупредителен сигнал.

Спомагателен акумулатор захранва стандартните системи на автомобила. Той се презарежда автоматично от задвижващата батерия.


РАЗМЕРИ
Новият ë-Jumpy предлага всички предимства на „архитектурата“ на модела, който се предлага с двигатели с вътрешно горене. Той запазва своите компактни размери, като в същото време предлага модулируемост, ергономия, пространство в интериора, достатъчно товарен обем и оптимизирана товароносимост, което го превръща в отличен партньор за работа. ë-Jumpy се предлага в 3 дължини, включително новия размер XS (4.60 м), идеален за достъп в централните части на градовете, зоните с регулиран достъп low-emission zones и закрити паркинги. Този размер в комбинация с товарен обем от 5.1 м3 превръща ë-Jumpy в изключително компактен ван. Версията XS, оборудвана с пакет Visiopark 180°, предни и задни паркинг сензори, сгъваеми огледала за обратно виждане, улеснява още повече маневрирането в ежедневието. Паркирането гарантирано се получава от първия опит!



Повечето версии на ë-Jumpy са с височина 1.90 м, която осигурява достъп до местата на които много от конкурентите не стигат – подземни паркинги, търговски центрове и т.н.

ХАРАКТЕРИСТИКИ
Товароносимостта на ë-Jumpy до 1,275 кг* позиционира модела в „сърцето“ на сегмента.


*Без водач; товароносимостта варира в зависимост от оборудването и добавените опции на автомобила

НАЙ-ДОБРОТО ПРЕДЛОЖЕНИЕ В СЕГМЕНТА – Капацитет за теглене от над 1 тон за всички версии.
Полезният обем на модела е идентичен с този на версиите с двигатели с вътрешно горене - между 4.6 м3 (XS без Moduwork) и 6.6 м3 (XL с Moduwork), което го нарежда на челни позиции в сегмента.

Полезната ширина между калниците от 1.25 м позволява товаренето на Европалети.

УПРАВЛЕНИЕ
Електродвигателят задвижва автомобила според избрания режим на управление и условията на шофиране. Той се зарежда при спиране или по време на забавяне на автомобила.
• Мощност 100 kW (136 к.с.) / 260 Nm
• Максимална скорост 130 км/ч във всички режими (Eco, Normal, Power),
• 3-режима на задвижване
• Normal: когато се използва се оптимизират пробегът и показателите на управлението,
• Eco: оптимизира консумацията на енергия чрез намаляване на мощността на отоплението и климатизацията, без да ги изключва напълно и чрез ограничаване на въртящия момент и мощността на двигателя,
• Power: осигурява производителност на автомобила при максимален полезен товар (MGVW), еквивалентен на нормален режим, когато е без товар.

Гаранцията на задвижващата система и батерията е 8 г или 160 000 км.

ЗАРЕЖДАНЕ
Предлагат се три режима. Входът за зареждане е разположен върху предния ляв калник на ë-Jumpy, а самата операция зареждане се извършва в режим Park.

• Зареждане в домашни условия с кабел за режим на зареждане 2 (за зареждане в дома, офис или на обществен паркинг)
• Съвместим със стандартен контакт 8А (кабелът ще се предлага стандартно във Франция),
• Съвместим с контакт 16А (опционална зарядна станция + GreenÚp контакт), който намалява наполовина времето за зареждане.
• Частни и обществени станции за бързо зареждане - изискват инсталиране на станция за бързо зареждане Wallbox и кабел за режим 3 (предлага се като опция)
• Кабел 32 A,
• Wallbox от 3.7 до 22 kW,
• Зареждане от 0 до 100% за по-малко от 8 часа (Wallbox, 7,4KW).

• Супер-бързо зареждане на обществена станция с кабел за режим на зареждане 4 (кабел включен в зарядното устройство)
• До 100 kW,
• Зарежда 50 кВч батерия до 80% за 30 минути и 75 кВч батерия за 45 минути.


НАЙ-ДОБРОТО ПРЕДЛОЖЕНИЕ В СЕГМЕНТА - ë-Jumpy е на първо място в класа си по време за бързо зареждане на батерията.

С приложението My Citroën може да се следи нивото на зареденост на батерията, както и:

• Оставащият пробег,
• Да се настрои дистанционно предварително климатизиране на кабината
• Да се програмира отложено зареждане през смартфон, таблет в приложението My Citroën или в автомобила от тактилния екран, меню “Energy”. Такъв тип програмиране е възможно да се направи само за режим домашни условия (ниво 2) или бързо (ниво 3) зареждане. За да се активира отложеното зареждане е необходимо да се зададе времето, да се включи автомобилът в мрежата и да се натисне бутонът, разположен във входа за зареждане.

