Renault Русия с повече от 35 500 онлайн продажби от 2016 година насам
Фев 03, 2020
Renault Arkana
Руското подразделение на Renault обяви, че въпреки общото понижение в търсенето на нови автомобл в страната през 2019 година, марката записва ръст в продажбите си, както и подобрение в пазарното си участие. През 2019 година, френската марка отчита продажбата на 144 989 свои коли, което представлява увеличение от 5.8% в сравнение с 2018-а, а пазарният й дял се е увеличил до 8.2%.
От Renault Русия разкриват и интересни подробности за онлайн шоурум пазарната си инициатива, стартирана през 2016 година, за която коментират, че до момента е генерирала повече от 35 500 продадени автомобила.
Специално за пазарното лансиране на изцяло новото крос-купе Arkana, Renault Русия анонсира възможност за ексклузивна за местния пазар услуга, наречена "домашен тестдрайв", както и такава за доставка на автомобила на домашен адрес. От компанията коментират, че първите 100 представителя на Arkana са били реализирани именно онлайн, като за това са били необходими само 3 часа.
"2019 година премина под знака на новото купе-кросовър Renault Arkana, което се превърна в гордостта на екипа на Renault Русия", коментира Ян Птачек, генерален директор на местното подразделение на Renault. "Моделът привлече към марката Renault много нови клиенти, което ни позволи да увеличим пазарният си дял до 8.2%". Назад
От Renault Русия разкриват и интересни подробности за онлайн шоурум пазарната си инициатива, стартирана през 2016 година, за която коментират, че до момента е генерирала повече от 35 500 продадени автомобила.
Специално за пазарното лансиране на изцяло новото крос-купе Arkana, Renault Русия анонсира възможност за ексклузивна за местния пазар услуга, наречена "домашен тестдрайв", както и такава за доставка на автомобила на домашен адрес. От компанията коментират, че първите 100 представителя на Arkana са били реализирани именно онлайн, като за това са били необходими само 3 часа.
"2019 година премина под знака на новото купе-кросовър Renault Arkana, което се превърна в гордостта на екипа на Renault Русия", коментира Ян Птачек, генерален директор на местното подразделение на Renault. "Моделът привлече към марката Renault много нови клиенти, което ни позволи да увеличим пазарният си дял до 8.2%". Назад
Галерия
Предишна статия
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.Подобни статии
Авто Новини
Нови Модели Коли
Бизнес /Business
Електромобили
Dacia
Renault
Новата Dacia Spring е "ценова декларация"!
Авто Новини
Нови Модели Коли
Бизнес /Business
Авто глобус
Електромобили
Honda
Kia
NIO
Tesla
Volkswagen
Най-четеното от изминалата седмица (16/2024)
Авто Новини
Бизнес /Business
Електромобили