Оценката на Tesla чупи рекорди
Фев 05, 2020
Оценката на Tesla чупи рекорди
Цената на акциите на Tesla скочи до над 900 долара, доказвайки, че в скорошното покачване на стойността имаше повече потенциал, отколкото мнозина предполагаха и доста от водещите много “интелигентни” брокери на акции сега се чувстват много тъпо. Естествено, те търсят обяснение и това вероятно има точно толкова общо с успехите на Tesla, колкото и с провалите на всеки друг автомобилен производител.
Според Bloomberg Елон Мъск вече е изградил водеща позиция въпреки все още развиването си на американския пазар, а Model 3 се издига в продажбите си, за да се превърне в един от най-продаваните автомобили в Европа, независимо че е напълно електрически модел. Tesla се нуждаеше само от година, за да построи първия си завод в Китай за сглобяване на моделите си и от миналия месец започна доставките на местния пазар. До март планира да започне предаването на Model Y на клиентите, което с месеци предсрочно изпреварва плановете на компанията.
„Смятаме, че те са доста далеч напред в областта на батерията и EV технологиите“ - казва Адам Джонас, анализатор от Morgan Stanley. - „Tesla се препозиционира от това да се разглежда като автомобилен резервен играча, в това да бъде технически авангард, който вече е от рода на направеното от Amazon, Apple и Google“.
Определено вече Tesla не трябва да се третира само като технологична компания, автомобилите са много по-трудни от телефоните за създаване и производство.
Tesla вече просто прави автомобили. Това е автомобилна компания...
На този фон просто на брокерите в борсата трябва да се отворят очите за осъзнаването, че и другите големи автомобилни производители трябва да се оценяват по-високо, отколкото в момента, като се има предвид, че Tesla все още няма същото въздействие върху световния пазарен дял на автомобили като Volkswagen, Ford или Toyota. Назад
Според Bloomberg Елон Мъск вече е изградил водеща позиция въпреки все още развиването си на американския пазар, а Model 3 се издига в продажбите си, за да се превърне в един от най-продаваните автомобили в Европа, независимо че е напълно електрически модел. Tesla се нуждаеше само от година, за да построи първия си завод в Китай за сглобяване на моделите си и от миналия месец започна доставките на местния пазар. До март планира да започне предаването на Model Y на клиентите, което с месеци предсрочно изпреварва плановете на компанията.
„Смятаме, че те са доста далеч напред в областта на батерията и EV технологиите“ - казва Адам Джонас, анализатор от Morgan Stanley. - „Tesla се препозиционира от това да се разглежда като автомобилен резервен играча, в това да бъде технически авангард, който вече е от рода на направеното от Amazon, Apple и Google“.
Определено вече Tesla не трябва да се третира само като технологична компания, автомобилите са много по-трудни от телефоните за създаване и производство.
Tesla вече просто прави автомобили. Това е автомобилна компания...
На този фон просто на брокерите в борсата трябва да се отворят очите за осъзнаването, че и другите големи автомобилни производители трябва да се оценяват по-високо, отколкото в момента, като се има предвид, че Tesla все още няма същото въздействие върху световния пазарен дял на автомобили като Volkswagen, Ford или Toyota. Назад
Предишна статия
Следваща статия
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.Подобни статии
Авто Новини
Официални вносители- новини
Бизнес /Business
Dodge
Jeep
Stellantis отчита спад в нетните приходи и ръст при продажбата на електромобили за първото тримесечие на 2024 година
Авто Новини
Бизнес /Business
Авто глобус
ADAC: Автомобилите на природен газ са изложени на риск от икономическа загуба
Авто Новини
Бизнес /Business
Електромобили
Audi
BMW
Peugeot
Tesla
Volkswagen
Volvo