За да бъде от максимална полза на своите клиенти, Citroën ще предлага за ë-Jumpy решение за зареждане „по мярка“, включващо оборудването (стандартен и Green Up или Wallbox контакт) и инсталация в дома или офиса. Марката е избрала партньор за всяка Европейска държава; във Франция това е ZEBorne. Това решение се предлага както на частни, така и на бизнес клиенти и е подходящо за индивидуално или споделено ползване. Услугата включва:
- Решения за зареждане, които се предлагат като аксесоари и са одобрени от конструктора,
- Осигуряване на лице за директен контакт,
- Възможност клиентът да следи онлайн процеса,
- Инсталация на станциите за зареждане от квалифицирани специалисти,
- Достъп до специализиран кол-център и следпродажбено обслужване,
- Поемане на административната работа от партньора, инсталирал устройството за зареждане.


НА БОРДА
• Конструкторът е помислил за всичко, за да направи ë-Jumpy интуитивен и лесен за ползване
• Допълнителен спомагателен акумулатор на борда ( 7.4 kW или 11 kW)
• Централна конзола: ë-Toggle „контролер“ за задаване на режимите Park, Reverse, Neutral, Drive и Brake.
• Команден бутон за избор на 3-те режима на движение: Eco, Normal и Power.
• Специален контролно-измервателен уред с индикатор за статуса на батерията и индикатор, показващ консумацията на енергия на функциите, осигуряващи термален комфорт на борда (отопление, климатик).
Вграденият екран показва потокът на енергия и нивото на зареденост.
• 7-инчовият тактилен екран на ë-Jumpy разполага с изцяло ново меню, “Energy”, което осигурява достъп до специфичните за електрическия модел функции: energy flow, данни за разходите, зареждане с отложен старт.


ГАМА СЪОБРАЗЕНА С РАЗНООБРАЗНИТЕ НУЖДИ НА КЛИЕНТИТЕ
През април 2019, Citroën обнови гамата на модела и оттогава той се предлага в 5 версии, 3 от които директно разработени да покрият нуждите на конкретен профил клиенти: версия Worker, разработена за работещите в сферата на строителството (повдигнато окачване, допълнителна защита, увеличена товароносимост, Grip Control), версия Driver, разработена за по-дълги пътувания (предлага повече оборудване в сферата на комфорта на борда и системите в помощ на водача) и версия CityVan, разработена за шофиране в града (предлага системи за улесняване на паркирането и дължина на автомобила XS).

ë-Jumpy cе предлага в 4 нива на оборудване, познати от стандартния Jumpy, към които са добавени някои допълнителни екстри.
02 – CITROËN Ë-JUMPY: АВТОМОБИЛ ЗА РАБОТА, ПРЕДЛГАЩ „РЕЖИМ“ Ë-COMFORT

Стандартната версия на модела с двигатели с вътрешно горене е вече бенчмарк за комфорт в сегмента, благодарение на окачването, гарантиращо оптимално возене, повдигнатата позиция на управление, която дава усещане за контрол над пътя, седалките, които осигуряват удобно настаняване на борда, щедрото пространство в кабината и ергономичното бордно табло.

Част от програмата Citroën Advanced Comfort® и насочен към широк кръг бизнес клиенти,ë-Jumpy осигурява на своите клиенти персонален комфорт, комфорт зад волана и комфорт по време на работа.

КОМФОРТ НА БОРДА

• Без емисии, без шум, без стрес: свобода от вибрации и шум, усещане за плавност
• Управлението в електрически режим с мощност, която е на разположение на момента и без смяна на предавки дава допълнителна плавност по време на движение
• Спокойствие в работния процес, благодарение на свободния достъп до зоните до централните части на градовете, обект на регулациите, свързани с CO2 емисиите. По този начин компаниите могат да стигнат максимално близо до своите клиенти когато ги обслужват.
• Възможност за настройка на предварително климатизиране на кабината – отоплението или климатика могат да бъдат активирани преди да се ползва автомобила от приложението My Citroën или след програмиране от тактилния екран на бордното табло. Функцията подобрява комфорта на борда и оптимизира използването на енергията. Ако автомобилът се зарежда, затоплянето на кабината до 21° отнема 45 минути. Ако не се зарежда 20 минути са достатъчни при условие, че батерията е заредена над 50%.
• Без компромис по отношение на местата за съхранение в кабината, за да се гарантира добра организация и лесен достъп до всичко необходимо - мрежа върху конзолата където е разположен бутонът за електрическата паркинг спирачка, жабка в долната част на конзолата в вход jack и контакти 12V, USB вход (в зависимост от нивото на оборудване), широко чекмедже под пасажерската седалка, държачи за чаши на бордното табло и т.н. ë-Jumpy разполага с близо 100 л за съхранение…
• Окачване:
• За да осигури максимален комфорт ë-Jumpy е оборудван с пружинни ресори с променлива твърдост, амортисьори, адаптиращи се към натоварването и пасивна система, която контролира движението на каросерията.
• Окачването осигурява на модела прецизно кормилно управление и отлично поведение на пътя. То включва подсилено McPherson окачване на предната ос и анти-рол бар на независимата задна ос. Максималната товароносимост е 1,275 кг.
• НАЙ-ДОБРОТО ПРЕДЛОЖЕНИЕ В СЕГМЕНТА - Moduwork за всички версии, даващ усещане за мобилен офис
ë-Jumpy предлага 3 седалки в кабината. Средната седалка е модулируема и благодарение на преградата отзад товарната дължина се увеличава с 1.16м и достига до 4 м при равен под. Моделът предлага въртяща се маса, която трансформира кабината в мобилен офис (в зависимост от нивото на оборудване). Като аксесоар може да бъде добавена и поставка за таблет с ширина на екрана до 11 инча, която се фиксира в горната част на централната конзола. Захранването му се осъществява от USB вход (в зависимост от нивото на оборудване), разположен в непосредствена близост на конзолата.
В държача за чаши на водача може да бъде фиксирана поставка за смартфон. По този начин всички цифрови устройства се разполагат удобно в обсега на ръката на шофьора.

