Ограничението на CO2 води производителите към милиардни глоби
Яну 24, 2020
Ограничението на CO2 води производителите към милиардни глоби
Целта е почти невъзможна - за да избегнат глоби за прекомерни емисии на CO2 от своите продукти, производителите на автомобили в Европа ще трябва да продадат допълнително повече от 2,5 милиона напълно електрически автомобили до 2021 г. Това сочи резултатът от проучване на консултантската агенция за иновации и трансформация PA Consulting.
Емисиите на CO2 трябва да намалят средно до 95 грама на километър за всеки продаден автомобил, а 13-те водещи автомобилни производители в Европа са далеч от това. Според прогнозате те ще бъдат изправени пред глоби в размер на 14,5 милиарда евро. "Производителите на автомобили нямат време да намалят достатъчно бързо емисиите и да избегнат глобите", казва Майкъл Швайкъл, автомобилен експерт в PA Consulting.
През 2019 г. емисиите на CO2 отново се увеличиха, в Германия са се повишили от средно 126,2 на 129,1 г / км, което според PA Consulting се дължи главно на закупуването на SUV, голямото търсене на по-мощни и по-тежки автомобили, липсата на опции с ниски емисии и дизелскандалът променил предпочитания на пазара към бензиновите двигатели.
„Фолксваген може да получи глоба до 4,5 милиарда евро в цяла Европа поради големия си обем продажби“, се казва в проучването. Производители като Renault-Nissan-Mitsubishi и Volvo също ще имат проблеми. Дори Toyota, лидер на пазара на хибридни превозни средства, едва ли ще бъде пропусната според прогнозата.
Има ли изход от капана за плащане на наказания? Едва ли. Но поне са възможни сценарии за намаляване на нивото на санкцията за CO2, като специално насочен маркетинг, продажби и ценови стратегии, които да увеличат шансовете за приемането на превозни средства с ниски емисии, ще бъдат от решаващо значение, за да се приближат производителите до набелязаните цели в нивата на СО2. Назад
Емисиите на CO2 трябва да намалят средно до 95 грама на километър за всеки продаден автомобил, а 13-те водещи автомобилни производители в Европа са далеч от това. Според прогнозате те ще бъдат изправени пред глоби в размер на 14,5 милиарда евро. "Производителите на автомобили нямат време да намалят достатъчно бързо емисиите и да избегнат глобите", казва Майкъл Швайкъл, автомобилен експерт в PA Consulting.
През 2019 г. емисиите на CO2 отново се увеличиха, в Германия са се повишили от средно 126,2 на 129,1 г / км, което според PA Consulting се дължи главно на закупуването на SUV, голямото търсене на по-мощни и по-тежки автомобили, липсата на опции с ниски емисии и дизелскандалът променил предпочитания на пазара към бензиновите двигатели.
„Фолксваген може да получи глоба до 4,5 милиарда евро в цяла Европа поради големия си обем продажби“, се казва в проучването. Производители като Renault-Nissan-Mitsubishi и Volvo също ще имат проблеми. Дори Toyota, лидер на пазара на хибридни превозни средства, едва ли ще бъде пропусната според прогнозата.
Има ли изход от капана за плащане на наказания? Едва ли. Но поне са възможни сценарии за намаляване на нивото на санкцията за CO2, като специално насочен маркетинг, продажби и ценови стратегии, които да увеличат шансовете за приемането на превозни средства с ниски емисии, ще бъдат от решаващо значение, за да се приближат производителите до набелязаните цели в нивата на СО2. Назад
Следваща статия
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.Подобни статии
Авто Новини
Бизнес /Business
Авто глобус
Alfa Romeo
Chrysler
Citroen
Dodge
DS
DS Automobiles
Jeep
Lancia
Maserati
Opel
Peugeot
Vauxhall
Stellantis с нова стратегическа инвестиция
Авто Новини
Бизнес /Business
Авто глобус
BMW
MINI
Rolls-Royce