"Smart2Charge" – изследователски проект с участието на Mitsubishi
Фев 07, 2020
"Smart2Charge" – изследователски проект с участието на Mitsubishi
Специално за auto-press.net от Ралф Ловег, Global Press, Гросгерау, Германия
Електромобилността и устойчивостта са “изписани” днес през производителите на автомобили с много големи букви. Изглежда, че е в ход яка надпревара и за да постигнат по-бързо целта си, производителите дори създават съюзи, които преди бяха немислими и съперниците изведнъж станаха съюзници. BMW и Mercedes-Benz, например, комбинират сили, за да напредват заедно в бързата електрическа лента на съвремието.
За пробива на електрическата мобилност в Германия, обаче, е нужна не само екипната работа на производителите. Без необходимата инфраструктура за презареждане, електрическите автомобили буквално ще изпопадат край пътя. Именно оттам започват плановете на стратезите на Mitsubishi. За целта японската марка участва в пионерски изследователски проект с име "Smart2Charge".
Този проект е на Университета за приложни науки в Щутгарт, финансиран е от Федералното министерство на икономиката и се занимава с интегрирането на двупосочните зареждащи се приставки и електрически превозни средства в енергийната мрежа и с разширяването на инфраструктурата за зареждане. Ясно е че зареждането на електрически автомобили започва у дома. В Япония Mitsubishi вече предлага съответна система, с която Outlander Plug-in Hybrid може да бъде интегриран във вътрешното захранване.
Системата се нарича "Автомобил до дома" и се предлага от октомври 2019 г. Тя включва двупосочна станция за зареждане, соларни модули и стационарна батерия. Plug-in и електрическите превозни средства не само могат да се зареждат с чиста слънчева енергия у дома, но и служат като допълнителен източник на енергия, обясняват специалистите на Mitsubishi.
Благодарение на двупосочния капацитет за зареждане, електроенергията, съхранявана в акумулатора на автомобила, може да потече обратно в къщата при нужда, което би трябвало да намали разходите за електричество и да даде възможност за аварийно захранване, ако е необходимо. „Мрежата на капацитета за съхранение в превозни средства с допълнително локално съхранение на електроенергия е в центъра и на проекта„ Smart2Charge “, казва Mitsubishi.
Проектът представя предизвикателствата и възможностите за електромобилност и за селските райони. За тази цел се провеждат пилотни проучвания, тестват се и демонстрират различни мерки и идеи. За тази цел двупосочните приставки на Mitsubishi Outlander се използват както за увеличаване на самопотреблението на собствено генерирана електроенергия, така и за балансиране на търсенето и предлагането в електропреносната мрежа.
„С подкрепата на изследователския проект искаме да дадем своя принос за напредването на тази важна тема и в Германия“, казва Коля Ребсток, управляващ директор на Mitsubishi Motors в Германия. Назад
Електромобилността и устойчивостта са “изписани” днес през производителите на автомобили с много големи букви. Изглежда, че е в ход яка надпревара и за да постигнат по-бързо целта си, производителите дори създават съюзи, които преди бяха немислими и съперниците изведнъж станаха съюзници. BMW и Mercedes-Benz, например, комбинират сили, за да напредват заедно в бързата електрическа лента на съвремието.
За пробива на електрическата мобилност в Германия, обаче, е нужна не само екипната работа на производителите. Без необходимата инфраструктура за презареждане, електрическите автомобили буквално ще изпопадат край пътя. Именно оттам започват плановете на стратезите на Mitsubishi. За целта японската марка участва в пионерски изследователски проект с име "Smart2Charge".
Този проект е на Университета за приложни науки в Щутгарт, финансиран е от Федералното министерство на икономиката и се занимава с интегрирането на двупосочните зареждащи се приставки и електрически превозни средства в енергийната мрежа и с разширяването на инфраструктурата за зареждане. Ясно е че зареждането на електрически автомобили започва у дома. В Япония Mitsubishi вече предлага съответна система, с която Outlander Plug-in Hybrid може да бъде интегриран във вътрешното захранване.
Системата се нарича "Автомобил до дома" и се предлага от октомври 2019 г. Тя включва двупосочна станция за зареждане, соларни модули и стационарна батерия. Plug-in и електрическите превозни средства не само могат да се зареждат с чиста слънчева енергия у дома, но и служат като допълнителен източник на енергия, обясняват специалистите на Mitsubishi.
Благодарение на двупосочния капацитет за зареждане, електроенергията, съхранявана в акумулатора на автомобила, може да потече обратно в къщата при нужда, което би трябвало да намали разходите за електричество и да даде възможност за аварийно захранване, ако е необходимо. „Мрежата на капацитета за съхранение в превозни средства с допълнително локално съхранение на електроенергия е в центъра и на проекта„ Smart2Charge “, казва Mitsubishi.
Проектът представя предизвикателствата и възможностите за електромобилност и за селските райони. За тази цел се провеждат пилотни проучвания, тестват се и демонстрират различни мерки и идеи. За тази цел двупосочните приставки на Mitsubishi Outlander се използват както за увеличаване на самопотреблението на собствено генерирана електроенергия, така и за балансиране на търсенето и предлагането в електропреносната мрежа.
„С подкрепата на изследователския проект искаме да дадем своя принос за напредването на тази важна тема и в Германия“, казва Коля Ребсток, управляващ директор на Mitsubishi Motors в Германия. Назад
Предишна статия
Следваща статия
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.Подобни статии
Авто Новини
Мотоциклети
Техника /Technics
3-колесен верижен мотоциклет не се плаши и от най-жестокия терен!
Авто Новини
Тестове
Техника /Technics
Безопасност | Safety
Проучване - ниско е доверието в автономното шофиране!
Авто Новини
Техника /Technics
Бизнес /Business
Камиони / Trucks
Електромобили
Mercedes-Benz