Стратегията на VW - по-малки електрически модели
Апр 01, 2020
Стратегията на VW - по-малки електрически модели
VW планира два нови малки автомобила с електрически задвижвания, които трябва да привлекат нови групи купувачи към електрическите автомобили с цени под 20 000 евро.
ID.1, вътрешно известен като VW Entry, трябва да излезе на пазара в края на 2022 г. и да замени e-Up. Той ще се основава на нова електрическа платформа, която Seat в момента разработва в Испания за марките VW, Skoda и Seat. Новата платформа е необходима, тъй като известната електрическа платформа MEB на VW не може да бъде намален допълнително. Причината е че междуосието не може да бъде съкратено. В допълнение, най-малкият акумулаторен блок на MEB с 48 кВтч е твърде голям за бъдещия модел на входно ниво.
ID.1 трябва да получи батерии с капацитет от 24 и 36 кВтч, които ще трябва да позволяват максимален пробег с едно зареждане от почти 200 километра. С дължина от около 3,8 метра до малко под четири метра, ID.1 може да замени малките автомобили VW E-Up, Seat Mii и Skoda Citigo IV. В допълнение Crozz версия трябва да бъде представена заедно с ID.1.
Volkswagen също планира и иска да предложи на пазара малко по-големия ID.2 като друг модел на новата платформа, който е позициониран на пазара като конкурент на Renault Zoe, Opel Corsa-e и Peugeot e-208. Следователно ID.2 трябва да бъде дълъг малко повече от четири метра.
VW също планира Crozz версия на ID.2. И двата модела вероятно ще се произвеждат в Братислава, Словакия, за да могат да реализират продажни цени под 20 000 евро заради по-ниските разходи за труд и производство. Назад
ID.1, вътрешно известен като VW Entry, трябва да излезе на пазара в края на 2022 г. и да замени e-Up. Той ще се основава на нова електрическа платформа, която Seat в момента разработва в Испания за марките VW, Skoda и Seat. Новата платформа е необходима, тъй като известната електрическа платформа MEB на VW не може да бъде намален допълнително. Причината е че междуосието не може да бъде съкратено. В допълнение, най-малкият акумулаторен блок на MEB с 48 кВтч е твърде голям за бъдещия модел на входно ниво.
ID.1 трябва да получи батерии с капацитет от 24 и 36 кВтч, които ще трябва да позволяват максимален пробег с едно зареждане от почти 200 километра. С дължина от около 3,8 метра до малко под четири метра, ID.1 може да замени малките автомобили VW E-Up, Seat Mii и Skoda Citigo IV. В допълнение Crozz версия трябва да бъде представена заедно с ID.1.
Volkswagen също планира и иска да предложи на пазара малко по-големия ID.2 като друг модел на новата платформа, който е позициониран на пазара като конкурент на Renault Zoe, Opel Corsa-e и Peugeot e-208. Следователно ID.2 трябва да бъде дълъг малко повече от четири метра.
VW също планира Crozz версия на ID.2. И двата модела вероятно ще се произвеждат в Братислава, Словакия, за да могат да реализират продажни цени под 20 000 евро заради по-ниските разходи за труд и производство. Назад
Следваща статия
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.Подобни статии
Авто Новини
Бизнес /Business
Електромобили
В Германия спада интересът към купуване на електрически автомобили
Авто Новини
Техника /Technics
Бизнес /Business
Камиони / Trucks
Електромобили
Mercedes-Benz
Клиенти тестват вече Mercedes-Benz eActros 600
Авто Новини
Техника /Technics
Бизнес /Business
Електромобили