Автомобилните асоциации натискат в Германия
Апр 03, 2020
Автомобилните асоциации натискат в Германия
Асоциацията на автомобилната индустрия (VDA), Асоциацията на международните производители на автомобили (VDIK) и Централната асоциация на германската автомобилна индустрия (ZDK) упражняват натиск на федерално, държавно и местно ниво с искания да се гарантира, че фалит и загуба на работни места в търговията с моторни превозни средства трябва да се предотвратява във времето на вирусната пандемия.
Автокъщите вече са засегнати от задължителното затваряне на търговските обекти. Съществуват значителни пречки ако се опитват да поддържат бизнеса си по телефона или цифрово. Например, защото приемните бюра частично са престанали да работят, атова означава че на практика няма нови регистрации и предаване на превозни средства, които са поръчани преди и са готови за доставка до клиентите.
"В момента има хиляди нови или употребявани автомобили в автокъщи, които би трябвало да бъдат предадени на клиентите" - се казва в съвместно писмо на асоциациите. Въпреки това клиентите биха си ги взели и платили само ако могат да бъдат регистрирани. Запасите от превозни средства замразяват капитала, от който дилърите в момента се нуждаят особено спешно за икономическото си оцеляване.
Затова VDA, VDIK и ZDK предлагат да се работи без бюрократични решения. По този начин пакетната обработка на одобренията може да се извърши безопасно и без физически контакт между хората.
Друг проблем - в някои от федералните щати предаването на новия автомобил на клиента е забранено. Но в автокъщите има възможности за извършване на тези предавания на превозни средства без близък контакт между продавач и купувач. Асоциациите искат политиците да създадат условия, за да бъдат равномерни предаванията на превозните средства в цялата страна." Назад
Автокъщите вече са засегнати от задължителното затваряне на търговските обекти. Съществуват значителни пречки ако се опитват да поддържат бизнеса си по телефона или цифрово. Например, защото приемните бюра частично са престанали да работят, атова означава че на практика няма нови регистрации и предаване на превозни средства, които са поръчани преди и са готови за доставка до клиентите.
"В момента има хиляди нови или употребявани автомобили в автокъщи, които би трябвало да бъдат предадени на клиентите" - се казва в съвместно писмо на асоциациите. Въпреки това клиентите биха си ги взели и платили само ако могат да бъдат регистрирани. Запасите от превозни средства замразяват капитала, от който дилърите в момента се нуждаят особено спешно за икономическото си оцеляване.
Затова VDA, VDIK и ZDK предлагат да се работи без бюрократични решения. По този начин пакетната обработка на одобренията може да се извърши безопасно и без физически контакт между хората.
Друг проблем - в някои от федералните щати предаването на новия автомобил на клиента е забранено. Но в автокъщите има възможности за извършване на тези предавания на превозни средства без близък контакт между продавач и купувач. Асоциациите искат политиците да създадат условия, за да бъдат равномерни предаванията на превозните средства в цялата страна." Назад
Предишна статия
Следваща статия
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.Подобни статии
Авто Новини
Нови Модели Коли
Бизнес /Business
Електромобили
Dacia
Renault
Новата Dacia Spring е "ценова декларация"!
Авто Новини
Нови Модели Коли
Бизнес /Business
Авто глобус
Електромобили
Honda
Kia
NIO
Tesla
Volkswagen
Най-четеното от изминалата седмица (16/2024)
Авто Новини
Бизнес /Business
Електромобили