Honda запази името ZR-V за нов субкомпактен SUV
Май 09, 2020
Honda запази името ZR-V за нов субкомпактен SUV
В гамата на Honda вече има доста модели с буквени обозначения - BR-V, CR-V, HR-V (известен още като XR-V), UR-V и WR-V. Както се оказа, това не й е достатъчно, защото на 17 април офисът на компанията в Токио е подал на Световната организация за интелектуална собственост WIPO заявление за регистрация на нова търговска марка ZR-V. Най-вероятно, субкомпактният всъдеход, построен на базата на „четвъртия“ Jazz/ Fit хечбек за японския и други пазари, ще получи такова име.
Новият Jazz вече претърпя трансформация в псевдо-кросоувър - вариацията Crosstar с габарити 4090 × 1725 × 1545 мм и междуосие 2530, която външно се откроява с „черен колан“ от небоядисана пластмаса и наличието на покривни релси.
Honda WR-V, който също е базиран на платформата Jazz, премина през фейслифт за Индия - във връзка с прехода към EC VI BS. Въпреки че все още няма премиера, е ясно че радиаторната решетка се е променила, а осветлението е станало напълно LED. Оборудването е попълнено с круиз контрол и панорамен покрив.
Индийците смятат, че новият модел ZR-V не се подготвя за тях, тъй като SUV-ът WR-V има успех на тамошния пазар – реализираха се 1300-1600 автомобила месечно преди епидемията. Китайският вариант навярно ще е интересен, ако ще струва по-малко от кросовъра XR-V, стартирайки от 127 900 юана /32 640 лева/.
Смята се че новият ZR-V ще замени BR-V, други напомнят за хибрида CR-Z, докато самата Hondа мълчи. В крайна сметка регистрацията на марката, заявката за която все още изчаква регистрацията, все още не означава, че незабавно ще де пристъпи към производство на подобен автомобил. Назад
Новият Jazz вече претърпя трансформация в псевдо-кросоувър - вариацията Crosstar с габарити 4090 × 1725 × 1545 мм и междуосие 2530, която външно се откроява с „черен колан“ от небоядисана пластмаса и наличието на покривни релси.
Honda WR-V, който също е базиран на платформата Jazz, премина през фейслифт за Индия - във връзка с прехода към EC VI BS. Въпреки че все още няма премиера, е ясно че радиаторната решетка се е променила, а осветлението е станало напълно LED. Оборудването е попълнено с круиз контрол и панорамен покрив.
Индийците смятат, че новият модел ZR-V не се подготвя за тях, тъй като SUV-ът WR-V има успех на тамошния пазар – реализираха се 1300-1600 автомобила месечно преди епидемията. Китайският вариант навярно ще е интересен, ако ще струва по-малко от кросовъра XR-V, стартирайки от 127 900 юана /32 640 лева/.
Смята се че новият ZR-V ще замени BR-V, други напомнят за хибрида CR-Z, докато самата Hondа мълчи. В крайна сметка регистрацията на марката, заявката за която все още изчаква регистрацията, все още не означава, че незабавно ще де пристъпи към производство на подобен автомобил. Назад
Предишна статия
Следваща статия
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.Подобни статии
Авто Новини
Нови Модели Коли
Бизнес /Business
Електромобили
Dacia
Renault
Новата Dacia Spring е "ценова декларация"!
Авто Новини
Нови Модели Коли
Бизнес /Business
Авто глобус
Електромобили
Honda
Kia
NIO
Tesla
Volkswagen
Най-четеното от изминалата седмица (16/2024)
Авто Новини
Бизнес /Business
Електромобили