СИСТЕМИ В ПОМОЩ НА УПРАВЛЕНИЕТО И СИСТЕМИ ЗА СВЪРЗАНОСТ

СИСТЕМИ В ПОМОЩ НА УПРАВЛЕНИЕТО

ë-Jumpy предлага 15 системи в помощ на водача за по-безопасно шофиране и по-малко стрес зад волана.
• ЗА ПЪРВИ ПЪТ в сегмента – безключово отваряне на страничните плъзгащи се врати (в зависимост от нивото на оборудване). Вратата се отваря автоматично след извършване на движение на крака в обсега на датчика, разположен в ъгъла на задната броня от съответната страна. Със същото движение вратата се затваря, а автомобилът се заключва когато ключът се отдалечи от него. Функцията е много полезна при товарене и разтоварване, което изисква участие на двете ръце.
• ЗА ПЪРВИ ПЪТ в сегмента – безключов достъп и стартиране,

• Active Safety Brake,
• ЗА ПЪРВИ ПЪТ в сегмента – Дисплей на нивото на погледа на водача, който получава информация за управлението без да отклонява поглед от пътя (скорост, настройки на регулатора и ограничителя на скоростта, информация за навигацията и др),
• Система за подпомагане потеглянето под наклон,
• Система за следене бдителността на водача,
• Система за предупреждение при неволно напускане на пътното платно (без включен мигач),
• Система за предупреждение при риск от сблъсък,
• Камера заден ход Top Rear Vision
• Система за напомняне за почивка по време на път,
• „Интелигентно“ управление на предните светлини,
• Grip Control,
• Система за разпознаване на пътните знаци за ограничение на скоростта
• Регулатор-ограничител на скоростта,
• Система за следене на мъртвата точка.


СИСТЕМИ ЗА СВЪРЗАНОСТ

• ë-Jumpy предлага 3 пакета за свързаност за по-голяма сигурност и още повече комфорт. Те са част от програмата Citroën Advanced Comfort® и имат за цел да осигурят бърз и интуитивен достъп до свързани услуги на всички клиенти и по този начин да гарантират оптимална сигурност, лесна навигация и по-добра свързаност на борда.

• Connect Assist
• За безопасността на водача и пасажерите, ë-Jumpy cе предлага с Assistance & SOS.
• Връзката с кол център се осъществява с натискане на бутон “Assistance”.
• В случай на инцидент са възможни два сценария:
• При отваряне на въздушните възглавници връзката със спешен център се осъществява автоматично и се подава информация за местонахождението на автомобила.
• При по-леки инциденти или когато някой не се чувства добре, може да се направи връзка като се натисне червения бутон “SOS”. Така се изпраща съобщение с местонахождението и идентификация на конкретния автомобил.
• Connect Assist може да се свърже с приложението My Citroën на автомобила от където са се получи достъп до информация като ниво на зареденост на батерията, пробег, отложено зареждане, програмирано климатизиране на кабината, локация на паркиране, следващо обслужване и др.


• Connect Nav
• ë-Jumpy е оборудван с 7-инчов тактилен екран от който се управляват всички функции на автомобила интуитивно. Системата Connect Nav може да се управлява освен от тактилния екран и гласово за функциите навигация, телефон и радио.
• Тя е свързана с TomTom Traffic от където се подава информация в реално време за трафика. На разположение са локациите на близките бензиностанции, паркинги, информация за времето и др.
• Connect Play
Mirror Screen функция, съвместима с Apple CarPlay™ иAndroid Auto е на разположение на водача и позволява съдържането на смартфон да бъде пренесено на екрана на автомобила.


*Източник: www.citroen.bg Назад

Галерия



Реклама Lasurit eshop
Не пропускайте дори една новина!

Запишете се за нашият информационен бюлетин:

Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.

Подобни статии

Авто Новини Нови Модели Коли Официални вносители- новини Renault

RENAULT ПРЕДСТАВЯ SYMBIOZ E-TECH FULL HYBRID

Апр 25, 2024
Авто Новини Официални вносители- новини

PEUGEOT празнува 20 години виртуална реалност

Апр 25, 2024
Авто Новини Официални вносители- новини Jeep

Jeep® AVENGER с урбанистичен дебют в София

Апр 25, 2024